Fachowo o aptekach

W spotkaniu wzięło udział kilkuset obecnych i przyszłych franczyzobiorców sieci DOZ Aptek dbam o zdrowie. Jednym z podstawowych założeń spotkania było wprowadzenie uczestników w strategię firmy w zakresie marki własnej, którą DOZ wprowadza do oferty aptek.
– Zaufanie do marek własnych systematycznie rośnie, od lat poprawia się również jakość tych produktów – wyjaśnia Rafał Obarzanek, dyrektor operacyjny ds. sprzedaży franczyzowej DOZ SA. – Z punktu widzenia franczyzobiorcy wprowadzenie marki własnej do oferty DOZ Aptek dbam o zdrowie to szansa na podniesienie rentowności aptecznego biznesu. Tym bardziej, że artykuły DOZ Product cieszą się ogromną popularnością wśród pacjentów.
Obecni i przyszli franczyzobiorcy firmy wzięli również udział w warsztatach dedykowanych farmaceutom oraz wysłuchali szeregu wykładów. Mateusz Grzesiak, międzynarodowy trener i coach rozwoju osobistego przeszkolił uczestników w zakresie motywacji sprzedaży. Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA, opowiedział o ewolucji marki PZU i obecnym wizerunku firmy. Stephane Antiga, selekcjoner męskiej reprezentacji Polski w siatkówkę wtajemniczył gości w arkana motywowania zespołu w drodze do sukcesu. Dla obecnych na sali farmaceutów cenną porcją wiedzy było również wystąpienie Clive’a Sillito, eksperta z Wielkiej Brytanii, który scharakteryzował światowe trendy na rynku farmaceutycznym.
– Takie spotkania, poza ich profesjonalną wartością, służą budowaniu więzi oraz poczucia wspólnej odpowiedzialności za markę. Dla obecnych franczyzobiorców są szansą do wymiany doświadczeń, zaś dla kandydatów okazją do zajrzenia w głąb firmy, poczucia jej ducha i doświadczenia czym jest marka DOZ – dodaje Rafał Obarzanek.
W sieci DOZ działa obecnie około tysiąca aptek, z czego blisko 40 proc. prowadzonych jest na zasadzie franczyzy.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

VisionOptyk otwiera średnio 8-12 placówek rocznie. Wielu franczyzobiorców decyduje się na prowadzenie więcej niż jednego salonu.
Kodano Optyk to dynamicznie rozwijająca się polska sieć salonów optycznych, oferująca unikalny system franczyzowy.
Kodano Optyk szybko rośnie na polskim rynku, planuje też zacząć budowę sieci salonów za granicą.
Rynek okularów i soczewek jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów gospodarki.
Ile kosztuje zdrowie, dowiadujemy się przy okazji choroby. A ile kosztuje biznes w branży zdrowotnej i jakie zyski może przynieść?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Apteka we franczyzie?
Rzeczywiście, jeśli chodzi o franczyzę aptek to teoria na niewiele sie tu przyda. Dlatego też jeśli jesteście nadal zainteresowani tym tematem to zapraszam po kontakt....
Apteka we franczyzie?
Jestem za nawet w małych nadmorskich miejscowościach...
Apteka we franczyzie?
This article you have shared here's incredible. I like and recognize work. The factors you have talked about in this specific article are helpful. I should try to seek after...
Otwarcie sklepu "medycyna chińska"
Jak sądzicie,czy u nas by się przyjął sklep z produktami,suplementami medycyny chińskiej? Mam tu na myśli różne kremy,plastry,banki... Czy nasze społeczeństwo...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
witam, ostatnio miałam dość poważy wypadek... jadąc na rowerze zderzyłem się z drugim rowerzystą... długo dochodziłem do siebie, w końcu postanowiłem skorzystać z...
Sklep z ziołami
W Greenport mają franczyzę gdzie oferują pełne wsparcie z zakresu prowadzenia sklepu zielarsko-medycznego. Szkolenia wewnętrzne, wsparcie w rozwoju biznesu – wszystkie...
Wyspa handlowa z suplementami diety (G-Supplements)
Popyt na suplementy raczej będzie, bo społeczeństwo jest coraz grubsze no a coraz bardziej liczy się wygląd... jednocześnie trochę zwiększa się świadomość wśród...
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie
Teraz korzystam z pakietu w prywatnej przychodni i to jest tak wygodne! Nie wiem, czy kiedykolwiek zdołam się z powrotem przestawić na NFZ, jeśli zrezygnuję z pracy i...