USŁUGI
Nowa propozycja od Stavy
Stava proponuje nowy model współpracy – dla inwestorów, którzy wolą mniej angażować się w prowadzenie biznesu.
Social media napędzają biznes
Firma franczyzobiorcy Metrohouse rośnie, dzięki komunikacji poprzez media społecznościowe. Jak je wykorzystuje w biznesie?
Stabilny dochód
– W naszej branży wysokość miesięcznych dochodów jest trudna do przewidzenia. Dzięki nowym usługom chcemy zapewnić partnerom stabilny przychód – mówi Tomasz Barski z Aspect Nieruchomości.
WGN idzie na rekord
W trzecim kwartale tego roku biura WGN zrealizowały o ponad 30 proc. więcej transakcji niż rok temu. Co tak napędza rynek?
Kebab z niską inwestycją
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
Pizza się nie przejadła
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
Ożywienie na rynku nieruchomości
Zachód Nieruchomości notuje wzrost zainteresowania kupujących zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Franczyzodawca coraz prężniej działa też za granicą.
Dlaczego tak trudno coś sprzedać?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Franczyza blisko domu
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.
MBE stawia na firmy
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
Fuzja na rynku biur nieruchomości
Freedom Nieruchomości i Investor Nieruchomości połączyły siły. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Apetyt na hot dogi
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
Biznes dobrze policzony
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Z banku do marketingu
Kamil Pilny rzucił pracę w banku, żeby zostać partnerem Ad Awards. Jak mu idzie biznes?
Franczyzodawca wprowadza pro’kosmetyki
Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Zarabiamy na warsztatach kulinarnych
Kulinarne Poddasze organizuje warsztaty kulinarne dla dzieci i dorosłych. Teraz chce podzielić się z franczyzobiorcami swoim pomysłem na biznes.
Nowa marka pizzerii we franczyzie
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
Biuro nieruchomości we franczyzie
Sieć nieruchomości Express House niedawno przedstawiła ofertę współpracy a już dopina pierwsze umowy z partnerami.
Logika pomaga w zarabianiu
Akademia Superminds chce rozwijać się najchętniej w miejscowościach liczących powyżej 30 tys. mieszkańców. Kto może prowadzić taki biznes?
Biznes ze smakiem
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.