Berlin Döner Kebap

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy firmą, działającą w branży gastronomicznej od 17 lat. Prowadzimy restauracje, których specjalnością jest kebap.
W Berlin Döner Kebap wychodzimy poza standardy. Oryginalne produkty, obsługa Klienta, wystrój lokali - to stanowi o naszym rozwoju. Budujemy silną, ogólnopolską markę, na której zyskiwać będą także nasi partnerzy. Berlin Döner Kebap to format należący do kategorii casual restaurant. Nie jesteśmy standardowym fast foodem, ale konceptem opartym na wysokiej jakości produktu oraz szybkiej obsłudze przy zachowaniu kultury jedzenia. Do naszych Gości podchodzimy z pasją, oferując zarówno nowoczesność (jedzenie na wynos, bezprzewodowy internet, płatność kartami, programy rabatowe), jak i kulinarną ekologię (stosowanie w pełni biodegradowalnych talerzy). Wszystko to doprawiamy nieskrępowaną, żywiołową atmosferą lokali. Nasz koncept pod wieloma względami wyróżnia się od innych obecnych na rynku. Gwarantujemy oryginalny smak, wprost odwołując się do Berlina, drugiej poza Turcją stolicy kebabu. Nasze lokale tętnią życiem, dlatego jedną z zasad jest stałe odświeżanie menu przez wprowadzanie nowych, sezonowych potraw.
JEDNOSTKI WŁASNE
30
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
34
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Berlin Döner Kebap zapewnia wszechstronne wsparcie dla swoich franczyzobiorców:
- Pomaga stworzyć model finansowy oraz symulację przychodów opracowaną na podstawie realnych cen i kosztów obowiązujących w mieście franczyzobiorcy oraz wyników własnych,
- Ocenia dochodowość potencjalnego oddziału,
- Pomaga podczas negocjacji z wynajmującym lokal,
- Przekazujemy wiedzę, jak prawidłowo zarządzać restauracją. W tym celu, po podpisaniu umowy udostępniamy księgę standardów sieci,
- Przeprowadzimy szereg wstępnych szkoleń dla Franczyzobiorców i ich pracowników. Stale je rozszerzając podczas dalszego czasu współpracy,
- Utrzymując jednolite standardy działania sieci, Franczyzodawca odpowiada za przygotowanie kampanii marketingowych sieci Berlin Döner Kebap na skalę ogólnokrajową oraz przygotowuje materiały reklamowe dla całego systemu,
- Pomagamy w poszukiwaniu i wyborze odpowiedniej lokalizacji lokalu,
- Przez czas trwania umowy franczyzowej utrzymujemy system systematycznej kontroli i szkoleń przeprowadzanych w lokalach sieci.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
600 000 zł - minimalna kwota inwestycji, w tym:
- 300 000 zł - środki własne
- 300 000 tyś zł - leasing lub kredyt
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- minimalny kapitał własny 300 tys. zł,
- lokale w centrach handlowych, w strefach food court o powierzchni (powyżej 50 m2) oraz parkach handlowych (100 m2)
- lokalizacja w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców lub lokal w miejscu o bardzo dużym natężeniu ruchu.
Natomiast sam franczyzobiorca powinien:
- być ambitnym, przedsiębiorczym, dynamicznym,
- posiadać wymieniony powyżej kapitał do zainwestowania,
- być gotowym ukończyć szereg szkoleń,
- posiadać zdolności managerskie, zarządzania zespołem,
- posiadać wysoką kulturę osobistą.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Berlin Döner Kebap
ul. Mierzyńska 17-18, 72-006 Mierzyn
570 000 099 preferowanym sposobem wstępnego kontaktu, jest wiadomość mailowa
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Gryżenia
tel. 513 023 233
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Berlin Döner Kebap (ul. Mierzyńska 17-18, 72-006 Mierzyn). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Berlin Döner Kebap oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie berlindonerkebap.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Fit Cake, Berlin Doner Kebap, Sklepy Komfort oraz RamenShop otwierają nowe placówki, a Grupa PSB Handel chwali się osiągniętymi przychodami. Przegląd tygodnia 5-11 grudnia.
Folkstar startuje z franczyzą, Xtreme Fitness przedstawia plany na najbliższe pięć lat, a Żabka uruchamia nowy projekt. Przegląd tygodnia 10-16 stycznia 2022 roku.
Przegląd tygodnia 6-12 grudnia. Sejm przyjął tarczę 6.0, a państwowy potentat przejmuje media regionalne.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.