Euro Sklep

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
W 1997 roku sieć Euro Sklep zaczęła swoją historię na polskim rynku i nieprzerwalnie do dnia dzisiejszego, dostosowuje się do jego dynamicznych zmian. Od samego początku sieć wyznaczała sobie ambitne cele biznesowe, dlatego też stale inwestowała w modernizację oraz wizualne aspekty sklepów. Ekspansja prowadzona jest na stabilnym poziomie, a z roku na rok do sieci dołącza coraz więcej sklepów. Działania ekspansyjne prowadzone są we wszystkich województwach na południu Polski. Obecnie sieć Euro Sklep liczy ponad 430 sklepów. Od 2017 r. Euro Sklep konsekwentnie skupia się na budowaniu swojego wizerunku na lokalności i byciu blisko każdego klienta. Wszelkie działania marketingowe skupiają się wokół tego obszaru. W codziennej pracy poznaje opinie i oczekiwania konsumentów oferując im nie tylko doskonałą jakość produktów i obsługi, ale także wiele dodatkowych atrakcji jakimi są loterie i konkursy angażujące lokalną społeczność, bo właśnie taki jest Euro Sklep - lokalny i otwarty na klientów.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
430 sklepów franczyzowych
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- projekt aranżacji i wizualizacji wnętrz,
- skuteczne narzędzia marketingowe,
- preferencyjne wynagrodzenia z tytułu współpracy,
- kompleksowe wsparcie sklepów w codziennej pracy,
- pakiet szkoleń dla franczyzobiorców i personelu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Chęć rozwoju własnego biznesu,
- Posiadanie placówki o powierzchni handlowej minimum 80 mkw., atrakcyjnie położonej (osiedle, centrum, ciąg handlowy, miejsca o dużym natężeniu ruchu), z lokalizacją gwarantującą odpowiedni potencjał sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Euro Sklep S.A.
ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki Biuro: ul. Michałowicza 1, 43-300 Bielsko-Biała
33 828 23 70
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Euro Sklep S.A. (ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki Biuro: ul. Michałowicza 1, 43-300 Bielsko-Biała). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Euro Sklep oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie eurosklep.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Spożycie alkoholu w Polsce rośnie rok do roku. Wygląda na to, że sklepom monopolowym nie powinno brakować klientów. Jak otworzyć taki biznes?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.