HANDEL

pytanie tygodnia | 24.03.2019

Na wsi zaczyna się sezon

– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik sprzedaży detalicznej marki Grene.

– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik sprzedaży detalicznej marki Grene.

mój franchising | 18.03.2019

Życiowa decyzja

Remigiusz Owczarski zanim otworzył salon Gatty przez rok był w kontakcie z franczyzodawcą. Co ostatecznie przekonało go do przejścia na swoje?

z kraju | 15.03.2019

Coccodrillo się zmienia

Właściciel marki Coccodrillo zapowiada przeniesienie części sklepów. Nowe placówki chce otwierać głównie w miastach zamieszkałych przez ponad 25 tys. mieszkańców.

z kraju | 05.03.2019

Franczyza w modzie

W 2019 roku Diverse zamierza skoncentrować się na rozwoju sieci salonów franczyzowych w województwie dolnośląskim, lubuskim i śląskim.

z kraju | 28.02.2019

Rozkręcają własny biznes

Agnieszka i Andrzej Zawadzcy zostali multifranczyzobiorcami, otwierając swój drugi sklep pod marką DDD Dobre Dla domu.

z kraju | 25.02.2019

Zerwane połączenie

Były partner chce pozwać do sądu operatora sieci Play. Zarzuty? Bezpodstawne zerwanie umowy i odmowa zwrotu ogromnej kaucji.

z kraju | 20.02.2019

Kanz stawia na zmiany

Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.

z kraju | 19.02.2019

Licencja na kosmetyki

Stara Mydlarnia planuje mocniejszą ekspansję w galeriach handlowych. Na jak duże wydatki trzeba się przygotować?

mój franchising | 15.02.2019

Duży potencjał małego rynku

Mariusz Krakowski był handlowcem. Ponad połowę swojego życia przepracował w jednej firmie. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje jako franczyzobiorca Carrefour.

z kraju | 14.02.2019

Bricomarché chce więcej

Grupa Muszkieterów chwali się wzrostem obrotów sieci Bricomarché. W tym roku chce otworzyć 15 nowych sklepów.

pytanie tygodnia | 13.02.2019

Dobra taktyka

– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.

mój franchising | 02.02.2019

Elastyczny franczyzodawca

Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.

z kraju | 26.01.2019

Otwieramy salon prasowy

Ogólnopolska sieć salonów prasowych zmienia strategię prowadzenia biznesu. Wszystkie sklepy przechodzą w ręce franczyzobiorców.

z kraju | 24.01.2019

Złoty interes

W ubiegłym roku marka W. Kruk potroiła liczbę swoich sklepów franczyzowych. Ile trzeba zainwestować w salon jubilerski?

ze świata | 21.01.2019

Pierre Cardin rusza za granicę

Marka Pierre Cardin w 2019 roku planuje rozwój swojej sieci na rynku czeskim i słowackim. Czy otwarcie sklepu franczyzowego w Polsce będzie jeszcze możliwe?

mój franchising | 18.01.2019

Franczyza na diecie

Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?

pytanie tygodnia | 13.01.2019

Zyski z suplementacji

– Kliniki witaminowe dobrze prosperują za granicą, uznałam że w Polsce ten biznes również odniesie sukces – mówi Ewa Ingielewicz z Kliniki Witaminowej.

z kraju | 12.01.2019

Cała para we franczyzę

Esotiq w ubiegłym roku skoncentrował się na rozwoju sieci. Ile obecnie ma sklepów?

z kraju | 09.01.2019

Franczyza na wyspach

Marka NeoNail zamknęła ubiegły rok liczbą 210 wysp handlowych. Gdzie jeszcze szuka franczyzobiorców?

2
3
4
5
następna  
ostatnia