Dr Konopny

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dr Konopny to jedna z najprężniej rozwijających się sieci sklepów konopnych oferujących sprawdzone, certyfikowane produkty CBD. Sukcesem naszej firmy są najwyższej jakości susze, olejki i akcesoria. Dzięki stałemu rozwojowi oferujemy doskonały model biznesowy, który zapewnia szybki zwrot z inwestycji. Współpraca z franczyzobiorcami opiera się przede wszystkim na zaufaniu i komunikacji. Naszym najważniejszym celem jest stworzenie stabilnego biznesu, dlatego wybierając produkty konopne kierujemy się przede wszystkim pochodzeniem składników i ich jakością. Związki te nie są psychoaktywne, dlatego legalnie funkcjonują na naszym rynku i mają pozytywny wpływ na nasze zdrowie, gdyż są suplementami diety. Najwyższej jakości oleje CBD oferowane przez Dr Konopny to oleje “full spectrum”, czyli takie, które oprócz samego CBD zawierają także wiele różnorodnych naturalnych substancji zawartych w konopiach. Konopie to cenne źródło kwasów tłuszczowych omega-3, -6, -9, trepenów, fenoli, flawonoidów i innych kanabinoidów m.in.: CBG, CBDa, CBN, CBC.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- dostęp do certyfikowanych produktów najwyższej jakości CBD
- sprawdzony model biznesowy
- wsparcie biznesowe, marketingowe i prawne
- platforma e-commerce
- kompleksowe szkolenia ze znajomości towaru, technik sprzedaży (włącznie z techniką sugerowaną) i obsługi systemów sprzedażowych
- zapewniamy pomoc w zaaranżowaniu lokalu i merchandising
- wyłączność terytorialna
- gadżety reklamowe na start
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Finalna kwota inwestycji jest uwarunkowana lokalizacją, wielkością lokalu, bądź wyborem konkretnej galerii handlowej.
- brak opłaty licencyjnej
- zatowarowanie: od 50 tysięcy zł
- koszt aranżacji lokalu/wyspy handlowej
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybór lokalizacji
- posiadanie kapitału inwestycyjnego
- egzekwowanie jakości produktu i poziomu obsługi klienta
- brak prowizji od miesięcznego obrotu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DR Konopny Brayan Żuwalski
ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin
531717100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Brayan Żuwalski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DR Konopny Brayan Żuwalski (ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dr Konopny oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drkonopny.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Jakub Andruszkiewicz prowadzi trzy punkty pod szyldem Dr Konopny. Jak idzie mu biznes?
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.