Pierrot Woda Źródlana
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji rynkowej, produkującym wodę i napoje od ponad 30 lat. Nie konkurujemy bezpośrednio z tradycyjnym handlem, ale staramy się go dobrze uzupełniać. Kierując się tą filozofią, przez 20 lat funkcjonowania SIECI PIERROT zdobyliśmy zaufanie klientów i instytucji.
Produkty marki PIERROT nie są dostępne w tradycyjnej sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – Franczyzobiorcy, który jest odpowiedzialny za organizację dystrybucji na określonym terenie, na którym posiada wyłączne prawo do sprzedaży produktów w SIECI PIERROT. Model sprzedażowy ukierunkowany jest na odbiorców detalicznych, którzy przy profesjonalnej obsłudze są lojalni i zostają z firmą na lata. Kaucja za opakowania nie jest pobierana, klient płaci wyłącznie za napoje, dostawa jest zawsze bezpłatna. System sprzedaży oparty głównie na płatnościach gotówkowych pozwala zniwelować zatory płatnicze i obniżyć barierę wejścia potencjalnym franczyzobiorcom.
Pierrot to ogólnopolska sieć dystrybutorów wody źródlanej i napojów produkowanych na bazie wody źródlanej, zrzeszająca własne oraz franczyzowe oddziały realizujące tysiące dostaw dziennie.
Atrakcyjna oferta, nowoczesne zaplecze technologiczne i standaryzacja funkcjonowania sprawiają, że z powodzeniem działamy na rynku od 20 lat i wciąż się rozwijamy!
JEDNOSTKI WŁASNE
3 (30 samochodów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe 38, partnerskie 9.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- towar na start - 24 tys. butelek wody i napojów na każdy samochód przy zakupie 1000 opakowań,
- standardy operacyjne w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem,
- system zarządzania opakowaniami i bazą klientów,
- poparty doświadczeniem, kompleksowy system sprzedaży,
- materiały POS, wsparcie projektowe i marketingowe,
- szkolenia dla Franczyzobiorcy oraz jego pracowników w zakresie teoretycznym (szkolenie w zakładzie produkcyjnym) i praktycznym (wspólna praca w terenie),
- opieka koordynatora w trakcie trwania umowy,
- pomoc w rekrutacji pracowników / vansellerów,
- dostęp poprzez panel www do spersonalizowanej aplikacji (zamówienia, dostawy),
- licencja terytorialna - wyłączność do sprzedaży produktów na zdefiniowanym terenie geograficznym,
- wsparcie kapitałowe uwarunkowane wynikami sprzedażowymi,
- wspólne uruchomienie regionu z handlowcami Pierrota.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimum 50 tys. zł + koszt zakupu samochodu dostawczego
- Nie pobieramy bieżących opłat z tytułu przynależności do sieci franczyzowej.
- Nie pobieramy stałych opłat licencyjnych czy też opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wynajęcie lub adaptacja własnego lokalu magazynowego,
- posiadanie przynajmniej jednego samochodu dostawczego (blaszak) o ładowności do 1,5t.
- posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- przestrzeganie procedur i standardów przyjętych w sieci Pierrot,
- udokumentowany kapitał początkowy min. 50 tys. zł.
- brak zaległości US i ZUS oraz w spłacie zobowiązań
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pierrot PK Sp. z o.o.
Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów
601 591 258
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dawid Płuciennik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pierrot PK Sp. z o.o. (Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pierrot Woda Źródlana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wodapierrot.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy - Targi Franczyza w Warszawie!
22. edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi, które odbędą się od 24 do 26 października, to trzy dni pełne inspiracji, wiedzy i możliwości dla tych, którzy marzą o prowadzeniu własnego biznesu pod znanym szyldem.
Marka Pierrot niedługo uruchomi nowy zakład produkcyjny. Czy zwiększenie mocy pozwoli na szybszy rozwój we franczyzie?
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.