PRZEGLĄD RYNKU
Licencja Palmers dla EM&F
Na co najmniej dekadę Palmers, marka bielizny damskiej, kostiumów kąpielowych i wyrobów pończoszniczych trafi do portfela marek Grupy EM&F.
Rajstopy i bielizna we franczyzie
Producent rajstop i bielizny Sanpellegrino zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Obecnie firma ma 20 własnych sklepów.
Jesienią trzy nowe Kukartki
Sieć Kukartka, która sprzedaje upominki zamierza jesienią otworzyć trzy nowe sklepy: w Galerii Krakowskiej, w Złotych Tarasach w Warszawie oraz w Galerii Piastów w Legnicy.
Piekarnia Pod Telegrafem - tylko własna
Piekarnia Pod Telegrafem wstrzymała rozwój we franczyzie. W najbliższym czasie firma będzie otwierać tylko punkty własne.
Posiłki za rower
KFC wystawiła na sprzedaż główny rekwizyt do reklamy swoich produktów. Sześcioosobowy rower trafił na aukcję internetową.
Społem - już nie Społem
Nie będzie już sieci Społem. Od listopada na szyldach ponad 900 sklepów pojawi się nowa nazwa: „Społem Znajomy Sklep”.
W Galerii Mokotów już ćwiczą
Pierwszy klub fitness sieci Shape Fitness Club od kilku dni działa w warszawskiej Galerii Mokotów. Konkurencyjna sieć Gymnasion zamierza natomiast rozwijać się poprzez franczyzę.
Klienci kupują lody przez cały rok
- rozmowa ze Zbigniewem Grycanem, założycielem firmy „Grycan – lody od pokoleń”.
Ambra nie odpoczywała
Ambra otworzyła w wakacje siedem nowych sklepów.
Albert w Opolu
30 sierpnia rozpoczął działalność pierwszy franczyzowy supermarket Albert w Opolu. Dotychczas sieć otwierała w Opolu wyłącznie własne sklepy.
Cleopatra w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy Cleopatrę, sieć restauracji z kuchnią orientalną.
Trzy hotele, dwoje franczyzobiorców
Otwarcie trzech hoteli, pozyskanie przynajmniej dwojga franczyzobiorców do 2010 roku – to plany spółki Investon, która rozwija w Polsce sieć hoteli Ideal.
Empik i Smyk na Ukrainie
Smyk i Empik, spółki należące do Grupy EM&F przejmują firmy na Ukrainie. Czy grupa wprowadzi tam marki franczyzowe – pokażą wyniki badań tamtejszego rynku.
Atlantic odświeża logo
Jesienno-zimowa kolekcja bielizny marki Atlantic będzie miała nowe logo. Firma odświeżyła logotyp i będzie go sukcesywnie wprowadzać do sklepów sieci.
Wysyp Galerii Prezentów
Jak grzyby po deszczu wyrastają nowe Galerie Prezentów. Jesienią sieć powiększy się o sześć sklepów.
Na bank i do Australii
Wal-Mart chce założyć własny bank, ale nie rezygnuje z planów ekspansji na rynku sieci detalicznych.
Klienci wrócą we wrześniu
- rozmowa z Sylwią Godlewską, założycielką Klubu Malucha.
Ekspansja w ślubnym stylu
Niedawno firma Susan Blanche Polska, właściciel sieci salonów ślubnych Lisa Ferrera otworzyła salon franczyzowy w Krakowie, zapowiada też otwarcie salonu w Lublinie, a w najbliższym czasie ekspansję na dwa kolejne miasta Polski.
Mr Hamburger wyrusza poza Śląsk
- rozmowa z Agnieszką Niedbałą, menedżerem ds. franczyzy w firmie Mr Hamburger.
Wkrótce otwarcie kolejnego Intermarche
24 sierpnia br. zostanie otwarty pierwszy Intermarche w województwie mazowieckim, w miejscowości Mława.