HANDEL

moda | 15.07.2019

Sklep skrojony na miarę

Franczyzodawca marki Dastan zapewnia, że kwota 60 tys. zł wystarczy na otwarcie sklepu odzieżowego.

Franczyzodawca marki Dastan zapewnia, że kwota 60 tys. zł wystarczy na otwarcie sklepu odzieżowego.

dom i ogród | 02.07.2019

Licencja z sypialni

Salon z wyposażeniem sypialni może stać się rentowny już po dwóch miesiącach. Sleeping Expert właśnie przygotowuje się do otwarcia kolejnych sklepów.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.06.2019

Sklep za małe pieniądze

O rozwoju sieci sklepów Żabka opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 29.06.2019

Biznes na małym rynku

– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.

moda | 27.06.2019

Pomocna dłoń

Franczyzodawca Greenpoint zwiększył zakres pomocy dla nowych franczyzobiorców. Na jakie wsparcie mogą liczyć?

dom i ogród | 25.06.2019

Sklep gotowy do pracy

Franczyzodawca Komfortu bierze na siebie większość prac, związanych z przygotowaniem sklepu do otwarcia.

moda | 23.06.2019

Elastyczny biznes

– Koszty inwestycji w sklep pod szyldem Gatty powinny zamknąć się w kwocie 70-80 tys. zł – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 22.06.2019

Hybryda się rozwija

Marka Semilac otworzyła pierwszy własny sklep monobrandowy. Nie znaczy to jednak, że rezygnuje z poszukiwania franczyzobiorców.

dom i ogród | 20.06.2019

Franczyzobiorcy zarabiają więcej

– Klienci chcą mieć gotową podłogę w swoim domu, dlatego większość towaru sprzedaję wraz z usługą montażu – mówi Radosław Chabowski, multifranczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.

moda | 16.06.2019

Sklep z wieloma markami

– Przyszli franczyzobiorcy marki GPoland mają do wybory aż cztery modele współpracy – mówi Monika Szurgot, menedżer ds. rozwoju GPoland.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 15.06.2019

Zysk w mililitrach

Blisko 20 proc. partnerów sieci Refan prowadzi więcej niż jeden punkt z nalewanymi perfumami. Współpracę z franczyzodawcą można nawiązać na kilka sposobów.

dom i ogród | 13.06.2019

Licencja z kompozytu

Franczyzobiorcy marki DeskaMarzeń.pl obsługują nawet po kilkuset klientów miesięcznie. Gdzie w tej branży szukać zleceń?

art. spożywcze i przemysłowe | 11.06.2019

Franczyza dla komunikatywnych

Sprzedaż produktów Husse to biznes oparty na bezpośrednich relacjach. Kto najlepiej sprawdzi się w roli franczyzobiorcy marki?

dom i ogród | 02.06.2019

Polacy budują, branża zarabia

– Co roku otwieramy blisko 30 nowych placówek – mówi Beata Radek, dyrektor ds. rozwoju PSB Mrówka.

art. spożywcze i przemysłowe | 29.05.2019

Biznes z procentami

Franczyzodawca sklepów z alkoholem Al. Capone uważa, że branżę czekają problemy. Czy da się je rozwiązać?

art. spożywcze i przemysłowe | 27.05.2019

Postawiłem na rozpoznawalną markę

– Gdy otwierałem sklep Żabki, miałem pewność, że klienci znają markę, wiedzą, czego się spodziewać. A to ważne w tym biznesie – mówi Rafał Kowal, franczyzobiorca Żabki.

moda | 23.05.2019

Franczyzobiorca ma wybór

Właścicielka konceptu Family Shop dała potencjalnym franczyzobiorcom wybór. Własny sklep mogą otworzyć bez konieczności uiszczania opłaty franczyzowej. Co tracą, a co zyskują?

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 22.05.2019

Franczyza w akcesoriach

Aż 80 proc. franczyzobiorców Telakces.com prowadzi więcej niż jedną wyspę lub sklep. Ale w sieci nadal jest miejsce dla nowych partnerów.

kosmetyki, biżuteria, upominki | 21.05.2019

Perfumy na wyspach

Marka Sorvella właśnie uruchomiła kolejną wyspę franczyzową. Ile trzeba zainwestować w stoisko z perfumami?

2
3
4
5
następna  
ostatnia