Express Pizza American Style

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Express Pizza została założona przez dwóch braci, którzy swoje inspiracje czerpali za oceanem i to właśnie tam powstał pomysł na tworzenie oryginalnej, prostokątnej pizzy, której korzenie i styl wywodzą się z Detroit. Pierwsza Express Pizza - Ta prostokątna! powstała we Wrocławiu w 2014 roku. Oferuje pizzę na grubym, puszystym, a zarazem lekkim cieście. Jej nietypowa prostokątna forma zaskoczy niejednego fana okrągłej pizzy!
W lutym 2014 roku wystartowaliśmy z pierwszym lokalem na Wrocławskim Biskupinie. Już po kilku miesiącach działania wiedzieliśmy, że chcemy stworzyć sieć pizzerii! Nie minęło wiele czasu i powstała druga Express Pizza, tym razem na Gaju - jednym z największych Wrocławskich osiedli. W tym roku powstał pierwszy franczyzowy oddział Express Pizza na Wrocławskim Nadodrzu. Wszystkie pizzerie otworzyliśmy własnymi siłami wkładając nie tylko najlepszej jakości składniki, ale też kilogramy serca, którym chętnie podzielimy się z Tobą, gdy będziesz otwierał swoją własną prostokątną Express!
Stale otwieramy nowe lokale. W czerwcu 2021 działa 11 lokali we Wrocławiu, Katowicach, Warszawie i Krakowie, a kolejne są w przygotowaniu.
Dlaczego warto przyłączyć się do sieci Express Pizza – Ta prostokątna! w systemie franczyzowym?
- Express Pizzę można otworzyć już od 100 tys. zł (netto);
- Niski pułap rentowności inwestycji;
- Nie wymagamy znajomości branży gastronomicznej (zapewniamy szkolenia);
- Dajemy wyłączność terytorialną;
- Wspieramy na każdym etapie: od poszukiwania lokalu, aż do dnia otwarcia;
- Przekazujemy nasze wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu sieci pizzerii oraz know-how jakim dysponujemy;
- Oryginalny Pomysł (Prostokątna Pizza);
- Współpracujemy z jednym z największych dostawców HORECA w Polsce;
- Rozpoznawalność oraz nowoczesny styl marki Express Pizza;
- Łatwość prowadzenia Express Pizzy dzięki nowatorskiej technologii przygotowania pizzy oraz narzędziom do zarządzania biznesem.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18 + 2 (w przygotowaniu)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Od początku naszej współpracy oraz na każdym jej kroku jesteśmy do Państwa dyspozycji. Podzielimy się naszym doświadczeniem, które zdobyliśmy na przestrzeni lat i wspólnie otworzymy lokal Express Pizza - ta prostokątna!
Zapewniamy:
- doradztwo przy wyborze lokalu i jego lokalizacji;
- projekt wnętrza lokalu;
- szkolenia personelu;
- naszą obecność w pierwszych dniach działania lokalu;
- przygotowanie strony internetowej wraz z systemem zamówień online;
- materiały promocyjne w formie elektronicznej
- pomoc techniczną w wyborze sprzętu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- minimalny koszt inwestycji 100 tys. zł (netto);
- opłata wstępna: 9 tys. zł netto (m.in. szkolenia pracowników, system zamówień online, materiały reklamowe w formie elektronicznej, projekt wnętrza);
- opłata licencyjna: 5 proc. netto obrotu miesięcznego lub opłata stała uzależniona od lokalizacji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna powierzchnia lokalu 35 mkw.
- Wentylacja mechaniczna nawiewna i wywiewna.
- Przyłącze elektryczne (siła) minimum 10kW.
- Lokalizacja: miejscowość powyżej 50 tys. mieszkańców.
- Chęć współtworzenia sieci Express Pizza - ta prostokątna!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bartosz Gołąb Company
ul. Karola Olszewskiego 136/140, 51-642 Wrocław
697 079 927
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartosz Gołąb
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bartosz Gołąb Company (ul. Karola Olszewskiego 136/140, 51-642 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Express Pizza American Style oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie expresspizza.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Express Pizza wkrótce otwiera swój piąty lokal franczyzowy. Ile trzeba zainwestować w pizzerię pod tym szyldem?
Czy prostokątna pizza to sposób na sukces franczyzobiorcy? Licencjodawca Express Pizza przekonuje, że tak.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.