Pierrot Woda Źródlana
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy przedsiębiorstwem o ugruntowanej pozycji rynkowej, produkującym wodę i napoje od ponad 30 lat. Nie konkurujemy bezpośrednio z tradycyjnym handlem, ale staramy się go dobrze uzupełniać. Kierując się tą filozofią, przez 20 lat funkcjonowania SIECI PIERROT zdobyliśmy zaufanie klientów i instytucji.
Produkty marki PIERROT nie są dostępne w tradycyjnej sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć bezpośrednio od lokalnego dystrybutora – Franczyzobiorcy, który jest odpowiedzialny za organizację dystrybucji na określonym terenie, na którym posiada wyłączne prawo do sprzedaży produktów w SIECI PIERROT. Model sprzedażowy ukierunkowany jest na odbiorców detalicznych, którzy przy profesjonalnej obsłudze są lojalni i zostają z firmą na lata. Kaucja za opakowania nie jest pobierana, klient płaci wyłącznie za napoje, dostawa jest zawsze bezpłatna. System sprzedaży oparty głównie na płatnościach gotówkowych pozwala zniwelować zatory płatnicze i obniżyć barierę wejścia potencjalnym franczyzobiorcom.
Pierrot to ogólnopolska sieć dystrybutorów wody źródlanej i napojów produkowanych na bazie wody źródlanej, zrzeszająca własne oraz franczyzowe oddziały realizujące tysiące dostaw dziennie.
Atrakcyjna oferta, nowoczesne zaplecze technologiczne i standaryzacja funkcjonowania sprawiają, że z powodzeniem działamy na rynku od 20 lat i wciąż się rozwijamy!
JEDNOSTKI WŁASNE
3 (30 samochodów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe 38, partnerskie 9.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- towar na start - 24 tys. butelek wody i napojów na każdy samochód przy zakupie 1000 opakowań,
- standardy operacyjne w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem,
- system zarządzania opakowaniami i bazą klientów,
- poparty doświadczeniem, kompleksowy system sprzedaży,
- materiały POS, wsparcie projektowe i marketingowe,
- szkolenia dla Franczyzobiorcy oraz jego pracowników w zakresie teoretycznym (szkolenie w zakładzie produkcyjnym) i praktycznym (wspólna praca w terenie),
- opieka koordynatora w trakcie trwania umowy,
- pomoc w rekrutacji pracowników / vansellerów,
- dostęp poprzez panel www do spersonalizowanej aplikacji (zamówienia, dostawy),
- licencja terytorialna - wyłączność do sprzedaży produktów na zdefiniowanym terenie geograficznym,
- wsparcie kapitałowe uwarunkowane wynikami sprzedażowymi,
- wspólne uruchomienie regionu z handlowcami Pierrota.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimum 50 tys. zł + koszt zakupu samochodu dostawczego
- Nie pobieramy bieżących opłat z tytułu przynależności do sieci franczyzowej.
- Nie pobieramy stałych opłat licencyjnych czy też opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wynajęcie lub adaptacja własnego lokalu magazynowego,
- posiadanie przynajmniej jednego samochodu dostawczego (blaszak) o ładowności do 1,5t.
- posiadanie zarejestrowanej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- przestrzeganie procedur i standardów przyjętych w sieci Pierrot,
- udokumentowany kapitał początkowy min. 50 tys. zł.
- brak zaległości US i ZUS oraz w spłacie zobowiązań
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pierrot PK Sp. z o.o.
Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów
601 591 258
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dawid Płuciennik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pierrot PK Sp. z o.o. (Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pierrot Woda Źródlana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wodapierrot.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Największe marki rynku spożywczego pojawią się w Pałacu Kultury i Nauki 19-21 października, na tegorocznych Targach Franczyza.
Marka Pierrot szuka franczyzobiorców w różnych regionach Polski. Jakie są warunki współpracy?
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
– Mocno inwestujemy w nowe supermarkety i sklepy w formacie convenience – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Sieć sklepów z alkoholem w minionym roku otworzyła znacznie więcej placówek, niż planowała. Dlaczego?
Marka chce się stać dla lokalnych sklepów platformą technologiczną, która usprawnia ich funkcjonowanie.
– Potencjał do rozwoju specjalistycznych sklepów z serami w Polsce jest ogromny – mówi Emilia Grębowicz, kierownik operacyjny w Krainie Serów.
Jak się zabrać do inwestycji w nieruchomości, żeby zmaksymalizować zyski? Czy lepiej otworzyć we franczyzie wine bar, wypożyczalnię samochodów czy sklep spożywczy? Dowiedz się z nowego numeru "Własny Biznes FRANCHISING".
W sieci Żabka aż 65 proc. z ponad 8,8 tys. franczyzobiorców stanowią kobiety. Niezależnie od pochodzenia, wykształcenia czy wieku, wszystkie z sukcesem prowadzą swoje biznesy.
Ukrainoczka dobrze wpisała się w zapotrzebowanie rynku, proponując produkty, które trafiają w gusta obywateli Ukrainy. Jak otworzyć biznes pod jej szyldem?
– Choć rynek w branży spożywczej jest bardzo konkurencyjny, nadal można na nim otwierać rentowne sklepy – mówi Monika Kosz-Koszewska, rzecznik prasowy Grupy Chorten.
Dawid Maciołek po wielu latach pracy dla dużej korporacji, otworzył sklep Kraina Serów. Dlaczego zdecydował się na tę markę?
Sieć sklepów Stokrotka oferuje wsparcie franczyzobiorcom w wysokości do 1 mln zł. Franczyzodawca szuka obecnie partnerów przede wszystkim na Podkarpaciu.
Kiryla Valadkievych pochodzi z Białorusi, a w Polsce mieszka od trzech lat. Najpierw pracował w firmie budowlanej, potem kurierskiej. Aż w końcu zdecydował się na franczyzę.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.