Ship Center

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ship Center to innowacyjna sieć franczyzowa, która specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług dla firm oraz klientów indywidualnych. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe. "Załatw wszystko w jednym miejscu" - to nasze hasło, które pomaga wielu przedsiębiorcom w organizacji ich firmy. Cechuje nas nowoczesne podejście do rynku wysyłek kurierskich, poligrafii, wirtualnego biura, ciekawe narzędzia marketingowe i entuzjazm we wprowadzaniu usprawnień w obsłudze zleceń.
Naszym głównym celem jest dynamiczny rozwój sieci na terenie Polski jak i Europy.
Świadcząc najwyższej jakości usługi, kierujemy się głównie do klientów indywidualnych oraz biznesowych. W porównaniu do innych firm świadczymy pełną kompleksowość usług zarówno kurierskich, jak i poligraficznych czy też biznesowych. Różnorodność i szeroki wachlarz usług świadczonych w punktach Ship Center powoduje, że klienci chwalą sobie możliwość wykonania różnych usług,pod jednym dachem”. Ship Center to sprawdzony operacyjnie schemat rozwoju w ramach franczyzy. Jego niepowtarzalny oraz oryginalny wygląd sprawiają, iż jest bardzo szybko i łatwo zapamiętywalny.
Oryginalność na rynku Polskim zapewnia pełen wachlarz usług dostępnych w jednym miejscu:
- przesyłki krajowe i międzynarodowe paczkowe,
- przesyłki paletowe krajowe i międzynarodowe,
- wydruki cyfrowe i wielkoformatowe,
- gadżety reklamowe,
- innowacyjne wydruki 3D,
- profesjonalne pakowanie,
- pieczątki flashowe.
Zostań naszym Franczyzobiorcą!
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (Katowice)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
105 (Polska), 1 (Litwa)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dlaczego właśnie my?
- najniższe na rynku koszty inwestycji!,
- aż 12 dostępnych firm kurierskich i spedycyjnych,
- współpraca z Grupą ONET.pl,
- autorski panel zamawiania kuriera,
- autorski portal poligraficzny,
- najniższe ceny dla klientów,
- jedyna sieć oferująca wydruki 3D,
- kompleksowość usług w jednym miejscu,
- posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży usług kurierskich,
- jako nieliczni na rynku oferujemy pełen wachlarz usług dla klientów,
- oferujemy profesjonalny system szkoleń,
- przez cały czas wspieramy i pomagamy naszym franczyzobiorców.
Korzyści z przystąpienia do sieci Ship Center:
- pełen pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych,
- dostęp do platformy wysyłkowej shipcenter.pl,
- dostęp do drukarni internetowej drukarniasc.pl,
- pełne wyposażenie placówki (w zależności od modelu),
- know-how jak pozyskiwać klientów,
- sprawdzony operacyjnie pomysł na biznes,
- wynegocjowane warunki handlowe z dostawcami (rabaty, terminy płatności),
- stały trend wzrostowy generowanych przychodów,
- pomoc w wyborze lokalizacji oraz w uruchomieniu punktu,
- osobny opiekun przydzielony z centrali,
- pełna wizytówka firmy na stronie internetowej,
- pomoc w działaniach promocyjno-reklamowych,
- możliwość współpracy z liderami branży spedycyjnej, poligraficznej i oprawy dokumentów,
- prawo do używania marki franczyzodawcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Elastyczne podejście do każdego franczyzobiorcy umożliwia otwarcie placówki już od 12 tys. zł netto, końcowa wartość inwestycji jest uzależniona od wyboru sprzętu oraz wyposażenia placówki i nie przekracza kwoty 19,9 tys. zł netto. Istnieje możliwość otwarcia placówki w miejscu dotychczasowej działalności w opcji partnerskiej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek,
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę,
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura,
- lokal o powierzchni 15-50 mkw.,
- miasto o populacji powyżej 3 tys.
Istnieje możliwość otwarcia placówki w miejscu dotychczasowej działalności.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ship Center Poland Sp. z o.o
ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice
+48 798 344 130
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Janowski
Łukasz Osyra: tel. 793 783 443
mail: franczyza@shipcenter.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ship Center Poland Sp. z o.o (ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ship Center oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie shipcenter.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!

Coraz chętniej Polacy korzystają z usług projektanta wnętrz. Kto może nim zostać i ile można zarobić, prowadząc taki biznes?
W minionym roku do sieci Auto Gamma dołączyło sześć placówek franczyzowych. Firma otworzyła także swój pierwszy oddział za granicą.
– Nie planowaliśmy rozwoju w Polsce. Zachęciły nas do tego opinie polskich klientów – mówi Michał Radosny, specjalista ds. relacji partnerskich w Unicoin.fi.
Coraz więcej właścicieli zwierząt chce skorzystać z usług behawiorysty, a tych wciąż w Polsce jest niewielu. Jakie trzeba spełnić wymagania, żeby móc pracować jako behawiorysta?
Szwedzki producent karmy dla domowych zwierzaków nie ustaje w rozwoju. W sieci działa już 51 franczyzobiorców i ponad 180 dystrybutorów.

Salonty ledwie wystartowało z franczyzą, a ma już sześciu partnerów. W 2023 roku liczba placówek ma przekroczyć 100.
– Walczymy z mitem, że psychoterapia jest tylko dla osób z zaburzeniami. Dzięki niej można poprawić jakość swojego życia – mówi Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu.
Elżbieta Zalewska miała dość pracy w korporacji i przeszła na swoje. Jak sobie radzi w Lejdis Studio?
Forza Engineering kompleksowo obsługuje klienta od momentu zakupu auta do czasu jego sprzedaży. Swoim konceptem chce się podzielić z partnerami.
Pomysł na rozwój sieci Handlarzyki.pl we franczyzie powstał dzięki znajomym właściciela, którzy chcieli otworzyć taki biznes. Czy się opłaciło?
Polska jest jednym z europejskich liderów pod względem przyrostu mocy zainstalowanej w fotowoltaice, która w 2021 roku wyniosła rekordowe 3,7 GW.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.