Edukido
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Warsztaty prowadzone są na bazie naszych autorskich, przetestowanych scenariuszy, trwają od 45 do 60 minut i są odpowiednie dla grup do 25 osób. Co dają dzieciom warsztaty Edukido:
- Pomagają zrozumieć zagadnienia dotyczące mechanizmów działania świata powiązanych z przedmiotami szkolnymi.
- Pomagają rozwijać umiejętności codziennego życia w społeczeństwie, jak: współpraca w grupie, poszukiwanie wspólnych rozwiązań, rozwiązywanie problemów między członkami zespołu, wspólne planowanie następnych działań.
- Pomagają dzieciom wzmacniać odwagę do niszczenia zakurzonych modeli w celu budowania nowych modeli poświęconych zagadnieniom z zajęć. Dzięki temu utrwalają wiedzę zdobytą na zajęciach.
- Pomagają rozwijać twórcze myślenie, kreatywność i myślenie przestrzenne. Tego nie da się rozwinąć podczas żadnych innych zajęć.
Warsztaty można prowadzić w przedszkolach, szkołach, bibliotekach, centrach kultury, klubokawiarniach, na eventach firmowych, festynach i wszędzie tam, gdzie tylko uda się je sprzedać.
Edukido w liczbach:
- 14 lat doświadczenia we franczyzach edukacyjnych
- 35 franczyzobiorców w Polsce (działających w ponad 180 gminach i powiatach).
- 22 franczyzobiorców za granicą (Chorwacja, Macedonia Północna, Rumunia, Ukraina, Węgry).
Co nas wyróżnia?
- Działamy nie tylko w miastach, ale przede wszystkim w gminach i powiatach.
- Nie trzeba inwestować w swój lokal.
- Opłaty miesięczne są z góry ustalone – nie rosną wraz ze wzrostem przychodów.
- 3 miesięczny okres wypowiedzenia po 1 roku współpracy.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
180 oddziałów w Polsce (180 gmin i powiatów)
22 oddziały zagraniczne
3 Master Franczyzobiorców (Chorwacja, Macedonia Północna, Węgry)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Co dostajesz?
- Wyłączność na wykupionym obszarze licencji.
- Stałe opłaty franczyzowe – nie pobieramy prowizji od obrotów ani od liczby klientów.
- Szybkie wdrożenie.
- Kompleksowe szkolenie z prowadzenia zajęć i zarządzania oddziałem (1 dzień online, 1 dzień stacjonarnie).
- Wsparcie ze strony centrali (telefoniczne i e-mailowe).
- Stały dostęp do bazy ze scenariuszami i materiałami dodatkowymi.
- Stały dostęp do podręczników i instrukcji z naszym know-how.
- Materiały marketingowe przygotowywane przez centralę.
- Dostęp do e-sklepu dla Franczyzobiorców, profilu na Facebooku i podstrony WWW.
- Możliwość rozłożenia kosztu klocków na raty.
- Możliwość rozwiązania umowy z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Na czym zarabiasz?
Franczyzobiorca zarabia na prowadzeniu jednorazowych warsztatów z klockami Lego®. Średni przychód za przeprowadzenie 1 warsztatu to 350–400 zł brutto
Franczyzobiorcy mogą:
- poświęcać na prowadzenie warsztatów np. 5 dni po 3 godziny pracy (3 warsztaty dziennie) w miesiącu – co oznacza miesięczny przychód w granicach od 5 250 do 6 000 zł,
- potraktować ten biznes jako sposób na „pełnoetatowe” zajęcie i pracując 20 dni w miesiącu (prowadząc 3 warsztaty dziennie, czyli pracując 3 godziny dziennie), osiągać miesięczny przychód w granicach od 21 000 do 24 000 zł.
Jeśli po pewnym czasie Franczyzobiorca zatrudni pracownika na stanowisku instruktora, to przy średniej cenie za przeprowadzenie 1 warsztatu (250 zł) i przy wynagrodzeniu dla instruktora za 1 warsztat (np. 70 zł) Franczyzobiorca zarobi dodatkowe 280 zł za godzinę.
Zwrot inwestycji początkowej następuje między 6. a 12. miesiącem działalności.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Budżet potrzebny na start, aby wykupić licencję na obszar do 50 tysięcy mieszkańców, składa się z kilku elementów:
Opłaty początkowe:
- 4.000 zł netto - opłata licencyjna
- 2.000 zł netto - pakiet startowy marketing
- 2.000 zł netto - pakiet startowy akcesoria
Dodatkowo Franczyzobiorca zakupuje od Franczyzodawcy pakiet startowy klocków w cenie 13.000 zł netto.
- Łączny koszt inwestycji: 21.000 zł netto
Opłata miesięczna na obszarze do 50 tysięcy mieszkańców to 650 zł brutto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Nie mamy takich wymagań. Franczyzę Edukido może prowadzić każdy, kto potrafi nawiązać relacje z dziećmi, jest komunikatywny i nie boi się sprzedawać. Szukamy osób chętnych do zainwestowania swojego czasu i pieniędzy w nasz koncept. Franczyzę Edukido można prowadzić na obszarach od 20 tysięcy mieszkańców. Szukamy Franczyzobiorców w całej Polsce, ponieważ w każdej gminie mieszkają dzieci, które potrzebują naszych warsztatów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Edukido Polska Sp. z o.o.
ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin
601 722 230
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Magdalena Wojtasik http://edukido.com.pl/
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Edukido Polska Sp. z o.o. (ul. Związkowa 4, 20-148 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Edukido oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie edukido.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.