HANDEL

Żabka od 25 lat wspiera przedsiębiorczość
25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.
25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.

W grupie siła
Sieć Apteka Codzienna zapewnia, że obroty przyłączających się do niej aptek wzrastają co najmniej kilkukrotnie.

Sklep z wyposażeniem wnętrz
Komfort stawia na sklepy z szerokim asortymentem wyposażenia wnętrz. Jakie są warunki przystąpienia do franczyzy?

Wsparcie dla franczyzobiorców
Sieć sklepów Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Firma dostrzega potrzeby rynku wynikające z sytuacji gospodarczej, ułatwiając uruchomienie własnego biznesu.

Biznes dla miłośników serów
Sieć specjalistycznych sklepików z serami chce otworzyć w Polsce około 20 placówek franczyzowych. Jak jej idzie?

Certyfikaty dla franczyzobiorców Żabki
Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka odebrało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości.

Salon optyczny na licencji
Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.

Pomysły na biznes we franczyzie
Największe marki rynku spożywczego pojawią się w Pałacu Kultury i Nauki 19-21 października, na tegorocznych Targach Franczyza.

Zarabiamy na dystrybucji wody
Marka Pierrot szuka franczyzobiorców w różnych regionach Polski. Jakie są warunki współpracy?

Żabka zaprzyjaźniona z AI
Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.

Inwestycja ze wsparciem
Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.

Technologia napędza biznes
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.

Najpierw klient, później franczyzobiorca
Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?

Second hand ma się dobrze
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?

Wierzę w ten biznes
Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.

Stabilny biznes
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

Optyk potrzebny na co dzień
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?

Doświadczony franczyzobiorca
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.

Gatta wyszła na prostą
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

Zmiana pokoleniowa
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

Franczyza z 4F
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?