Berlin Döner Kebap

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą, działającą w branży gastronomicznej od 17 lat. Prowadzimy restauracje, których specjalnością jest kebap.
W Berlin Döner Kebap wychodzimy poza standardy. Oryginalne produkty, obsługa Klienta, wystrój lokali - to stanowi o naszym rozwoju. Budujemy silną, ogólnopolską markę, na której zyskiwać będą także nasi partnerzy. Berlin Döner Kebap to format należący do kategorii casual restaurant. Nie jesteśmy standardowym fast foodem, ale konceptem opartym na wysokiej jakości produktu oraz szybkiej obsłudze przy zachowaniu kultury jedzenia. Do naszych Gości podchodzimy z pasją, oferując zarówno nowoczesność (jedzenie na wynos, bezprzewodowy internet, płatność kartami, programy rabatowe), jak i kulinarną ekologię (stosowanie w pełni biodegradowalnych talerzy). Wszystko to doprawiamy nieskrępowaną, żywiołową atmosferą lokali. Nasz koncept pod wieloma względami wyróżnia się od innych obecnych na rynku. Gwarantujemy oryginalny smak, wprost odwołując się do Berlina, drugiej poza Turcją stolicy kebabu. Nasze lokale tętnią życiem, dlatego jedną z zasad jest stałe odświeżanie menu przez wprowadzanie nowych, sezonowych potraw.
JEDNOSTKI WŁASNE
30
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
34
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Berlin Döner Kebap zapewnia wszechstronne wsparcie dla swoich franczyzobiorców:
- Pomaga stworzyć model finansowy oraz symulację przychodów opracowaną na podstawie realnych cen i kosztów obowiązujących w mieście franczyzobiorcy oraz wyników własnych,
- Ocenia dochodowość potencjalnego oddziału,
- Pomaga podczas negocjacji z wynajmującym lokal,
- Przekazujemy wiedzę, jak prawidłowo zarządzać restauracją. W tym celu, po podpisaniu umowy udostępniamy księgę standardów sieci,
- Przeprowadzimy szereg wstępnych szkoleń dla Franczyzobiorców i ich pracowników. Stale je rozszerzając podczas dalszego czasu współpracy,
- Utrzymując jednolite standardy działania sieci, Franczyzodawca odpowiada za przygotowanie kampanii marketingowych sieci Berlin Döner Kebap na skalę ogólnokrajową oraz przygotowuje materiały reklamowe dla całego systemu,
- Pomagamy w poszukiwaniu i wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu,
- Przez czas trwania umowy franczyzowej utrzymujemy system systematycznej kontroli i szkoleń przeprowadzanych w lokalach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
600 000 zł - minimalna kwota inwestycji, w tym:
- 300 000 zł - środki własne
- 300 000 tyś zł - leasing lub kredyt
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- minimalny kapitał własny 300 tys. zł,
- lokale w centrach handlowych, w strefach food court o powierzchni (powyżej 50 m2) oraz parkach handlowych (100 m2)
- lokalizacja w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu.
Natomiast sam franczyzobiorca powinien:
- być ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym,
- posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania,
- być gotowym ukończyć szereg szkoleń,
- posiadać zdolności managerskie, zarządzania zespołem,
- posiadać wysoką kulturę osobistą.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Berlin Döner Kebap
ul. Mierzyńska 17-18, 72-006 Mierzyn
570 000 099 preferowanym sposobem wstępnego kontaktu, jest wiadomość mailowa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Gryżenia
tel. 513 023 233
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Berlin Döner Kebap (ul. Mierzyńska 17-18, 72-006 Mierzyn). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Berlin Döner Kebap oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie berlindonerkebap.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Fit Cake, Berlin Doner Kebap, Sklepy Komfort oraz RamenShop otwierają nowe placówki, a Grupa PSB Handel chwali się osiągniętymi przychodami. Przegląd tygodnia 5-11 grudnia.
Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.
Przegląd tygodnia 6-12 grudnia. Sejm przyjął tarczę 6.0, a państwowy potentat przejmuje media regionalne.

Cafe Słodziak właśnie otworzył nowy lokal, a wkrótce ruszy kolejny. Jak zostać franczyzobiorcą marki?
Statystyczny Kowalski zjada 5 l lodów rocznie. A pewnie mógłby nawet czterokrotnie więcej, jak np. przeciętny Amerykanin. Branża lodowa ma więc spory potencjał. Jak otworzyć lodowy biznes?
Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.

Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.
Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.