art. spożywcze i przemysłowe

art. spożywcze i przemysłowe | 26.02.2007

Dziesięć lat Chaty Polskiej

Nowe sklepy, promocje i artykuły własnej marki. W taki sposób Chata Polska świętuje dziesięć lat działalności na rynku.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.02.2007

Carrefour - ekspansja małych sklepów

Carrefour Polska rozpoczął realizację zapowiadanych przekształceń placówek sieci Champion, Globi oraz Hypernova w małe sklepy z logo Carrefour.

art. spożywcze i przemysłowe | 14.02.2007

Muszkieterowie ruszają do boju

Grupa Muszkieterów skupiająca sklepy Intermarche i Bricomarche osiągnęła w 2006 roku obroty przekraczające 2 mld zł. Władze spółki zapowiadają osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w tym roku.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.02.2007

Delikatesy po włosku

Firma North Coast, dystrybutor włoskich produktów spożywczych planuje rozwój sieci delikatesów. Na półkach pojawią się wyłącznie produkty z Włoch.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.01.2007

Carrefour - także osiedlowy

Opracowanie konceptu franczyzowego dla sieci sklepów osiedlowych oraz otwarcia nowych hiper i supermarketów – to plan działania grupy Carrefour Polska. Firma podsumowała dziesięciolecie swojej działalności w Polsce. Ujawniła też plany na 2007 rok.

art. spożywcze i przemysłowe | 19.01.2007

Miliard w czterdziestce

Sieć supermarketów Piotr i Paweł planuje wzrost liczby placówek. Do końca 2007 roku ma ich być 40.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.01.2007

Biedronka wykonała plan

Rok temu właściciele sieci Biedronka zapowiadali otwarcie co najmniej 80 sklepów. Udało im się otworzyć 100.

art. spożywcze i przemysłowe | 11.01.2007

Dziesiąte urodziny Chaty Polskiej

Pierwszy sklep spożywczy z logo Chata Polska został otwarty dziesięć lat temu. Obecnie w sieci jest zrzeszonych ponad 190 sklepów.

art. spożywcze i przemysłowe | 08.01.2007

Ekspansja Tesco - poskromiona

Tesco nie może przejąć hipermarketów Carrefour na Słowacji. Na transakcję nie zgodził się słowacki urząd antymonopolowy.

art. spożywcze i przemysłowe | 05.01.2007

Społem Tychy w handlowym Eldorado

Grupa Eldorado chce przejąć 75 proc. udziałów firmy Społem Tychy i sieć 36 placówek handlowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 13.12.2006

Sukces-Zamocowania w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Sukces-Zamocowania, jedyną rozwijającą się poprzez franczyzę sieć, która produkuje i sprzedaje systemy zamocowań.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.12.2006

Ahold przejęty przez Carrefour

Spółka Ahold zostanie sprzedana firmie Carrefour. Transakcję wycenia się na 375 mln EUR.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.11.2006

Zapłacą za utracone zyski

Franczyzobiorcy sieci Leader Price, która w lipcu br. została przejęta przez Tesco, zawarli ugodę z franczyzodawcą. Wypłaci on im odszkodowania za poniesione straty.

art. spożywcze i przemysłowe | 23.11.2006

Franczyza po benedyktyńsku

Działalność franczyzowa jest atrakcyjna nie tylko dla firm. Interesują się nią również... mnisi.

art. spożywcze i przemysłowe | 20.11.2006

Przejęcia to naturalny mechanizm

– mówi Maria Andrzej Faliński, sekretarz generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.11.2006

Przejęci Wal-Martem?

Spekulacje na temat wejścia do Polski firmy Wal-Mart nie mają końca. Rozpowszechnianiu pogłosek sprzyjają zmiany na polskim rynku sieci detalicznych.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.11.2006

Polacy cenią uczciwość w sklepie

Dla klientów super- i hipermarketów liczy się przede wszystkim jakość produktów i uczciwość wobec kupujących – wynika z raportu „Wizerunek sieci handlowych”. Tylko 1 na 10 Polaków zwraca uwagę na postawy handlowców wobec pracowników.

art. spożywcze i przemysłowe | 07.11.2006

Ahold rezygnuje z Polski i Słowacji

Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji. Firma, do której w Polsce należy 178 supermarketów Albert i 15 hipermarketów Hypernova, sprzedaje swoje sklepy.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.11.2006

Franczyzowy Carrefour w Dubaju

Carrefour podpisał umowę franczyzową z indyjską firmą Landmark Group.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.11.2006

Społem na nowo

Sieć sklepów Społem pracuje nad nowym wizerunkiem. Oprócz zmiany nazwy na Społem Znajomy Sklep, sieć zyska nowe logo i jednolitą wizualizację dla wszystkich placówek.

  pierwsza
  poprzednia
48
49
51
52
następna  
ostatnia