art. spożywcze i przemysłowe
Dziesięć lat Chaty Polskiej
Nowe sklepy, promocje i artykuły własnej marki. W taki sposób Chata Polska świętuje dziesięć lat działalności na rynku.
Carrefour - ekspansja małych sklepów
Carrefour Polska rozpoczął realizację zapowiadanych przekształceń placówek sieci Champion, Globi oraz Hypernova w małe sklepy z logo Carrefour.
Muszkieterowie ruszają do boju
Grupa Muszkieterów skupiająca sklepy Intermarche i Bricomarche osiągnęła w 2006 roku obroty przekraczające 2 mld zł. Władze spółki zapowiadają osiągnięcie jeszcze lepszych wyników w tym roku.
Delikatesy po włosku
Firma North Coast, dystrybutor włoskich produktów spożywczych planuje rozwój sieci delikatesów. Na półkach pojawią się wyłącznie produkty z Włoch.
Carrefour - także osiedlowy
Opracowanie konceptu franczyzowego dla sieci sklepów osiedlowych oraz otwarcia nowych hiper i supermarketów – to plan działania grupy Carrefour Polska. Firma podsumowała dziesięciolecie swojej działalności w Polsce. Ujawniła też plany na 2007 rok.
Miliard w czterdziestce
Sieć supermarketów Piotr i Paweł planuje wzrost liczby placówek. Do końca 2007 roku ma ich być 40.
Biedronka wykonała plan
Rok temu właściciele sieci Biedronka zapowiadali otwarcie co najmniej 80 sklepów. Udało im się otworzyć 100.
Dziesiąte urodziny Chaty Polskiej
Pierwszy sklep spożywczy z logo Chata Polska został otwarty dziesięć lat temu. Obecnie w sieci jest zrzeszonych ponad 190 sklepów.
Ekspansja Tesco - poskromiona
Tesco nie może przejąć hipermarketów Carrefour na Słowacji. Na transakcję nie zgodził się słowacki urząd antymonopolowy.
Społem Tychy w handlowym Eldorado
Grupa Eldorado chce przejąć 75 proc. udziałów firmy Społem Tychy i sieć 36 placówek handlowych.
Sukces-Zamocowania w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Sukces-Zamocowania, jedyną rozwijającą się poprzez franczyzę sieć, która produkuje i sprzedaje systemy zamocowań.
Ahold przejęty przez Carrefour
Spółka Ahold zostanie sprzedana firmie Carrefour. Transakcję wycenia się na 375 mln EUR.
Zapłacą za utracone zyski
Franczyzobiorcy sieci Leader Price, która w lipcu br. została przejęta przez Tesco, zawarli ugodę z franczyzodawcą. Wypłaci on im odszkodowania za poniesione straty.
Franczyza po benedyktyńsku
Działalność franczyzowa jest atrakcyjna nie tylko dla firm. Interesują się nią również... mnisi.
Przejęcia to naturalny mechanizm
– mówi Maria Andrzej Faliński, sekretarz generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Przejęci Wal-Martem?
Spekulacje na temat wejścia do Polski firmy Wal-Mart nie mają końca. Rozpowszechnianiu pogłosek sprzyjają zmiany na polskim rynku sieci detalicznych.
Polacy cenią uczciwość w sklepie
Dla klientów super- i hipermarketów liczy się przede wszystkim jakość produktów i uczciwość wobec kupujących – wynika z raportu „Wizerunek sieci handlowych”. Tylko 1 na 10 Polaków zwraca uwagę na postawy handlowców wobec pracowników.
Ahold rezygnuje z Polski i Słowacji
Ahold wycofuje się z Polski i Słowacji. Firma, do której w Polsce należy 178 supermarketów Albert i 15 hipermarketów Hypernova, sprzedaje swoje sklepy.
Franczyzowy Carrefour w Dubaju
Carrefour podpisał umowę franczyzową z indyjską firmą Landmark Group.
Społem na nowo
Sieć sklepów Społem pracuje nad nowym wizerunkiem. Oprócz zmiany nazwy na Społem Znajomy Sklep, sieć zyska nowe logo i jednolitą wizualizację dla wszystkich placówek.
ZOBACZ W KATALOGU