Pierrot Woda Źródlana

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy prężnie rozwijającym się przedsiębiorstwem produkcyjno-handlowym, którego misją jest ułatwić życie klientów, dostarczając każdemu we wskazane miejsce wysokiej jakości produkty na bazie naturalnej wody źródlanej, aby oszczędzić czas i zapewnić maksymalną satysfakcję z konsumpcji oferowanych przez nas napojów. Kierując się tą filozofią, przez kilka lat obecności na rynku udało nam się zdobyć zaufanie osób prywatnych i instytucji.
Podstawowym założeniem marki Pierrot jest to, że produkty firmy nie są dostępne w tradycyjnej sprzedaży (sklepy, hurtownie). Klient może je nabyć bezpośrednio od lokalnego dystrybutora - franczyzobiorcy, który posiada wyłączne prawo sprzedawania produktów firmy na określonym terenie i jest odpowiedzialny za zorganizowanie dystrybucji. Dzięki dostawom do domu wprost z zakładu i omijaniu hurtowni oraz sklepów detalicznych, Pierrot łączy konkurencyjną cenę dla klienta końcowego z bardzo dobrą marżą dla franczyzobiorcy.
JEDNOSTKI WŁASNE
5 (40 samochodów)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
franczyzowe 30, partnerskie 9.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- towar na start - 24 tys. butelek wody i napojów na każdy samochód przy zakupie 1000 opakowań,
- standardy operacyjne w zakresie prowadzenia i zarządzania biznesem,
- system zarządzania opakowaniami i bazą klientów,
- rekomendowany system sprzedaży,
- materiały POS - komplet materiałów drukowanych (ulotek informacyjnych), projektowanie graficzne,
- szkolenia dla Franczyzobiorcy oraz jego pracowników w zakresie teoretycznym (szkolenie w zakładzie produkcyjnym) i praktycznym (wspólna praca w terenie),
- opieka koordynatora w trakcie trwania umowy,
- pomoc w rekrutacji pracowników / vansellerów,
- przekierowanie klientów ze strony www,
- dostęp poprzez panel www do spersonalizowanej aplikacji (zamówienia, dostawy),
- licencja terytorialna - wyłączność dp sprzedaży produktów na zdefiniowanym terenie geograficznym,
- wsparcie kapitałowe uwarunkowane wynikami sprzedażowymi,
- wspólne uruchomienie regionu z handlowcami Pierrota.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- od 28 tys. zł,
- nie ma opłaty licencyjnej, marketingowej i od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- magazyn 50 mkw.,
- samochód dostawczy blaszak do 1,5 T.,
- działalność gospodarcza lub gotowość jej założenia,
- przestrzeganie procedur i standardów przyjętych w sieci Pierrot,
- kapitał początkowy 28 tys. zł.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PIERROT PK Sp. z o.o.
Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów
(48) 618 65 15
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Robert Płuciennik
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PIERROT PK Sp. z o.o. (Wawrzyszów 9, 26-625 Wolanów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pierrot Woda Źródlana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wodapierrot.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Przegląd tygodnia 23-30 października. Orlen chwali się wynikami finansowymi, Żabka rekordową liczbą sklepów, a Magda Gessler nowym konceptem franczyzowym.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.