Franczyza dla doświadczonych
Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.Kruk
Dlaczego zdecydowaliście się państwo na rozwój we franczyzie?
W.Kruk jest najstarszą firmą jubilerską w Polsce. W zeszłym roku obchodziliśmy 175-lecie istnienia marki, która uznawana jest za jedną z najsilniejszych na rynku. Historia oraz wynikające z niej tradycja i wartości marki czynią nas wiarygodnymi w oczach klientów. Mamy sprawdzony koncept i jasną wizję dalszego rozwoju. Czujemy się silni, by iść dalej, oddając część biznesu w ręce franczyzobiorców.
Kto może zostać franczyzobiorcą W.Kruk?
Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi partnerzy zobowiązani są przedstawić stosowne zabezpieczenia finansowe i udokumentować doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Mile widziana jest znajomość rynku jubilerskiego i fashion. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy propozycji lokali w centrach handlowych i najbardziej prestiżowych punktach miast. Oczywiście duże natężenie ruchu ma znaczenie dla sprzedaży, ale dla nas niezmiennie istotna pozostaje jakość lokalizacji. Przewidywana kwota inwestycji to 350 tys. zł, czyli około 6 tys. zł na metr kwadratowy lokalu. Opłata wstępna za przystąpienie do sieci franczyzowej wynosi 15 tys. zł.
Gdzie szukacie Państwo franczyzobiorców? W jakichś konkretnych regionach czy w całym kraju?
Aktualnie sieć W.Kruk obejmuje 93 salony na terenie całej Polski. Oferta franczyzowa koncentruje się na lokalizacjach, w których nie mamy własnych punktów. Interesują nas miasta poniżej 100 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Jako jeden z liderów rynku i firma posiadająca sprawdzony, prężnie działający koncept oferujemy szeroki zakres wsparcia. Przede wszystkim przynależność do stabilnej sieci, której podstawą jest ponad 90 własnych salonów jubilerskich oraz współpracę z marką o silnej reputacji i niekwestionowanej pozycji na rynku jubilerskim w Polsce. Gwarantujemy dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych, w tym korzyści sprzedażowe wynikające z ogólnopolskich kampanii reklamowych w telewizji, prasie i internecie. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość i nowoczesne wzornictwo produktów. W.Kruk posiada własną manufakturę w Poznaniu. Warto podkreślić, że nasza franczyza opiera się na zasadzie towaru powierzonego, co w przypadku biżuterii oznacza, że nasz partner otrzymuje towar o znacznej – nawet ponad kilkusettysięcznej wartości. Jako dynamicznie zarządzana spółka, należąca do dużej grupy kapitałowej, zapewniamy dostęp do profesjonalnych narzędzi i procedur oraz bieżące wsparcie centrali, w tym regionalnego menedżera sprzedaży i menedżera działu szkoleń. W bieżącej pracy naszym partnerom franczyzowym pomoże sprawny system planistyczny i logistyczny.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce. Obecna w 80 krajach na całym świecie marka co dwie sekundy sprzedaje flakon perfum o pojemności 30 ml.
Hiszpański marka Aromas Artesanales chce zbudować w Polsce sieć sprzedaży. Proponuje zarobek na rozlewanych perfumach.
– Działamy od 30 lat, jesteśmy w 48 krajach i co dwie sekundy sprzedajemy dwa flakony perfum o pojemności 30 ml – mówi Nicolas Pellegrini, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Adopt Parfums.
Adopt Parfums, francuska marka perfum i kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój swoich sklepów w Polsce.
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Fiskus walczy z tzw. fikcyjnym samozatrudnieniem, traktując umowy B2B jako unikanie opodatkowania.
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...