Doskonała obsługa franczyzobiorcy

Wielu franczyzobiorców docenia fakt, że dobra współpraca biznesowa nie trwa wyłącznie do dnia podpisania umowy.
 

Wielu Franczyzobiorców docenia fakt, że dobra współpraca biznesowa nie trwa wyłącznie do dnia podpisania umowy. Wspieranie Agenta jest istotnym elementem budowania dobrych relacji, które przyczynią się do sukcesu w prowadzeniu biznesu z marką 5.10.15.

Rozbudowana sieć sklepów franczyzowych zobowiązuje. Obecnie pod marką 5.10.15. działa ponad 230 sklepów, w tym również sklepy zagranicznych Agentów m.in. z Turcji, Holandii, Rosji, Mongolii, Ukrainy czy Kazachstanu. 

Zadowolenie Franczyzobiorców to również zasługa kompleksowej obsługi przez przedstawicieli handlowych, regionalnych i lokalnych menadżerów oraz dedykowanego serwisu franczyzowego. Wszyscy przedstawiciele firmy stawiają sobie za cel bezpośrednie wsparcie Agenta w sprzedaży, zatowarowaniu sklepu, organizacji lokalnych działań marketingowych, a przede wszystkim odpowiadaniu na zapytania i wątpliwości związane z prowadzeniem własnego biznesu. Dedykowany serwis franczyzowy z jednej strony dba o przekazywanie najważniejszych informacji dotyczących funkcjonowania sklepu (aktualne akcje promocyjne itp.), z drugiej zaś wspiera Agenta we wszystkich kwestiach wymagających kontaktu z centralą. Serwis franczyzowy jest stałym łącznikiem na linii Agent – 5.10.15.

Otwarcie własnego biznesu z doświadczonym partnerem i doskonałym serwisem może wydawać się nieosiągalne dla młodych przedsiębiorców. Nie ma nic bardziej mylnego, gdyż wysokość inwestycji dla całego konceptu przy standardowym lokalu do 75 m2  to tylko 29 990 złotych. Kwota ta zawiera pełne wyposażenie sklepu tj. niezbędne meble, kompletne wyposażenie komputerowe, oznakowanie sklepu, manekiny, wieszaki, materiały reklamowe. Opłata franczyzowa to 15 tys. zł netto (można ją rozłożyć na wygodne, miesięczne raty po 500 zł) i dotyczy tylko nowych Partnerów. Nie trzeba jej płacić w przypadku, gdy ten sam Franczyzobiorca otwiera drugi lub kolejny.