Express Pizza American Style
![](https://img.franchising.pl/pl/d87/510/express-pizza-logo.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Express Pizza została założona przez dwóch braci, którzy swoje inspiracje czerpali za oceanem i to właśnie tam powstał pomysł na tworzenie oryginalnej, prostokątnej pizzy, której korzenie i styl wywodzą się z Detroit. Pierwsza Express Pizza - Ta prostokątna! powstała we Wrocławiu w 2014 roku. Oferuje pizzę na grubym, puszystym, a zarazem lekkim cieście. Jej nietypowa prostokątna forma zaskoczy niejednego fana okrągłej pizzy!
W lutym 2014 roku wystartowaliśmy z pierwszym lokalem na Wrocławskim Biskupinie. Już po kilku miesiącach działania wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć sieć pizzerii! Nie minęło wiele czasu i powstała druga Express Pizza, tym razem na Gaju - jednym z największych Wrocławskich osiedli. W 2015 roku powstał pierwszy franczyzowy oddział Express Pizza na Wrocławskim Nadodrzu. Wszystkie pizzerie otworzyliśmy własnymi siłami wkładając nie tylko najlepszej jakości składniki, ale też kilogramy serca, którym chętnie podzielimy się z Tobą, gdy będziesz otwierał swoją własną prostokątną Express!
Stale otwieramy nowe lokale. Aktualnie w styczniu 2024 roku po 10 latach działalności z sukcesem funkcjonuje 28 lokali we Wrocławiu, Katowicach, Warszawie i Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Dąbrowie Górniczej, Częstochowie, Gliwicach, Bielsko-Białej, Rybniku, Kaliszu, Bydgoszczy, Opolu, Gdańsku, Ostrowie Wielkopolskim, Szczecinie, Toruniu i Rzeszowie.
Dlaczego warto przyłączyć się do sieci Express Pizza – Ta prostokątna! w systemie franczyzowym?
- Express Pizzę można otworzyć już od 100 tys. zł (netto);
- Niski pułap rentowności inwestycji;
- Nie wymagamy znajomości branży gastronomicznej (zapewniamy szkolenia);
- Dajemy wyłączność terytorialną;
- Wspieramy na każdym etapie: od poszukiwania lokalu, aż do dnia otwarcia;
- Przekazujemy nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sieci pizzerii oraz know-how jakim dysponujemy;
- Oryginalny Pomysł (Prostokątna Pizza);
- Współpracujemy z jednym z największych dostawców HORECA w Polsce;
- Rozpoznawalność oraz nowoczesny styl marki Express Pizza;
- Łatwość prowadzenia Express Pizzy dzięki nowatorskiej technologii przygotowania pizzy oraz narzędziom do zarządzania biznesem.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
26
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od początku naszej współpracy oraz na każdym jej kroku jesteśmy do Państwa dyspozycji. Podzielimy się naszym doświadczeniem, które zdobyliśmy na przestrzeni lat i wspólnie otworzymy lokal Express Pizza - ta prostokątna!
Zapewniamy:
- doradztwo przy wyborze lokalu i jego lokalizacji;
- szkolenia personelu;
- naszą obecność w pierwszych dniach działania lokalu;
- przygotowanie strony internetowej wraz z systemem zamówień online;
- materiały promocyjne w formie elektronicznej
- pomoc techniczną w wyborze sprzętu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimalny koszt inwestycji 100 tys. zł (netto);
- opłata wstępna: 9 tys. zł netto (m.in. szkolenia pracowników, system zamówień online, materiały reklamowe w formie elektronicznej, projekt wnętrza);
- opłata licencyjna: 5 proc. netto obrotu miesięcznego lub opłata stała uzależniona od lokalizacji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchnia lokalu 35 mkw.
- Wentylacja mechaniczna nawiewna i wywiewna.
- Przyłącze elektryczne (siła) minimum 10kW.
- Lokalizacja: miejscowość powyżej 90 tys. mieszkańców.
- Chęć współtworzenia sieci Express Pizza - Ta prostokątna!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gołąb & Gołąb Company S.C.
ul. Ubocze 19/3 51-521 Wrocław
697 079 927
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartosz Gołąb
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Gołąb & Gołąb Company S.C. (ul. Ubocze 19/3 51-521 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Express Pizza American Style oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie expresspizza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/d39/9be/jak_zarobic__pierwszy_milion.jpg)
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Express Pizza wkrótce otwiera swój piąty lokal franczyzowy. Ile trzeba zainwestować w pizzerię pod tym szyldem?
Czy prostokątna pizza to sposób na sukces franczyzobiorcy? Licencjodawca Express Pizza przekonuje, że tak.
![](https://img.franchising.pl/pl/a8a/72f/good-chicken01.jpg)
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
![](https://img.franchising.pl/pl/19f/85f/zdjdokwadratu.jpg)
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Magdalena Przybylska prowadzi trzy lokale Ministerstwa Śledzia i Wódki. Chyba więc najlepiej wie, dlaczego warto wejść we franczyzę tej marki.
Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop uruchamia nowy koncept franczyzowy. Lokale Kiss Kimchi będą serwować kuchnię koreańską.
Sfinks zachęca niezależnych restauratorów, aby dołączyli do jego sieci. Obiecuje wzrosty obrotów.
Pod marką Lodolandia funkcjonuje już 480 punktów franczyzowych i 50 własnych. W sezonie wiosenno-letnim sieć ma się powiększyć o kolejne 100 punktów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.