epaka.pl
![](https://img.franchising.pl/pl/d3f/adf/epaka-logo-duze.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działamy jako platforma, łącząc firmy kurierskie i nadawców. Dzięki temu zapewniamy swobodny dostęp do usług kurierskich i usprawniamy proces wysyłki paczek.
Mamy 13 lat doświadczenia na rynku kurierskim. W tym czasie stworzyliśmy ponad 350 punktów zlokalizowanych w różnych miastach Polski oraz wysłaliśmy ponad 30 mln paczek. Jako lider w branży kurierskiej jesteśmy świadomi, że nasze punkty tworzą część społeczności i są ważnym elementem zarówno w małych, jak i w większych miastach – dlatego też, jesteśmy zawsze otwarci na propozycje współpracy, bez względu na lokalizację.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
360
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
![](https://img.franchising.pl/pl/ecf/301/epaka.pl_grafika.jpg)
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Franczyzobiorcom oferujemy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz marketingowe na każdym etapie współpracy. Przeprowadzamy szkolenia teoretyczne i praktyczne oraz spotkania indywidualne. Wspólnie tworzymy komunikację wewnętrzną. Nasi partnerzy posiadają dostęp do platformy e-learningowej z bazą wiedzy przydatną w każdej sytuacji. Bardzo ważnym elementem naszej działalności jest także indywidualne podejście do każdego partnera – dajemy naszym franczyzobiorcom wsparcie zarówno lokalne jak i ogólnopolskie. Dbamy również o promocję naszych punktów – zakładamy fanpage’e w serwisie społecznościowym Facebook, wizytówkę w Google oraz inwestujemy w posty sponsorowane na Facebook, akcje ulotkowe i reklamowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W przypadku standardowej franczyzy epaka.pl wkład własny wynosi 16 tys. zł netto z możliwością negocjacji.
Proponujemy również model franczyzowy epaka.pl mini dla przedsiębiorców w miejscowościach do 10 tys. mieszkańców. Wówczas wkład własny wynosi 499zł netto i jest to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą zyskać dodatkowy dochód z działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nawiązujemy współpracę z osobami, które prowadzą działalność gospodarczą bądź są gotowe do jej założenia - jesteśmy otwarci i gotowi na współpracę z początkującymi, jak i z zaawansowanymi przedsiębiorcami. Nie wymagamy doświadczenia w branży kurierskiej – wszystkiego Cię nauczymy.
W przypadku epaka.pl mini, nawiązujemy współpracę z osobami, którzy posiadają działalność gospodarczą w miejscowości do 10tys mieszkańców i szukają dodatku do swojego biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
![franchising association](/img/fr_association_pl.png)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma epaka.pl S.A. (ul. Sochacz 16A, 21-400 Łuków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego epaka.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie epaka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/3a7/222/wbf-229-jedynka.jpg)
Kup nowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jak zarabiać bez wysiłku. Dowiedz się, w którą franczyzę z branży usługowej najlepiej zainwestować. Krok po kroku otwieramy też firmę zarządzającą najmem nieruchomości, produkującą meble ze stali oraz samoobsługowy magazyn.
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
![](https://img.franchising.pl/pl/eba/a69/74-psiedszkole-s.jpg)
– Trenerem psów może zostać każdy, kto ma ku temu smykałkę – mówi Piotr Wojtków, trener psów, behawiorysta.
Dawid Wiśniewski nie wierzył w Auto Gammę, dopóki nie poznał firmy od środka. Dzisiaj prowadzi dwa warsztaty pod tym szyldem.
– Pralnie samoobsługowe w Polsce mają duży potencjał do rozwoju – uważa Marcin Szastak, prezes Sovrana Polska, właściciela marki Speed Queen.
Czy warto otworzyć serwis komputerowy we franczyzie? I czy to w ogóle może być dochodowy biznes?
Czy w czasach, kiedy niemal każdy ma automatyczną pralkę w domu, jest sens otwierać standardową pralnię? Break & Wash przekonuje, że to dobry interes.
![](https://img.franchising.pl/pl/cf1/18c/kobieta_i_rozwo_d_s.jpg)
Przybywa chętnych, którzy chcą otwierać biznes pod szyldem Kobieta i Rozwód. Co jest przyczyną?
Franczyzodawca marki Mazfor ma kilkanaście lat rynkowego doświadczenia w wynajmie pojazdów. Ile można zarobić, prowadząc wypożyczalnię samochodów?
Mail Boxes Etc. oferuje przedsiębiorcom model biznesowy, który umożliwia wejście do skonsolidowanej sieci, składającej się z 3100 centrów rozwiązań biznesowych na świecie.
Chętnych do otwierania punktów pod szyldem Furgonetka przybywa. Co firma oferuje partnerom?
Wydawać by się mogło, że biura matrymonialne w czasach portali i aplikacji randkowych to biznes pozbawiony szans na powodzenie. A jak jest naprawdę – zdradza Katarzyna Dziuba, właścicielka Infinity Love.
Sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych Quick Ride ma już ośmiu franczyzobiorców. Jak sobie radzą?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.