Franczyzodawca Kreatywnych Maluchów oferuje pomoc przy urządzaniu i planowaniu wystroju wyspy handlowej. Partner otrzymuje wyłączność do prowadzenia wyspy handlowej w centrum handlowym, w którym zlokalizowany jest jego punkt sprzedaży.
Wtorek
03.03.2015
Tak w skrócie można opisać sklep Kreatywne Maluchy. Biznes sprawdza się na wyspie w centrum handlowym.
 

Działalność związana ze sprzedażą produktów dziecięcych jest o tyle trudna, że trzeba trafić nie tylko w gusta klientów – dzieci, ale także ich opiekunów. Pomysłodawca konceptu Kreatywne Maluchy twierdzi, że jemu się to udało. Potwierdzeniem są trzy punkty własne oraz trzy franczyzowe. Sklep łączy w sobie miejsce sprzedaży i jednocześnie zabawy.
- Pomysł narodził się na targach dziecięcych. Zobaczyliśmy jak rodzice reagują na stoisko, które oferuje zabawę wystawionymi produktami. Prace stworzone z PlayMais, czyli kreatywnego materiału wygladającego jak chrupek, dzieci mogły zabrać do domu. To był dobry pomysł na promocję naszego stoiska, które wyróżniało się od innych statystycznych stoisk – wspomina Marcin Skwarek, właściciel Kreatywnych Maluchów.

Pierwsza wyspa Kreatywnych Maluchów powstała w 2014 roku w Centrum Handlowym Fashion House w Sosnowcu. Kilkanaście dni później ruszył punkt w Gemini Park w Bielsku-Białej. Kolejne centra handlowe, w których działają już franczyzobiorcy to Silesia w Katowicach, Zakopianka w Krakowie i Karolinka w Opolu. Pierwsze otwarcie tego roku miało miejsce w Gliwicach. Do końca roku ma powstać jeszcze pięć wysp.
- Najatrakcyjniejsze są miejsca przy restauracjach. Dobrze, jeśli jest to pojedyncza wyspa, a nie jedna z wielu ustawiona ciągiem - wyjaśnia Marcin Skwarek.

W prowadzeniu punktu sprawdzi się zarówno osoba z doświadczeniem handlowym, jak i pedagogicznym. Inwestcja w biznes wynosi 24 tys. zł. Blisko połowę tej kwoty trzeba przeznaczyć na zakup mebli, a drugą część na zatowarowanie.
- Dobrze byłoby połączyć doświadczenie pedagogiczne z żyłką handlową, ale ważniejsze jest to drugie. Dzieci naturalnie wiedzą jak bawić się naszymi zabawkami, a rodzice doceniają dobrą prezentację stoiska - mówi franczyzodawca.

Zabawy organizowane na stoisku dla kilku osób nie wiążą się z koniecznością kontaktu z zarządcą dentrum handlowego. Jednak większe wydarzenia owszem.
- Wyspa przygotowana jest na mały event w połowie. Jeśli chcemy zrobić, aby wzięło w nim udział więcej dzieci, zgłaszamy kierownictwu centrum chęć zwiększenie liczby stolików. Dla dzieci przygotowane są materiały do zabawy PlayMais, czyli nożyk, ściereczka, tekturka oraz pianki kukurydziane, a w kuwetach piasek kinetyczny, pucholina i piaskolina. Prezentujemy także inne nietypowe produkty do zabawy, jak sprytna plastelina, kulkolinda czy aksamitny piasek - wylicza Marcin Skwarek.


POPULARNE NA FORUM

Nauczyciele zainwestowali w Brainy

My na przykład pobudziliśmy kreatywność naszych uczniów poprzez organizowanie ciekawych doświadczeń i eksperymentów z zakresu fizyki. Raz na jakiś czas do naszej...

1 wypowiedzi
ostatnia 20.03.2019
Z korepetytora na dyrektora

Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Z korepetytora na dyrektora

Hm, ciekawe - i pracować z dziećmi mogą osoby bez przygotowania pedagogicznego? Trochę to dziwne...

3 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

Jasne, że się opłaca! W ogóle branża szkoleniowa daje dużo satysfakcji - i organizatorom, i uczestnikom :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Firma szkoleniowa - pomysły na aktywizację uczestników

Jest dużo metod - praca projektowa, case study. Dobre efekty daje też odrobina rywalizacji na zajęciach :)

5 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Półkolonie dają zysk

Fakt, na półkoloniach mozna się dorobić. Z tym, że sezonowo. Chyba, że ktoś myśli nad dodatkową organizacją także warsztatów całorocznych :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

The more taught we are the less demanding it is to settle on educated choices and our aptitudes and capacities are much looked for after by businesses. An a valid example would...

2 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Półkolonie dają zysk

Moja córka w tym roku jedzie na półkolonię do Warszawy, organizowana przez Akademię Nauki. Jest tematyczna 'Tytus, Romek i Atomek', są terminy na lipiec i sierpień. Jak...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018