epaka.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działamy jako platforma, łącząc firmy kurierskie i nadawców. Dzięki temu zapewniamy swobodny dostęp do usług kurierskich i usprawniamy proces wysyłki paczek.
Mamy 13 lat doświadczenia na rynku kurierskim. W tym czasie stworzyliśmy ponad 350 punktów zlokalizowanych w różnych miastach Polski oraz wysłaliśmy ponad 30 mln paczek. Jako lider w branży kurierskiej jesteśmy świadomi, że nasze punkty tworzą część społeczności i są ważnym elementem zarówno w małych, jak i w większych miastach – dlatego też, jesteśmy zawsze otwarci na propozycje współpracy, bez względu na lokalizację.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
360
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Franczyzobiorcom oferujemy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz marketingowe na każdym etapie współpracy. Przeprowadzamy szkolenia teoretyczne i praktyczne oraz spotkania indywidualne. Wspólnie tworzymy komunikację wewnętrzną. Nasi partnerzy posiadają dostęp do platformy e-learningowej z bazą wiedzy przydatną w każdej sytuacji. Bardzo ważnym elementem naszej działalności jest także indywidualne podejście do każdego partnera – dajemy naszym franczyzobiorcom wsparcie zarówno lokalne jak i ogólnopolskie. Dbamy również o promocję naszych punktów – zakładamy fanpage’e w serwisie społecznościowym Facebook, wizytówkę w Google oraz inwestujemy w posty sponsorowane na Facebook, akcje ulotkowe i reklamowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W przypadku standardowej franczyzy epaka.pl wkład własny wynosi 16 tys. zł netto z możliwością negocjacji.
Proponujemy również model franczyzowy epaka.pl mini dla przedsiębiorców w miejscowościach do 10 tys. mieszkańców. Wówczas wkład własny wynosi 499zł netto i jest to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą zyskać dodatkowy dochód z działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nawiązujemy współpracę z osobami, które prowadzą działalność gospodarczą bądź są gotowe do jej założenia - jesteśmy otwarci i gotowi na współpracę z początkującymi, jak i z zaawansowanymi przedsiębiorcami. Nie wymagamy doświadczenia w branży kurierskiej – wszystkiego Cię nauczymy.
W przypadku epaka.pl mini, nawiązujemy współpracę z osobami, którzy posiadają działalność gospodarczą w miejscowości do 10tys mieszkańców i szukają dodatku do swojego biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma epaka.pl S.A. (ul. Sochacz 16A, 21-400 Łuków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego epaka.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie epaka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
La Mancha szuka partnerów szczególnie w Białymstoku i Szczecinie. Dlaczego to dobry moment na nawiązanie współpracy?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega współpraca?
– Zakładaliśmy otwarcie pięciu punktów franczyzowych w tym roku. Już w pierwszym półroczu podwoiliśmy ten wynik – mówi Michał Małolepszy, prezes evoGroup.
Koncept punktów obsługi dofinansowań Czyste Powietrze ledwo wystartował, a już przekroczył liczbę otwarć zaplanowaną na ten rok. Na czym polega ten biznes?
– Trenerem psów może zostać każdy, kto ma ku temu smykałkę – mówi Piotr Wojtków, trener psów, behawiorysta.
Dawid Wiśniewski nie wierzył w Auto Gammę, dopóki nie poznał firmy od środka. Dzisiaj prowadzi dwa warsztaty pod tym szyldem.
– Pralnie samoobsługowe w Polsce mają duży potencjał do rozwoju – uważa Marcin Szastak, prezes Sovrana Polska, właściciela marki Speed Queen.
Czy warto otworzyć serwis komputerowy we franczyzie? I czy to w ogóle może być dochodowy biznes?
Czy w czasach, kiedy niemal każdy ma automatyczną pralkę w domu, jest sens otwierać standardową pralnię? Break & Wash przekonuje, że to dobry interes.
Przybywa chętnych, którzy chcą otwierać biznes pod szyldem Kobieta i Rozwód. Co jest przyczyną?
Franczyzodawca marki Mazfor ma kilkanaście lat rynkowego doświadczenia w wynajmie pojazdów. Ile można zarobić, prowadząc wypożyczalnię samochodów?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.