Sieć Drogerii Jawa powstała pod koniec 2012 roku. Jej założycielem jest firma Komplex-Torus z siedzibą w Warszawie, która zajmuje się dystrybucją artykułów chemicznych, kosmetycznych i higienicznych w centralnej Polsce.
Poniedziałek
16.06.2014
Miesięcznie sieć Drogerii Jawa otwiera nawet kilkanaście stoisk drogeryjnych. Powstają także sklepy.
 

Drogerie Jawa działaja w trzech modelach współpracy: drogerie franczyzowe (4 sklepy), drogerie partnerskie (50) oraz stoiska partnerskie Jawa Czysto i Pięknie przeznaczone dla marketów spożywczych i budowlanych. Przedstawiciele sieci przewidują, że do końca roku 2014 będzie w niej działać łącznie 400 punktów sprzedaży. Ponadto pod logo Jawa funkcjonuje również 15 drogerii własnych.

– Zapewniamy partnerom otwarcie nowej drogerii pod klucz. Miesięcznie otwieramy średnio dwie własne oraz dwie franczyzowe Drogerie Jawa. Sieć powiększa się też o 8-12 nowych stoisk drogeryjnych, które można otworzyć nie tylko w sklepie spożywczym, ale też w sklepie z AGD  lub markecie budowlanym. Doświadczenie pokazuje, że wielu właścicieli sklepów spożywczych nie potrafi w pełni wykorzystać potencjału drzemiącego w artykułach drogeryjnych. Nasza wiedza i wsparcie niejednokrotnie pomogły przedsiębiorcom zwiększyć obroty ich sklepu – zapewnia Wojciech Radliński, prezes Komplex-Torus.

Franczyzodawca nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie ani za funkcjonowanie w sieci. Mimo to na otwarcie własnej drogerii trzeba przeznaczyć nawet kilkaset tysięcy złotych. Przedstawiciele Drogerii Jawa szacują, że na samo przygotowanie i wyposażenie sklepu trzeba przeznaczyć ok. 80 tys. zł, a wyposażenie drogerii można wziąć w leasing, co pozwoli obniżyć koszty inwestycji. Na pierwsze zatowarowanie trzeba wydać 250-300 tys. zł. Później franczyzobiorcy mogą liczyć na korzystne formy kredytowania zakupów towaru. 

Sieć zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe, które obejmuje m.in.: materiały promocyjne, oprawę wizualną stoiska bądź sklepu oraz pomoc w zorganizowaniu imprezy na otwarcie sklepu. Franczyzobiorca otrzymuje też wsparcie w zakresie prowadzenia drogerii oraz opiekę doradcy regionalnego. (mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...

23 wypowiedzi
ostatnia 05.05.2023
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?

Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...

23 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?

W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.

2 wypowiedzi
ostatnia 24.01.2023
Perfumy na mililitry

Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...

76 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2020
Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019