Euro Sklep

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W 1997 roku sieć Euro Sklep zaczęła swoją historię na polskim rynku i nieprzerwalnie do dnia dzisiejszego, dostosowuje się do jego dynamicznych zmian. Od samego początku sieć wyznaczała sobie ambitne cele biznesowe, dlatego też stale inwestowała w modernizację oraz wizualne aspekty sklepów. Ekspansja prowadzona jest na stabilnym poziomie, a z roku na rok do sieci dołącza coraz więcej sklepów. Działania ekspansyjne prowadzone są we wszystkich województwach na południu Polski. Obecnie sieć Euro Sklep liczy ponad 430 sklepów. Od 2017 r. Euro Sklep konsekwentnie skupia się na budowaniu swojego wizerunku na lokalności i byciu blisko każdego klienta. Wszelkie działania marketingowe skupiają się wokół tego obszaru. W codziennej pracy poznaje opinie i oczekiwania konsumentów oferując im nie tylko doskonałą jakość produktów i obsługi, ale także wiele dodatkowych atrakcji jakimi są loterie i konkursy angażujące lokalną społeczność, bo właśnie taki jest Euro Sklep - lokalny i otwarty na klientów.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
430 sklepów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- projekt aranżacji i wizualizacji wnętrz,
- skuteczne narzędzia marketingowe,
- preferencyjne wynagrodzenia z tytułu współpracy,
- kompleksowe wsparcie sklepów w codziennej pracy,
- pakiet szkoleń dla franczyzobiorców i personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć rozwoju własnego biznesu,
- Posiadanie placówki o powierzchni handlowej minimum 80 mkw., atrakcyjnie położonej (osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu), z lokalizacją gwarantującą odpowiedni potencjał sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Euro Sklep S.A.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki Biuro: ul. Michałowicza 1, 43-300 Bielsko-Biała
33 828 23 70
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché mają zagwarantowane wsparcie ze strony centrali, a to ułatwia proces uruchomienia nowego lub przejęcia istniejącego supermarketu.
Franczyzodawca Żabki realizuje pomysł, który ma spowodować zwiększenie sprzedaży w sklepach franczyzowych. Przeprowadza akcję o nazwie „Operacja Żabka”. Na czym ona polega?
Chcesz zainwestować w supermarket spożywczy albo w sklep z branży dom i ogród? Muszkieterowie zapraszają na bezpłatny webinar 10 grudnia.
Rozpocznij współpracę franczyzową z ekspertami dystrybucji
Biedronka otworzyła pierwszy sklep franczyzowy. Jednak potencjalni inwestorzy nie mogą się dowiedzieć, ile trzeba zainwestować. Centrala utajniła tę informację. Spróbowaliśmy się czegoś dowiedzieć.

Co to franczyza? To sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Franczyzobiorcy dość niefrasobliwie podpisują umowy franczyzowe. Na co należy zwrócić uwagę, zanim podejmiemy się zobowiązań na lata?
Najważniejsze pozycje książkowe dotyczące franczyzy, które dotychczas ukazały się na rynku wydawniczym.

Franczyzodawca marki zapewnia swoim partnerom nowinki technologiczne, żeby łatwiej było im zarządzać sklepami. Postawa ta procentuje – sieć liczy już ponad 6,5 tys. placówek.
Kandydaci na franczyzobiorców Intermarché muszą przejść półroczne szkolenie. Jakie jeszcze warunki powinni spełniać?
Agro Sklepomat rozwija sieć zautomatyzowanych i bezobsługowych sklepów spożywczych. Czy opłaca się w nie inwestować?
Piekarnie rzemieślnicze przeżywają dziś renesans, zarówno pod względem otwarć, jak i popytu na zdrowe pieczywo. Kto w tej branży ma szansę zarobić najwięcej?
O ile popyt na boczniaki i shiitake rośnie, a producentów wciąż jest niewiele, to na rynku pieczarek coraz trudniej przetrwać.
– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.