HANDEL

kosmetyki, biżuteria, upominki | 18.11.2020

Otwieramy drogerię

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.

Inwestycja w drogerię Natura to kwota rzędu 200-250 tys. zł. Na razie sieć otwiera sklepy agencyjne, ale rozważa uruchomienie modelu franczyzowego.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.11.2020

Tajemnicza franczyza Biedronki

Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

art. spożywcze i przemysłowe | 20.10.2020

Żabka stawia na technologię

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.10.2020

Jak otworzyć market spożywczy

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?

moda | 01.10.2020

Moda z outletu

Marka Danish Design chce otwierać małe sklepy, aby ograniczać stałe koszty działalności. To pozwala szybciej osiągnąć rentowność.

moda | 28.09.2020

Moda z wyższej półki

We współpracy z GPoland można otworzyć butik z ofertą znanych modowych marek premium.

art. dziecięce | 24.09.2020

Balonowy biznes

Pomimo pandemii sieć GoDan Balony i Dekoracje nie narzeka na ten rok. Na najbliższe miesiące ma kolejne plany otwarciowe.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.09.2020

Automat zamiast ekspedientki

Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?

art. dziecięce | 14.09.2020

Sklep z odzieżą dziecięcą

5.10.15 cały czas otwiera nowe sklepy. Jak zostać franczyzobiorcą marki?

dom i ogród | 04.09.2020

Mrówki się mnożą

W tym roku Mrówka otworzyła już 14 nowych sklepów. A to nie koniec.

dom i ogród | 28.08.2020

Stolarze mają wzięcie

Branża stolarska nie ma powodów do narzekań. Rozwijająca się we franczyzie firma Sob-Drew ma zlecenia na kilka miesięcy z góry.

art. spożywcze i przemysłowe | 16.08.2020

Rekord sprzedaży

– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

dom i ogród | 14.08.2020

Mój jest ten kawałek podłogi

Magdalena Berłowska przez wiele lat pracowała w sklepie DDD Dobre Dla Domu. Dziś jest jego franczyzobiorczynią. Jak ocenia współpracę z marką?

art. spożywcze i przemysłowe | 06.08.2020

Otwieramy sklep zoologiczny

Marka sklepów zoologicznych Daisy właśnie przygotowuje nowe otwarcia. Produkty dla zwierząt okazały się dobrym asortymentem sprzedażowym na ciężkie czasy pandemii.

dom i ogród | 02.08.2020

Zyski z sypialni

– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 29.07.2020

Zyski z telewizji

Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.

art. dziecięce | 23.07.2020

Coccodrillo liczy straty

Właściciel marki Coccodrillo w II kwartale br. miał przychody o 21 proc. mniejsze niż rok wcześniej.

art. spożywcze i przemysłowe | 12.07.2020

Dobre relacje procentują

– W czasie pandemii potwierdziło się, jak duże znaczenie odgrywa bliska relacja z lokalną społecznością – mówi Anna Kulczyk-Szymańska, franczyzobiorczyni PSH Lewiatan.

art. spożywcze i przemysłowe | 10.07.2020

Sklep konopny we franczyzie

Właściciele Mops Coffeshop chcą zbudować sieć franczyzowych sklepów, w których będą sprzedawane konopie CBD i związane z nimi akcesoria. Ile trzeba zainwestować w biznes?

2
3
4
5
następna  
ostatnia