Berlin Döner Kebap

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą, działającą w branży gastronomicznej od 17 lat. Prowadzimy restauracje, których specjalnością jest kebap.
W Berlin Döner Kebap wychodzimy poza standardy. Oryginalne produkty, obsługa Klienta, wystrój lokali - to stanowi o naszym rozwoju. Budujemy silną, ogólnopolską markę, na której zyskiwać będą także nasi partnerzy. Berlin Döner Kebap to format należący do kategorii casual restaurant. Nie jesteśmy standardowym fast foodem, ale konceptem opartym na wysokiej jakości produktu oraz szybkiej obsłudze przy zachowaniu kultury jedzenia. Do naszych Gości podchodzimy z pasją, oferując zarówno nowoczesność (jedzenie na wynos, bezprzewodowy internet, płatność kartami, programy rabatowe), jak i kulinarną ekologię (stosowanie w pełni biodegradowalnych talerzy). Wszystko to doprawiamy nieskrępowaną, żywiołową atmosferą lokali. Nasz koncept pod wieloma względami wyróżnia się od innych obecnych na rynku. Gwarantujemy oryginalny smak, wprost odwołując się do Berlina, drugiej poza Turcją stolicy kebabu. Nasze lokale tętnią życiem, dlatego jedną z zasad jest stałe odświeżanie menu przez wprowadzanie nowych, sezonowych potraw.
JEDNOSTKI WŁASNE
25
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
35
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Berlin Döner Kebap zapewnia wszechstronne wsparcie dla swoich franczyzobiorców:
- Pomaga stworzyć model finansowy oraz symulację przychodów opracowaną na podstawie realnych cen i kosztów obowiązujących w mieście franczyzobiorcy oraz wyników własnych,
- Ocenia dochodowość potencjalnego oddziału,
- Pomaga podczas negocjacji z wynajmującym lokal,
- Przekazujemy wiedzę, jak prawidłowo zarządzać restauracją. W tym celu, po podpisaniu umowy udostępniamy księgę standardów sieci,
- Przeprowadzimy szereg wstępnych szkoleń dla Franczyzobiorców i ich pracowników. Stale je rozszerzając podczas dalszego czasu współpracy,
- Utrzymując jednolite standardy działania sieci, Franczyzodawca odpowiada za przygotowanie kampanii marketingowych sieci Berlin Döner Kebap na skalę ogólnokrajową oraz przygotowuje materiały reklamowe dla całego systemu,
- Pomagamy w poszukiwaniu i wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu,
- Przez czas trwania umowy franczyzowej utrzymujemy system systematycznej kontroli i szkoleń przeprowadzanych w lokalach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimum 300 tys. zł (w tym 200 tys. zł kapitału własnego).
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- minimalny kapitał własny 200 tys. zł,
- lokal w centrum handlowym i w strefach food court o powierzchni powyżej 50 m2,
- lokalizacja w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu.
Natomiast sam franczyzobiorca powinien:
- być ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym,
- posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania,
- być gotowym ukończyć szereg szkoleń,
- posiadać zdolności managerskie, zarządzania zespołem,
- posiadać wysoką kulturę osobistą.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Berlin Döner Kebap
ul. Mierzyńska 17-18, 72-006 Mierzyn
570 000 099 preferowanym sposobem wstępnego kontaktu, jest wiadomość mailowa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Karol Kostyrka
manager ds. rozwoju sieci w Polsce
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Berlin Döner Kebap (ul. Mierzyńska 17-18, 72-006 Mierzyn). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Berlin Döner Kebap oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie berlindonerkebap.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.
Przegląd tygodnia 6-12 grudnia. Sejm przyjął tarczę 6.0, a państwowy potentat przejmuje media regionalne.
Berlin Döner Kebap w ciągu ostatnich trzech tygodni otworzył dwa nowe lokale. Jak wyglądają obroty marki w galeriach handlowych?
Berlin Döner Kebap otworzył 47. lokal. Do połowy tego roku franczyzodawca chce rozbudować sieć do 50 placówek.
Planujesz otwarcie własnej firmy, ale nie wiesz ile musisz mieć pieniędzy na ten cel? Podpowiadamy, jak to sprawdzić i nie dać się zaskoczyć niespodziewanym wydatkom.

Sushi Kushi chwali się kolejnymi otwarciami. Czy franczyzobiorcy są zadowoleni ze współpracy z marką?
Pierogarnie Stary Młyn otwierają się głównie w dużych miastach. A czy trzeba mieć gruby portfel, aby otworzyć restaurację z tradycyjną polska kuchnią?
– Otworzyliśmy już 700 punktów franczyzowych, do końca roku planujemy mieć ich 1000 – mówi Krzysztof Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
Da Grasso nie tylko otwiera nowe lokale, ale też ma propozycję dla już działających restauratorów.
Nasza sieć liczy ponad 194 lokale w całej Polsce i działa nieprzerwanie od 1996 roku.

Katarzyna Bakalarczyk współpracę z Crazy Bubble zaczynała od pracy w jednym z punktów marki. Z czasem została jej franczyzobiorczynią. Czy to się opłacało?
– Pączkarnie, w przeciwieństwie do lodziarni, nie działają sezonowo, dzięki czemu przynoszą zyski przez cały rok – podkreśla Wojciech Goduński, franczyzodawca Pączków Mamy.
Mykola i Yana Maksymiv od półtora roku prowadzą we Wrocławiu pizzerię Gruby Benek. Jak układa im się współpraca z franczyzodawcą?
Czy można przetestować biznes, a później w niego zainwestować?
La Donuteria szuka w Polsce zarówno indywidualnych franczyzobiorców, jak masterfranczyzobiorców. Ile trzeba zainwestować w biznes?
W Chinkalni sporo się dzieje. Marka wkrótce otwiera kolejną franczyzową restaurację. W następnych planach są dwa lokale własne.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.