Póki nie zarabiasz, nie płacisz

Mamy dwa modele rozliczania się z franczyzobiorcami. Są one dopasowywane indywidualnie dla partnera. Stałym punktem wyjścia jest fakt, że nie pobieramy żadnych stałych opłat dopóki partner nie zacznie zarabiać.
Maciej Lipa, prezes zarządu Segna Polska
Piątek
20.03.2015
Firma szkoleniowa Segna Polska szuka partnerów w dużych miastach. Na początku współpracy mogą liczyć na preferencyjne warunki.
 

Jak pokazują dane raportu „Rozwijanie kompetencji przez dorosłych Polaków” opublikowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w 2013 roku czterech na dziesięciu pracodawców zainwestowało w rozwój swojej kadry poprzez szkolenia. Im bardziej innowacyjna i silniej rozwijająca się branża, tym więcej szkoleń. Jednak faktyczne działania nie idą w parze z zapowiedziami, bo ponad 70 proc. pracodawców z sektora MŚP i ponad 90 proc. dużych firm wykazuje chęć rozwijania kompetencji swojej kadry. Czy to znaczy, że na rynku brakuje odpowiednich trenerów? Jeśli tak, to pracy nie zabraknie franczyzobiorcom Segna Polska. Firma ma w swojej ofercie szkolenia z obszarów sprzedaży, marketingu, zarządzania oraz administracji. Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą muszą przygotować się na inwestycję z wysokości 50 tys. zł.

- W ramach tej kwoty partner otrzymuje wyposażenie biura, w tym komputer, telefon, drukarkę do wydruku wysokiej jakości materiałów szkoleniowych, obsługę informatyczną i IT oraz dostęp do systemu CRM. Firma nie wymaga od franczyzobiorców doświadczenia w handlu, jednak jest to dodatkowy atut przy weryfikacji potencjalnych partnerów. Przed rozpoczęciem działalności odbywają się szkolenia sprzedażowe. Oferujemy także dostęp do bazy trenerów oraz potencjalnych klientów - zapewnia Maciej Lipa, prezes zarządu Segna Polska.

Firmy często stosują metodę dywersyfikacji źródeł finansowania szkoleń. To samo robi Segna Polska.
- Prowadzimy również szkolenia finansowane w ramach środków publicznych. Dla naszych klientów oznacza to brak opłaty za usługi. Takie możliwości dają między innymi fundusze unijne – mówi Maciej Lipa

Szkolenia najczęściej odbywają się u klienta, trzeba mieć jednak przygotowane własne zaplecze biurowe. Więcej informacji o lokalu oraz lokalizacji biura Segna Polska można znaleźć w artykule Przeszkolimy wasz biznes na portalu lokalnabiznes.pl Firma planuje zaistnieć w największych miastach takich jak: Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Wrocław. Dużym ułatwieniem dla początkujących przedsiębiorców jest fakt, że działalność franczyzową można zarejestrować np. w inkubatorze przedsiębiorczości, który udostępnia przestrzeń biurową oraz konferencyjną. Minimalna powierzchnia biura to 25 m2, a sali konferencyjnej - 30 m2.

Inwestycja powinna osiągnąć próg rentowności po okresie 3-6 miesięcy. Do tego czasu franczyzodawca nie będzie pobierał opłaty licencyjnej.


Milena Trojanowska

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020