Dr Konopny

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Dr Konopny to jedna z najprężniej rozwijających się sieci sklepów konopnych oferujących sprawdzone, certyfikowane produkty CBD. Sukcesem naszej firmy są najwyższej jakości susze, olejki i akcesoria. Dzięki stałemu rozwojowi oferujemy doskonały model biznesowy, który zapewnia szybki zwrot z inwestycji. Współpraca z franczyzobiorcami opiera się przede wszystkim na zaufaniu i komunikacji. Naszym najważniejszym celem jest stworzenie stabilnego biznesu, dlatego wybierając produkty konopne kierujemy się przede wszystkim pochodzeniem składników i ich jakością. Związki te nie są psychoaktywne, dlatego legalnie funkcjonują na naszym rynku i mają pozytywny wpływ na nasze zdrowie, gdyż są suplementami diety. Najwyższej jakości oleje CBD oferowane przez Dr Konopny to oleje “full spectrum”, czyli takie, które oprócz samego CBD zawierają także wiele różnorodnych naturalnych substancji zawartych w konopiach. Konopie to cenne źródło kwasów tłuszczowych omega-3, -6, -9, trepenów, fenoli, flawonoidów i innych kanabinoidów m.in.: CBG, CBDa, CBN, CBC.
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- dostęp do certyfikowanych produktów najwyższej jakości CBD
- sprawdzony model biznesowy
- wsparcie biznesowe, marketingowe i prawne
- platforma e-commerce
- kompleksowe szkolenia ze znajomości towaru, technik sprzedaży (włącznie z techniką sugerowaną) i obsługi systemów sprzedażowych
- zapewniamy pomoc w zaaranżowaniu lokalu i merchandising
- wyłączność terytorialna
- gadżety reklamowe na start
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Finalna kwota inwestycji jest uwarunkowana lokalizacją, wielkością lokalu, bądź wyborem konkretnej galerii handlowej.
- brak opłaty licencyjnej
- zatowarowanie: od 50 tysięcy zł
- koszt aranżacji lokalu/wyspy handlowej
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- wybór lokalizacji
- posiadanie kapitału inwestycyjnego
- egzekwowanie jakości produktu i poziomu obsługi klienta
- brak prowizji od miesięcznego obrotu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DR Konopny Brayan Żuwalski
ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin
531717100
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Brayan Żuwalski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DR Konopny Brayan Żuwalski (ul. Połtawska 4/1 , 75-072 Koszalin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dr Konopny oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie drkonopny.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy. Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Planujesz otworzyć własną firmę ale nie masz pomysłu na biznes? Kup lutowy numer "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, w który biznes najbardziej opłaca się zainwestować.
Brayan Żuwalski do produktów z konopi przekonał się, kiedy pomogły bliskiej mu osobie wyjść z ciężkiej choroby. Teraz buduje sieć sklepów Dr Konopny.

Czasy, gdy Polacy pili głównie wódkę już za nami, dzisiaj kupujemy coraz więcej alkoholi z wyższej półki. Dlatego franczyzobiorcy Al.Capone optymistycznie patrzą w przyszłość.
– Tak ciężko w branży spożywczej jeszcze nie było. Dobija nas ogrom kosztów, wymagań i nowe przepisy – mówi Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca PSH Lewiatan.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Dużą rolę w podjęciu decyzji odgrywają emocje, a te nie są dobrym doradcą.
Obecnie czasy nie napawają optymizmem, a indeks nastrojów konsumenckich jest na bardzo niskim poziomie.
W tym roku market alkoholowy otworzył ponad 80 nowych sklepów. Do końca ma ruszyć jeszcze 20 kolejnych.

Żabka rusza z nową kampanią marketingową, pod hasłem „Uwolnij swój czas”. I chce być w jeszcze mocniejszym cyfrowym kontakcie ze swoimi klientami.
Żabka ma już 8500 sklepów w Polsce. Boguchwałowice w woj. śląskim, gdzie niedawno otworzyła się rekordowa placówka, są najmniejszą miejscowością, w której pojawiła się Żabka.
Auchan planuje otworzyć 183 sklepy franczyzowe do 2027 roku. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Grupa Muszkieterów mocno stawia na pozyskiwanie nowych franczyzobiorców. W planach jest też m.in. przyłączanie sklepów spoza sieci, otwieranie nowych placówek i nowy format handlowy dla marki Intermarché.
Żabka stawia na technologię, która nakierowana jest na sprawne zarządzanie sklepami. Co o nich sądzi Anita Piwońska, franczyzobiorczyni marki?
Żabka rusza z cyklem webinarów dla osób chcących poprowadzić biznes franczyzowy
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Gastronomia nadal jest jedną z branż najchętniej wybieranych przez przedsiębiorców. Prezentujemy 30 sprawdzonym pomysłów na biznes we franczyzie w tej branży!
Czy ekologiczny biznes prowadzi się tylko dla idei, czy też naprawdę można na tym zarobić? Oto pomysły na firmę, która dba o środowisko.
Studio gamingowe, klub Xtreme Fitness Gym, firma diagnozująca zdrowe zwierząt na podstawie badania ich sierści a może mała manufaktura torebek? Sprawdź, jak otworzyć takie biznesy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.