epaka.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Działamy jako platforma, łącząc firmy kurierskie i nadawców. Dzięki temu zapewniamy swobodny dostęp do usług kurierskich i usprawniamy proces wysyłki paczek.
Mamy 12 lat doświadczenia na rynku kurierskim. W tym czasie stworzyliśmy ponad 300 punktów zlokalizowanych w różnych miastach Polski oraz wysłaliśmy ponad 30 mln paczek. Jako lider w branży kurierskiej jesteśmy świadomi, że nasze punkty tworzą część społeczności i są ważnym elementem zarówno w małych, jak i w większych miastach – dlatego też, jesteśmy zawsze otwarci na propozycje współpracy, bez względu na lokalizację.
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
300
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym Franczyzobiorcom oferujemy wsparcie techniczne, merytoryczne oraz marketingowe na każdym etapie współpracy. Przeprowadzamy szkolenia teoretyczne i praktyczne oraz spotkania indywidualne. Wspólnie tworzymy komunikację wewnętrzną. Nasi partnerzy posiadają dostęp do platformy e-learningowej z bazą wiedzy przydatną w każdej sytuacji. Bardzo ważnym elementem naszej działalności jest także indywidualne podejście do każdego partnera – dajemy naszym franczyzobiorcom wsparcie zarówno lokalne jak i ogólnopolskie. Dbamy również o promocję naszych punktów – zakładamy fanpage’e w serwisie społecznościowym Facebook, wizytówkę w Google oraz inwestujemy w posty sponsorowane na Facebook, akcje ulotkowe i reklamowe.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
W przypadku standardowej franczyzy epaka.pl wkład własny wynosi 16 tys. zł netto z możliwością negocjacji.
Proponujemy również model franczyzowy epaka.pl mini dla przedsiębiorców w miejscowościach do 10 tys. mieszkańców. Wówczas wkład własny wynosi 499zł netto i jest to świetne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą zyskać dodatkowy dochód z działalności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nawiązujemy współpracę z osobami, które prowadzą działalność gospodarczą bądź są gotowe do jej założenia - jesteśmy otwarci i gotowi na współpracę z początkującymi, jak i z zaawansowanymi przedsiębiorcami. Nie wymagamy doświadczenia w branży kurierskiej – wszystkiego Cię nauczymy.
W przypadku epaka.pl mini, nawiązujemy współpracę z osobami, którzy posiadają działalność gospodarczą w miejscowości do 10tys mieszkańców i szukają dodatku do swojego biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Epaka Sp. z o.o. Sp.k.
Sochacz 16A, 21-400 Łuków
791 500 538; 530 515 368
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Epaka Sp. z o.o. Sp.k. (Sochacz 16A, 21-400 Łuków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego epaka.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie epaka.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Franczyzobiorczyni Epaki chciałaby uruchomić trzeci punkt, ale wstrzymuje ją trudna sytuacja gospodarcza. Jak się dzisiaj prowadzi taki biznes?

W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
Coraz więcej właścicieli zwierząt chce skorzystać z usług behawiorysty, a tych wciąż w Polsce jest niewielu. Jakie trzeba spełnić wymagania, żeby móc pracować jako behawiorysta?
Szwedzki producent karmy dla domowych zwierzaków nie ustaje w rozwoju. W sieci działa już 51 franczyzobiorców i ponad 180 dystrybutorów.
Salonty ledwie wystartowało z franczyzą, a ma już sześciu partnerów. W 2023 roku liczba placówek ma przekroczyć 100.

– Walczymy z mitem, że psychoterapia jest tylko dla osób z zaburzeniami. Dzięki niej można poprawić jakość swojego życia – mówi Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu.
Elżbieta Zalewska miała dość pracy w korporacji i przeszła na swoje. Jak sobie radzi w Lejdis Studio?
Forza Engineering kompleksowo obsługuje klienta od momentu zakupu auta do czasu jego sprzedaży. Swoim konceptem chce się podzielić z partnerami.
Pomysł na rozwój sieci Handlarzyki.pl we franczyzie powstał dzięki znajomym właściciela, którzy chcieli otworzyć taki biznes. Czy się opłaciło?
Polska jest jednym z europejskich liderów pod względem przyrostu mocy zainstalowanej w fotowoltaice, która w 2021 roku wyniosła rekordowe 3,7 GW.
Skutery i hulajnogi elektryczne na wynajem doskonale odnalazły się na polskim rynku. Ile można zarobić prowadząc taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.