HANDEL

apteki i art. zdrowotne | 12.06.2020

Biznes na oku

– Inwestycja w salon optyczny powinna zwrócić się w 12-15 miesięcy – mówi Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander z sieci Dobre Oko.

– Inwestycja w salon optyczny powinna zwrócić się w 12-15 miesięcy – mówi Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander z sieci Dobre Oko.

dom i ogród | 23.05.2020

Zarobek ze sprzedaży opału

W handlu ekogroszkiem właśnie zaczyna się wysoki sezon. Franczyzodawca Najlepszygroszek.pl mówi, że to dobry moment na otwarcie własnego składu.

moda | 22.05.2020

Branża odzieżowa w dobie pandemii

Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?

apteki i art. zdrowotne | 15.05.2020

Jak zarabiać na lekomatach

W ostatnich miesiącach sprzedaż w automatach vendingowych Pharmashop24 wzrosła o 20-30 proc. Teraz marka wprowadza na rynek nowe lekomaty, które umożliwią nawet rozmowę z farmaceutą.

art. spożywcze i przemysłowe | 13.05.2020

Wsparcie w trudnych chwilach

– Z Żabką współpracuję od dwóch lat, ale dopiero teraz czuję, jak istotne jest wsparcie sieci, szczególnie w najcięższych momentach – mówi Ewa Jasińska, franczyzobiorczyni Żabki.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.04.2020

Żabka trzyma tempo

O nowej ofercie franczyzowej Żabki i radzeniu sobie w czasach pandemii opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia Franczyzobiorców.

art. dziecięce | 25.04.2020

Coccodrillo znów sprzedaje

Marka Coccodrillo wznawia pracę ok. 100 swoich przyulicznych sklepów. W ciągu najbliższych dwóch tygodni planuje uruchomić kilkadziesiąt kolejnych.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.04.2020

Bezpieczne zakupy

Carrefour Polska wprowadza w swoich sklepach dodatkowe usługi. To odpowiedź marki na epidemię.

art. spożywcze i przemysłowe | 10.04.2020

Interes się kręci

Franczyzobiorcy i dystrybutorzy marki Husse mają teraz mnóstwo pracy. Polacy kupują żywność nie tylko dla siebie, ale też dla swoich zwierząt.

art. dziecięce | 09.04.2020

Imprezy podczas epidemii

Marka GoDan w czasach epidemii skoncentrowała się na sprzedaży internetowej. Co to oznacza dla franczyzobiorców?

dom i ogród | 08.04.2020

Biznes na wsi odporny na pandemię

Jak w tym sezonie radzi sobie branża rolnicza? Marka Grene zna odpowiedź na to pytanie.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.04.2020

Epidemia nakręca obroty

Wraz z rozpoczęciem akcji #zostanwdomu Polacy ruszyli po zakupy żywności. Dla branży spożywczej stan epidemii oznacza większy ruch w biznesie.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.04.2020

Żabka ułatwia start franczyzobiorcom

Żabka podniosła kwotę gwarantowanych przychodów dla nowych franczyzobiorców i wydłużyła okres wsparcia.

dom i ogród | 26.03.2020

Poukładany biznes

Wystarczy 65-100 tys. zł, żeby otworzyć sklep DDD Dobre Dla Domu. Jakie wsparcie franczyzobiorcom zapewnia franczyzodawca marki?

apteki i art. zdrowotne | 26.03.2020

Kobieca franczyza w duecie

Karolina Chylińska i Anna Mazurek-Halo wspólnie zainwestowały we franczyzę Naturhouse. Czy spółka wyszła im na zdrowie?

art. spożywcze i przemysłowe | 12.03.2020

W sieci raźniej

Sklepy sieci Euro Sklep powstają zarówno w dużych miastach, jak i na wsiach. Marka skupia się na rozwoju w południowej Polsce.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.03.2020

Sklep spożywczy na licencji

Ubiegły rok Chata Polska zamknęła liczbą 300 sklepów. Większość działa we franczyzie.

dom i ogród | 02.03.2020

Zapachy i nie tylko

Franczyzodawca Aromanti rozszerza swoją dotychczasową ofertę o produkty z innej branży. Skąd taka decyzja?

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 27.02.2020

Zarabiamy na wypożyczaniu hulajnóg

Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.

2
3
4
5
następna  
ostatnia