PRZEGLĄD RYNKU
Młodzież na rynku pracy
15 marca 2006 roku ponad 1500 uczniów z całej Polski weźmie udział w „Dniu Przedsiębiorczości”. Impreza odbędzie się w 13 hipermarketach Hypernova oraz 11 supermarketach Albert. Akcja, której pomysłodawcą i organizatorem jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, daje szansę młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych.
Sami Swoi - na swoim
Sieć restauracji Sami Swoi przechodzi na franczyzę. Partnerzy sieci będą prowadzić nie tylko nowe punkty, ale i już działające lokale.
Ptasia grypa nas nie przeraża
- rozmowa z Pawłem Łukaszem, specjalistą ds. rozwoju sieci franczyzowej Kurcze Pieczone.
Direct English w katalogu Licencji Master
Do katalogu zagranicznych licencji master dołączył Direct English – sieć szkół języka angielskiego. Firma poszukuje masterfranczyzobiorcy w Polsce.
LOTOS kupił sieć Slovnaft
12 stacji paliw, 2 nieruchomości przeznaczone pod budowę nowych stacji oraz możliwość podjęcia współpracy z wybranymi franczyzobiorcami Slovnaft Polska S.A. Wszystko to przejęła spółka LOTOS Paliwa.
Męska poczekalnia na wiosnę
Springfield ma nowy pomysł na przyciągnięcie potencjalnych klientów. W sklepach odzieżowej marki dla mężczyzn zostanie otwarta Męska Poczekalnia na Wiosnę.
Próchnik powiększa sieć
Próchnik otworzył kolejny salon sprzedaży. Tym razem w centrum Krakowa przy Placu Mariackim.
Franczyzowy Albert w Rybarzowicach
8 marca w Rybarzowicach rozpocznie działalność szósty w Polsce franczyzowy supermarket Albert. Ponieważ otwarcie przypada na Dzień Kobiet, Albert przygotował dla klientek szereg atrakcji.
Mobilex w katalogu franczyz i systemów partnerskich
W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Mobilex, która rozwija sieć sklepów ze sprzętem rehabilitacyjnym.
Polacy ufają aptekom
Z najnowszego sondażu Reader’s Digest Europe Health wynika, że 65% Europejczyków uważa apteki za sprawdzone źródło wiedzy o zdrowiu. Jeszcze bardziej aptekom ufają Polacy.
Bilety kolejowe w barach McDonald’s
W poniedziałek rano przed barami McDonald’s w Niemczech ustawiały się długie kolejki. Byli to jednak niekoniecznie amatorzy hamburgerów i frytek - zainteresowanie wzbudziła promocyjna oferta... biletów kolejowych.
Polskie sieci odzieżowe poza granicami kraju
- rozmowa z Grzegorzem Koterwą, członkiem zarządu Artman SA.
Kto zje Telepizzę?
Coraz więcej inwestorów kręci się wokół sieci pizzerii Telepizza. Wkrótce jej akcje mogą zniknąć z giełdy w Madrycie.
Gymnasion ćwiczy franczyzę
Sieć fitness klubów Gymnasion zamierza rozwijać się poprzez franczyzę. Pierwsi franczyzobiorcy będą poszukiwani już w drugiej połowie 2006 roku.
COTTO wchodzi do gry
Na rynku franczyzowych sieci odzieżowych pojawi się nowy gracz. Grupa Krafpol przymierza się do budowy sieci własnych sklepów COTTO i przygotowuje ofertę franczyzy.
50 km i jest Maxi Moda
50 km, a nie jak dotychczas 200 będzie pokonywać każda z klientek Maxi Moda, sieci butików z odzieżą w dużych rozmiarach – taki cel chcieliby osiągnąć właściciele sieci.
McDonald’s zamyka bary
Sieć barów szybkiej obsługi McDonald’s zaliczy do bilansu I kwartału odpis brutto 60 mln dolarów na zamknięcie 25 placówek na Wyspach Brytyjskich.
Chłopskie Jadło na razie bez franczyzy
Przedsiębiorcy, którzy chcieliby prowadzić restauracje Chłopskie Jadło muszą uzbroić się w cierpliwość. Firma wycofała się tymczasowo z planów rozwoju sieci restauracji poprzez franczyzę.
Artman inwestuje w sieć
Firma Artman podsumowała wyniki finansowe. I ma ambitne plany. Chce w 2006 r. otworzyć 34 nowe sklepy marki House.
Polak do banku przywiązany
BPH, BZ WBK, Fortis Bank oraz LG Petro Bank są ulubionymi bankami kadry menedżerskiej – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Axciom Polska.