HANDEL

art. spożywcze i przemysłowe | 28.11.2023

Żabka od 25 lat wspiera przedsiębiorczość

25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.

25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.

art. spożywcze i przemysłowe | 31.10.2023

Wsparcie dla franczyzobiorców

Sieć sklepów Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Firma dostrzega potrzeby rynku wynikające z sytuacji gospodarczej, ułatwiając uruchomienie własnego biznesu.

art. spożywcze i przemysłowe | 27.10.2023

Biznes dla miłośników serów

Sieć specjalistycznych sklepików z serami chce otworzyć w Polsce około 20 placówek franczyzowych. Jak jej idzie?

art. spożywcze i przemysłowe | 26.10.2023

Certyfikaty dla franczyzobiorców Żabki

Blisko 70 franczyzobiorców prowadzących sklepy Żabka odebrało specjalny certyfikat ukończenia Akademii Przedsiębiorczości.

apteki i art. zdrowotne | 25.10.2023

Salon optyczny na licencji

Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.

art. spożywcze i przemysłowe | 17.10.2023

Pomysły na biznes we franczyzie

Największe marki rynku spożywczego pojawią się w Pałacu Kultury i Nauki 19-21 października, na tegorocznych Targach Franczyza.

art. spożywcze i przemysłowe | 13.10.2023

Zarabiamy na dystrybucji wody

Marka Pierrot szuka franczyzobiorców w różnych regionach Polski. Jakie są warunki współpracy?

art. spożywcze i przemysłowe | 03.10.2023

Żabka zaprzyjaźniona z AI

Nowoczesne technologie i sztuczna inteligencja stanowią dzisiaj ważny element budujący przewagę rynkową. Dotyczy to również sieci franczyzowych, które wykorzystują innowacyjne rozwiązania i wspierają w ten sposób współpracujących przedsiębiorców w prowadzeniu biznesu.

art. spożywcze i przemysłowe | 30.09.2023

Inwestycja ze wsparciem

Wrażliwość na potrzeby rynku to umiejętność niezbędna w biznesie. Obserwacja zachowania klientów i elastyczne podejście do zmian powinno stanowić kluczowy element polityki rozwoju firmy.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 25.09.2023

Technologia napędza biznes

Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 21.09.2023

Najpierw klient, później franczyzobiorca

Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?

moda | 12.09.2023

Second hand ma się dobrze

VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?

dom i ogród | 10.09.2023

Wierzę w ten biznes

Marek Sawa zwyciężył w konkursie na Top Franczyzobiorcę w kategorii ambasador marki. Prowadzi dwa sklepy Bricomarché, niedługo otwiera trzeci.

art. spożywcze i przemysłowe | 04.09.2023

Stabilny biznes

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

apteki i art. zdrowotne | 01.09.2023

Optyk potrzebny na co dzień

Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?

art. spożywcze i przemysłowe | 31.08.2023

Doświadczony franczyzobiorca

Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.

moda | 30.08.2023

Gatta wyszła na prostą

– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

art. spożywcze i przemysłowe | 24.08.2023

Zmiana pokoleniowa

Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?

moda | 23.08.2023

Franczyza z 4F

4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?

2
3
4
5
następna  
ostatnia