Ship Center

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Ship Center to innowacyjna sieć franczyzowa, która specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych usług dla firm oraz klientów indywidualnych. Spółka rozwija sieć sprzedaży w oparciu o placówki własne i franczyzowe. "Załatw wszystko w jednym miejscu" - to nasze hasło, które pomaga wielu przedsiębiorcom w organizacji ich firmy. Cechuje nas nowoczesne podejście do rynku wysyłek kurierskich, poligrafii, wirtualnego biura, ciekawe narzędzia marketingowe i entuzjazm we wprowadzaniu usprawnień w obsłudze zleceń.
Naszym głównym celem jest dynamiczny rozwój sieci na terenie Polski jak i Europy.
Świadcząc najwyższej jakości usługi, kierujemy się głównie do klientów indywidualnych oraz biznesowych. W porównaniu do innych firm świadczymy pełną kompleksowość usług zarówno kurierskich, jak i poligraficznych czy też biznesowych. Różnorodność i szeroki wachlarz usług świadczonych w punktach Ship Center powoduje, że klienci chwalą sobie możliwość wykonania różnych usług,pod jednym dachem”. Ship Center to sprawdzony operacyjnie schemat rozwoju w ramach franczyzy. Jego niepowtarzalny oraz oryginalny wygląd sprawiają, iż jest bardzo szybko i łatwo zapamiętywalny.
Oryginalność na rynku Polskim zapewnia pełen wachlarz usług dostępnych w jednym miejscu:
- przesyłki krajowe i międzynarodowe paczkowe,
- przesyłki paletowe krajowe i międzynarodowe,
- wydruki cyfrowe i wielkoformatowe,
- gadżety reklamowe,
- innowacyjne wydruki 3D,
- profesjonalne pakowanie,
- pieczątki flashowe.
Zostań naszym Franczyzobiorcą!
JEDNOSTKI WŁASNE
1 (Katowice)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
105 (Polska), 1 (Litwa)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Dlaczego właśnie my?
- najniższe na rynku koszty inwestycji!,
- aż 12 dostępnych firm kurierskich i spedycyjnych,
- współpraca z Grupą ONET.pl,
- autorski panel zamawiania kuriera,
- autorski portal poligraficzny,
- najniższe ceny dla klientów,
- jedyna sieć oferująca wydruki 3D,
- kompleksowość usług w jednym miejscu,
- posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży usług kurierskich,
- jako nieliczni na rynku oferujemy pełen wachlarz usług dla klientów,
- oferujemy profesjonalny system szkoleń,
- przez cały czas wspieramy i pomagamy naszym franczyzobiorców.
Korzyści z przystąpienia do sieci Ship Center:
- pełen pakiet szkoleń teoretycznych i praktycznych,
- dostęp do platformy wysyłkowej shipcenter.pl,
- dostęp do drukarni internetowej drukarniasc.pl,
- pełne wyposażenie placówki (w zależności od modelu),
- know-how jak pozyskiwać klientów,
- sprawdzony operacyjnie pomysł na biznes,
- wynegocjowane warunki handlowe z dostawcami (rabaty, terminy płatności),
- stały trend wzrostowy generowanych przychodów,
- pomoc w wyborze lokalizacji oraz w uruchomieniu punktu,
- osobny opiekun przydzielony z centrali,
- pełna wizytówka firmy na stronie internetowej,
- pomoc w działaniach promocyjno-reklamowych,
- możliwość współpracy z liderami branży spedycyjnej, poligraficznej i oprawy dokumentów,
- prawo do używania marki franczyzodawcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Elastyczne podejście do każdego franczyzobiorcy umożliwia otwarcie placówki już od 12 tys. zł netto, końcowa wartość inwestycji jest uzależniona od wyboru sprzętu oraz wyposażenia placówki i nie przekracza kwoty 19,9 tys. zł netto. Istnieje możliwość otwarcia placówki w miejscu dotychczasowej działalności w opcji partnerskiej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- motywacja do pracy na własny rachunek,
- gotowość osobistego zaangażowania się w pracę,
- posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura,
- lokal o powierzchni 15-50 mkw.,
- miasto o populacji powyżej 3 tys.
Istnieje możliwość otwarcia placówki w miejscu dotychczasowej działalności.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Ship Center Poland Sp. z o.o
ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice
+48 798 344 130
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Janowski
Łukasz Osyra: tel. 793 783 443
mail: franczyza@shipcenter.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Ship Center Poland Sp. z o.o (ul. Gliwicka 51, 40-853 Katowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ship Center oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie shipcenter.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Sieć Ship Center Poland w minionym roku odnotowała wzrost przesyłek i obrotów na poziomie ok. 25 proc. Co jest powodem tak dobrych wyników?
Sobota 16 października to ostatni dzień Targów Franczyza 2021. Skorzystajcie z okazji, przyjdźcie do Pałacu Kultury i Nauki i wybierzcie biznes dla siebie!
Planujesz otworzyć firmę usługową? Na Targach Franczyza poznasz wiele sprawdzonych pomysłów na biznes w usługach.
Jakich usług i produkt w brakuje na polskim rynku? Czy są jeszcze jakieś nisze do wypełnienia? Sprawdź w lipcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".

Do Happy Dog często zgłaszają się osoby, które mają dość pracy w korporacji. Jak otworzyć swój salon groomerski?
Franczyzobiorcy Auto Gammy zarabiają przede wszystkim na regeneracji i adaptacji oświetlenia aut. Jak otworzyć salon pod tym szyldem?
Z powodu inflacji ceny idą w górę. Drożeje też wynajem samochodów, ale na to wpływ miała akurat pandemia. Właściciele wypożyczalni aut zwietrzyli intratny interes.
– W ostatnich latach rynek tatuaży w Polsce ewoluował. Dzisiaj tatuaże to małe dzieła sztuki, na które jest moda – mówi Seweryn Sarna, menedżer firmy Mistrzowie Tattoo.
Sieć Refan prowadzi intensywne działania marketingowe w mediach społecznościowych. Jak sobie dzisiaj radzi?

Najpierw troje dzieci, potem własny biznes – taką drogę przeszła franczyzobiorczyni marki DepilConcept. Jak sobie radzi dzisiaj?
Większość franczyzobiorców sieci Studio Figura to kobiety. Co spowodowało, że zdecydowały się otworzyć akurat ten biznes?
Agnieszka Wojewoda zrezygnowała z prowadzenia wymyślonego przez siebie biznesu i postawiła na franczyzę. W jaką markę zdecydowała się zainwestować?
– W tym roku zamierzamy mieć mniej więcej 1000 mobilnych powerbanków w całej Polsce – mówi Daniel Lasko, współwłaściciel masterfranczyzy Fast Energy na Polskę.
– Cateringi dietetyczne na rynku rosną jak grzyby po deszczu. Nie wszystkie mogą się jednak pochwalić dobrą jakością – mówi Aneta Jaremkowska, właścicielka Fit & Food Catering.
Handel smartphonami nie jest tak atrakcyjny biznesowo jak sprzedaż akcesoriów do telefonów. Żeby każdy model nie wyglądał tak samo, użytkownik inwestuje w dodatki.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.