ŻarWok

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Marzysz o własnej restauracji? Bądź jak Bruce Lee branży gastronomicznej! Wybierz współpracę z ŻarWOKiem w ramach franczyzy. To pierwszy taki koncept kulinarny w Polsce nastawiony na serwowanie dań kuchni chińsko-amerykańskiej! Wszystko czego potrzebujesz to jedynie ok. 13 tysięcy zł wkładu własnego (mając inną restaurację). W ramach opłaty wstępnej m. in. zapewnimy Ci receptury i pomożemy w wyborze lokalizacji. Dodatkową zaletą ŻarWOKa jest zoptymalizowany, niski food cost i łatwe do przyswojenia przepisy na dania, mała konkurencja, możliwość połączenia z inną restauracją (np. New York Pizza Department) i wiele wiele innych zalet.
Kto za tym stoi?
Twórcami konceptu ŻarWOKa są osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży gastronomicznej. Swoją pozycję na rynku wypracowali tworząc w zaledwie dekadę imponującą sieć pizzerii NYPD. Jak do tej pory, w miastach całej Polski, razem z partnerami franczyzowymi otworzyli ponad 40 restauracji! Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk, Radom, Człuchów, Tarnów - to tylko niektóre przykłady dynamicznej ekspansji marki. Co ważne, lokale New York Pizza Department okazały się wyjątkowo odporne na kryzys. Podczas pandemii paradoksalnie zwiększyły sprzedaż, a pod szyldem NYPD zameldowały się kolejne lokale! Obecnie sieci ŻarWOK i NYPD tworzą dynamicznie rozwijającą się grupę Yummy Concepts. Zostańmy partnerami w biznesie! Przygotowaliśmy gotowe, elastyczne formaty współpracy. Ty decydujesz czy chcesz otworzyć klasyczny lokal ŻarWOKa, mobilną budkę ŻarWOK Portable lub połączyć go z istniejącym lokalem gastronomicznym. Zainteresowany współpracą? Już teraz zostaw nam swoje dane kontaktowe. Wyślemy Ci szczegółowe informacje wraz z katalogiem franczyzowym.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
22
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy gwarantujemy franczyzobiorcy wsparcie od A do Z. Czyli od wyboru lokalizacji, po dokumenty dla SANEPIDu, po szkolenia i codzienne prowadzenie restauracji.
Każdy partner otrzymuje materiały szkoleniowe, pełne wsparcie szkoleniowców i to aż 7 dni w tygodniu, wsparcie naszego działu prawnego, wsparcie działu marketingu, konkursy sieciowe, social media, jednym słowem dajemy całe „know-how”
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
ŻarWOK Classic (samodzielny lokal)
- minimalna inwestycja: 35 tys. zł netto
- całkowity koszt od: 70 tys. zł netto
- opłata wstępna (promocja): 2,5 tys. zł netto
- opłata bieżąca: 1 tys. zł netto
ŻarWOK w Twojej restauracji
- koszt sprzętu: 14,5 tys. zł netto
- opłata wstępna (promocja): 2 tys. zł netto
- opłata bieżąca: 1 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Każdy kto ma chęć rozwoju osobistego, rozwoju w ramach sieci i ma podstawy dobrej organizacji pracy, jest naszym potencjalnym kandydatem na franczyzobiorcę.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Yummy Concepts S.A.
ul. Dr. Jana Piltza 19 lok LU1, 30-392 Kraków
531 206 600
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Tomasz Jench – Prezes Zarządu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Yummy Concepts S.A. (ul. Dr. Jana Piltza 19 lok LU1, 30-392 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego ŻarWok oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie zarwok.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Franczyzodawca marek New York Pizza Department i ŻarWOK zmienia zasady naliczania opłat franczyzowych. Franczyzobiorcy mogą sporo zaoszczędzić.

Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.

– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
Jagoda i Robert Wojtkowscy nie mogli znaleźć nikogo, kto zrobi im tort weselny bez cukru i laktozy. Teraz sami robią zdrowe przysmaki, jako franczyzobiorcy Fit Cake.
Cukrem i Solą otworzyło kolejny punkt franczyzowy, w planach ma też nową lokalizację własną.
Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna. Zauważyli to też franczyzodawcy, którzy proponują licencją na sushi bar czy restaurację z bogatszym menu.
Segment fast food ma mocną reprezentację we franczyzie. I wciąż przybywa nowych konceptów.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.