Euro Sklep

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W 1997 roku sieć Euro Sklep zaczęła swoją historię na polskim rynku i nieprzerwalnie do dnia dzisiejszego, dostosowuje się do jego dynamicznych zmian. Od samego początku sieć wyznaczała sobie ambitne cele biznesowe, dlatego też stale inwestowała w modernizację oraz wizualne aspekty sklepów. Ekspansja prowadzona jest na stabilnym poziomie, a z roku na rok do sieci dołącza coraz więcej sklepów. Działania ekspansyjne prowadzone są we wszystkich województwach na południu Polski. Obecnie sieć Euro Sklep liczy ponad 430 sklepów. Od 2017 r. Euro Sklep konsekwentnie skupia się na budowaniu swojego wizerunku na lokalności i byciu blisko każdego klienta. Wszelkie działania marketingowe skupiają się wokół tego obszaru. W codziennej pracy poznaje opinie i oczekiwania konsumentów oferując im nie tylko doskonałą jakość produktów i obsługi, ale także wiele dodatkowych atrakcji jakimi są loterie i konkursy angażujące lokalną społeczność, bo właśnie taki jest Euro Sklep - lokalny i otwarty na klientów.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
430 sklepów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- projekt aranżacji i wizualizacji wnętrz,
- skuteczne narzędzia marketingowe,
- preferencyjne wynagrodzenia z tytułu współpracy,
- kompleksowe wsparcie sklepów w codziennej pracy,
- pakiet szkoleń dla franczyzobiorców i personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć rozwoju własnego biznesu,
- Posiadanie placówki o powierzchni handlowej minimum 80 mkw., atrakcyjnie położonej (osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu), z lokalizacją gwarantującą odpowiedni potencjał sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Euro Sklep S.A.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki Biuro: ul. Michałowicza 1, 43-300 Bielsko-Biała
33 828 23 70
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Euro Sklep S.A. (ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki Biuro: ul. Michałowicza 1, 43-300 Bielsko-Biała). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Euro Sklep oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie eurosklep.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Zakończyła się II edycja inicjatywy Żabki „Liga Mistrzów Jakości”. W ramach konkursu nagrodzonych zostało ponad 2,4 tys. franczyzobiorców.
Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.

W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.
Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza ze wspólnikiem – czy to możliwe? Prezentujemy sprawdzone pomysły na biznes we franczyzie, które można prowadzić w duecie.
Pączkarnia, skup butelek, stacja ładująca, lodziarnia, radio internetowe czy zakład pogrzebowy – sprawdziliśmy co się bardziej opłaca otworzyć.
Skąd czerpać rzetelną wiedzę o franczyzie? Podajemy kilka źródeł, z których mogą skorzystać zarówno przyszli franczyzodawcy, jak i franczyzobiorcy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.