Dr Konopny
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Otwórz swój własny innowacyjny biznes razem z nami w Twoim mieście ! Dr Konopny to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów oferująca certyfikowane produkty CBD oraz Vape. Sukcesem naszej firmy są produkty starannie wyselekcjonowane i spełniające najwyższe standardy jakości, co potwierdzają pozytywne opinie naszych klientów. Produkty cieszą się popularnością zarówno u młodszych konsumentów, ale również u poszukujących korzyści zdrowotnych osób starszych. Współpraca z naszymi kontrahentami opiera się na przede wszystkim zaufaniu i odpowiedniej komunikacji, która obustronnie wpływa na rozwój. Za sprawą wieloletniego doświadczenia jesteśmy w stanie stworzyć stabilny biznes w każdym mieście z ilością mieszkańców powyżej 30 tyś. Tworzymy sieć sklepów głównie galeriach handlowych między innymi : Posnania, Leszno, Galeria Nad Jeziorem w Koninie, Focus Mall w Zielonej Górze, Galardia w Starachowicach, Borek we Wrocławiu, a także stacjonarnie w Rybnik, Koszalinie, Mielnie oraz Sianożętach, a także prowadzimy zaawansowane rozmowy w kolejnych lokalizacjach.
Jako nieliczni połączyliśmy branże Vape wraz ze zdrowotnymi produktami tworząc wyszukany i odpowiednio przemyślany asortyment. Tworzymy przede wszystkim realny, stacjonarny biznes nad którym macie Państwo 100 % kontrole i utargi zbieracie każdego dnia.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Personalizowany marketing, w tym ulotki, plakaty, karty stałego klienta, programy lojalnościowe, dedykowany funpage
- Prawo do używania firmy i znaku towarowego
- Nieograniczone wsparcie podczas realizacji zadań
- Stawiamy wyłącznie na sprawdzonych producentów, oferując dostęp do najwyższej klasy produktów
- Kompleksowe szkolenia z towaru, technik sprzedaży i obsługi systemów sprzedażowych
- Pomoc w transporcie, montażu oraz przygotowaniu wyspy handlowej
- Oferujemy wsparcie w aranżacji lokalu oraz umiejscowieniu produktów zgodnie z priorytetami potrzeb
- Pomagamy w analizie rynku lokalnego i opracowaniu strategii sukcesu w danym mieście
- Umiejętnie przeprowadzimy rozmowe z galeriami handlowymi i wynegocjujemy jak najbardziej atrakcyjny czynsz oraz lokalizacje stoiska
- Nie narzucamy procentu od obrotu, ani opłaty wstępnej zarabiając wyłącznie na ilości sprzedawanego towaru
- Brak wymogów jeśli chodzi o ilość zamawianego towaru w skali miesiąca - zamawiacie tyle ile potrzeba w danym momencie
- Dzielimy się naszym doświadczeniem, wiedzą i kreatywnością, tworząc razem silną i rozpoznawalną markę
- Zapewniamy elastyczność w kształtowaniu swojego biznesu
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Finalna kwota inwestycji jest uwarunkowana lokalizacją, wielkością lokalu, bądź wyborem konkretnej galerii handlowej.
- brak opłaty licencyjnej
- zatowarowanie: od 50 tysięcy zł
- koszt aranżacji lokalu/wyspy handlowej
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybór lokalizacji
- posiadanie kapitału inwestycyjnego
- egzekwowanie jakości produktu i poziomu obsługi klienta
- brak prowizji od miesięcznego obrotu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DR Konopny Brayan Żuwalski
ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin
531 717 100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Brayan Żuwalski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DR Konopny Brayan Żuwalski (ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dr Konopny oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drkonopny.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.