Pączkownia

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Pączkownia Smak sprzed lat to pierwszy w Polsce słodki koncept street foodowy. Jesteśmy przede wszystkim polską marką, opartą na rodzinnych tradycjach. Przepis na pączki oparty jest na unikatowej, rodzinnej recepturze, która od 1937 roku przekazywana jest z pokolenia na pokolenie. Nasze pączki przygotowane są przez pasjonatów słodkich wypieków ze składników lokalnego pochodzenia. W Pączkownipączki smażymy są od ręki, na oczach klientów, zawsze ciepłe i pełne cudownego nadzienia. Zaczynaliśmy w 2017 roku, od punktu w Śremie, obecnie marka prężnie się rozwija otwierając kolejne punkty w kraju i za granicą. Nasze punkty od początku działalności nastawione są na sprzedaż outdoorową, dlatego obostrzenia dotyczące gastronomii nie wpłynęły na naszą markę. Działamy nieprzerwanie na 100 procent.
- Stawiamy na świeżość, lokalność i najwyższą jakość surowców.
- Codziennie dbamy o wysoką jakość obsługi gości.
- Cechuje nas swobodna, niesformalizowana komunikacja i przyjazna atmosfera w zespole.
- Wierzymy w partnerskie podejście między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Takie, które są oparte na wiedzy i doświadczeniu obydwu stron.
CZYM PĄCZKOWNIA WYRÓŻNIA SIĘ NA TLE KONKURENCJI?
Sprawdzony model biznesowy
Pierwszy w Polsce słodki koncept street foodowy - prowadzenie biznesu pod szyldem znanej i lubianej marki, gotowy koncept oraz sprawdzone know-how to gwarancja sukces Twojego punktu już od początku działalności.
Oryginalność i pomysł oparty na rodzinnej tradycji
„Smak sprzed lat” - to przepis na pączki naszej babci, oparty na unikatowej, rodzinnej recepturze.
Pełne wsparcie
Twój sukces jest również naszym, dlatego możesz liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie działalności. Oferujemy model wsparcia oparty na sprawdzonym systemie dostaw, zapewniamy pełną obsługę serwisową oraz pakiet nowoczesnych narzędzi do kontroli sprzedaży.
Skuteczny Marketing
Odpowiadamy za działania marketingowe prowadzone dla całej sieci, aby zachować jednolitość akcji promocyjnych i ich wysoki poziom na terenie całej Polski. Nie zamyka to jednak przez franczyzobiorcą działań w ramach marketingu lokalnego, który wspieramy naszym doświadczeniem.
Najwyższa jakość
Wysoka jakość składników, standardy obsługi i estetyka punktów sprzedaży to coś co nas wyróżnia na rynku. Dzięki sprawdzonemu konceptowi biznesowemu zdobyliśmy zaufanie Klientów, a to przekłada się na bezpośredni zysk franczyzobiorcy.
Mobilność
Jesteś tam gdzie Twoi klienci. Specjalnie zaprojektowana konstrukcja przyczepy umożliwia jej sprawne przewiezienie w dowolnie wybrany punkt.
Ekspresowy biznes - szybki zwrot z inwestycji
Jesteś zdecydowany? Możesz otworzyć cukiernię już w 21 dni! I zarabiać od pierwszego dnia sprzedaży.
Pewny biznes na niepewne czasy!
Nasze punkty od początku działalności nastawione są na sprzedaż przez okienko, dlatego obostrzenia dotyczące gastronomii nie wpłynęły na naszą markę. Działamy nieprzerwanie na 100 procent.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Pączkownia Smak sprzed lat to sprawdzony model biznesowy. Otrzymujesz od nas trzy obszary wsparcia, które dzielimy na:
1. lokalizacja i infrastruktura
2. sprzedaż i marketing
3. rozwój i budowanie zespołu
Sukces naszych Franczyzobiorców jest również naszym sukcesem, dlatego mogą oni liczyć na nasze wsparcie na każdym etapie działalności.
1. lokalizacja i infrastruktura
Po pierwsze - do każdego Franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie, dlatego przed podpisaniem umowy wspólnie analizujemy szanse i zagrożenie rynkowe dla nowego punktu franczyzowego. Po wnikliwym audycie i wydaniu pozytywnej oceny, pomagamy w znalezieniu najlepszej w danym mieście lokalizacji oraz uzyskaniu środków finansowych m.in. z funduszy unijnych. Nie opieramy się na symulacjach i prognozach, a na twardych dowodach, dzięki temu wszystkie otwarte do tej pory punkty wciąż działają na rynku, a niektórzy z naszych franczyzobiorców otwierają kolejne lokalizacje.
Po drugie - dostarczamy w pełni wyposażoną przyczepę, z wewnętrznym obiegiem wody, a do uruchomienia brakuje tylko dostępu do prądu. Wszystkie sprzęty oraz rozwiązania sami przetestowaliśmy na własnych punktach sprzedaży, dzięki czemu mamy pewność że spełniają wszelkie normy i standardy. Mobilną przyczepę bardzo szybko można uruchomić, a także przenieść w inne miejsce, by podążać za klientem. Takie rozwiązanie to także niższy czynsz, w porównaniu do stacjonarnego biznesu. Oczywiście transportem i montażem przyczepy w punkcie Franczyzobiorcy, zajmuje się przeszkolony przez nas Zespół Montażystów.
2. sprzedaż i marketing
Oferujemy kompleksowe wsparcie merytoryczne oraz techniczne nie tylko na starcie, ale podczas całego okresu działalności. Zdradzimy Ci wszystkie sekrety naszego sukcesu podczas licznych szkoleń dotyczących receptur, zasad bezpieczeństwa i higieny produkcji oraz zarządzania biznesem. Oferujemy model wsparcia oparty na sprawdzonym systemie dostaw, zapewniamy pełną obsługę serwisową oraz pakiet nowoczesnych narzędzi do kontroli sprzedaży. Każdy z punktów obejmujemy opieką, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem, w prowadzeniu biznesu. Pozwala to na zachowanie wysokiej jakości produktów i usług, które są głównym składnikiem przepisu na sukces.
Franczyzobiorca może liczyć również na nasze wsparcie marketingowe w zakresie obsługi social mediów, prowadzenia sieciowych akcji promocyjnych czy przygotowywania profesjonalnych sesji zdjęciowych i filmów. Działania marketingowe prowadzimy dla całej sieci, aby zachować jednolitość akcji promocyjnych oraz ich wysoki poziom na terenie całej Polski. Nie zamykamy jednak przez franczyzobiorcą możliwości działań w ramach marketingu lokalnego, który może również skorzystać z naszych konsultacji marketingowych oraz materiałów promocyjnych przekazywanych wszystkim Partnerom.
3. rozwój i budowanie zespołu.
Zależy nam na ciągłym rozwoju naszych franczyzobiorców i ich zespołów. Pączkownia to nie pojedyncze osoby, to zespół zaangażowanych i lojalnych przedsiębiorców, który wspiera się nawzajem. Dzielimy się swoimi pomysłami i doświadczeniami w prowadzeniu biznesu, motywując się nawzajem. Dzięki zaangażowaniu każdego z franczyzobiorców wciąż się rozwijamy nie tylko otwierając nowe lokalizacje, ale także poszerzając ofertę produktową. My znamy proces, mamy know how, ale słuchamy Ciebie, zależy nam na tym, by poznać Twoje zdanie i pomysły.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Podstawowe wymagania sieci:
- Posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego.
- Bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania).
- Chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Pelczyk Group Roman Pelczyk
Plac Kosynierów 26; 63-130 Książ Wielkopolski
575 570 780
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Pelczyk Group Roman Pelczyk (Plac Kosynierów 26; 63-130 Książ Wielkopolski). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pączkownia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie paczkownia.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
– Na zwrot z inwestycji w pączkarnię można liczyć już po trzech miesiącach od jej otwarcia – mówi Szymon Pelczyk, właściciel sieci Pączkownia Smak Sprzed Lat.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.

New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?

W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
Adrian Ćwik to przykład przedsiębiorcy, który stawia czoła przeciwnościom i konsekwentnie dąży do celu. Na własnej skórze przekonał się, że franczyza to najbezpieczniejsza forma własnej działalności.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.