Cukrem i Solą
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Tym z Państwa, którzy myślą o rozpoczęciu przygody z własnymi biznesem lub rozszerzeniem obecnego, proponujemy współpracę na zasadzie franczyzy z naszym brandem „Cukrem i Solą”.
Od 2017 roku prowadzimy sprzedaż gastronomiczną – czas ten pozwolił nam na zbudowanie solidnego i przejrzystego konceptu gastronomicznego, który w prosty sposób umożliwia osiągnięcie stabilnych przychodów.
Punkt gastronomiczny naszej sieci można prowadzić jako jedyne źródło zarobku lub bez trudu połączyć z innym biznesem. Różnorodność produktów, oryginalne receptury i stały kontakt z dostawcami to kolejne zalety dołączenia do rodziny „Cukrem i Solą”.
Naszym flagowym hitem są przyrządzane na miejscu zapiekanki: do wyboru w klasycznej wersji z pieczarkami i cebulką lub sosem pomidorowym oraz świeżymi dodatkami. W ofercie mamy również takie specjały jak przepyszne lody, grillowane kanapki, zakręcone ziemniaki, frytki belgijskie, chrupiące churrosy, buble tea oraz wyborne kawy. W zależności od pory roku menu jest uzupełnione o dodatkowe produkty, który pozwolą na przyciągnięcie większej liczby klientów. W okresie jesienno-zimowym między innymi proponujemy gorącą czekoladę a w gorące dni orzeźwiające koktajle.
Nasze lodziarnie + ciepłe przekąski umożliwiają stabilny zysk przez 12 miesięcy w roku.
Oferujemy prowadzenie Cukrem i Solą w dwóch różnych modelach biznesowych. Pierwszy z nich to koncept sprzedaży w lokalu stacjonarnym od 20m2, drugi w przyczepie gastronomicznej. W obu przypadkach sprzedaż może być prowadzona zarówno w okresie letnim, jak i zimowym. Food truck daje dodatkowo nieograniczone możliwości, jeśli chodzi o znalezienie odpowiedniej lokalizacji – gdyby miejsce okazało się niedostatecznie atrakcyjne, przyczepa dzięki swojej mobilności pozwala na zmianę rejonu sprzedaży.
W rozwój naszej ogólnopolskiej sieci wkładamy całe serce i pełne zaangażowanie, jak również doświadczenie i wiedzę merytoryczną.
Serdecznie zapraszamy do budowania razem z nami tych wyjątkowych miejsc.
Skontaktuj się z nami, aby zapoznać się ze szczegółami i omówić dodatkowe możliwości prowadzenia "Cukrem i Solą".
JEDNOSTKI WŁASNE
3
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
10
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- znalezienie odpowiedniej lokalizacji;
- projekt technologiczny;
- marketing;
- know-how jak prowadzić punkt i dobrze zarobić;
- pomagamy przy otwarciu i uruchomieniu punktu;
- szkolenia dla Franczyzobiorcy;
- szkolenia dla pracowników;
- stałe wsparcie;
- kompleksowo wyposażoną przyczepę;
- księga przepisów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Nie pobieramy opłaty wstępnej, a kapitał potrzebny na start rozpoczyna się już od 30 tys. zł netto w przypadku leasingu.
- przyczepa gastronomiczna od 500 zł netto miesięcznie;
- lokal stacjonarny od 850 zł netto miesięcznie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- osoba przedsiębiorcza;
- brak doświadczenia w gastronomii nie jest przeszkodą – nauczymy i będziemy wspierać;
- wkład własny na start;
- umiejętność w pracy zespołowej;
- nastawienie na sukces zawodowy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
TEL-KAM Kamil Woźniak
ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin
691 918 001
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Kamil Woźniak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma TEL-KAM Kamil Woźniak (ul. Księżycowa 8, 05-200 Wołomin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Cukrem i Solą oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie cukremisola.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
Franczyza Sahar Kebab – sprawdzony przepis na Twój sukces!
Lodolandia & Kołacz na Okrągło wykorzystuje elastyczność oferty i szybki rebranding, by zapewnić ciągłość biznesu przez cały rok. Jak działa taki model biznesowy?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów, które zachwycą smakiem. Franczyzodawca konceptu Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.