Studio In.Time

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zainwestuj w zdrowy biznes! In.Time to dynamicznie rozwijająca się sieć studiów treningu personalnego EMS (Electric Muscle Stimulation) – nowoczesnej, zyskującej coraz większą popularność metody treningowej, wykorzystującej technologię elektrostymulacji mięśni. Dzięki połączeniu przemyślanego napięcia mięśniowego i bodźca w postaci bezpiecznego impulsu o niskiej częstotliwości trening EMS aktywuje 90% aparatu mięśniowego całego ciała. W efekcie jest to bardzo skuteczny trening, który wymaga tylko jednej, 20-minutowej sesji w tygodniu.
Będąc świadomymi wielkiego wpływu aktywności i wysiłku fizycznego na samopoczucie, stworzyliśmy miejsce, w którym oprócz kompetentnego podejścia do treningu, chcemy zarazić każdego zdrowym stylem życia i umiejętnością cieszenia się ruchem. Wizja, profesjonalizm oraz ciężka praca pozwoliły nam rozwinąć sieć studiów treningu personalnego, cieszących się wyjątkową popularnością. Nowoczesny design, wysoka jakość usług i dbałość o każdy szczegół sprawiają, że nasze studia to idealna odpowiedź na trendy w branży sportowej.
Dlaczego warto nam zaufać?
- Najwyższa jakość usług - profesjonalizm, indywidualne podejście i jakość świadczonych usług to elementy, na które zwracamy szczególną uwagę. Wieloletnie doświadczenie z zakresu treningu EMS pozwala nam zrozumieć potrzeby i dopasować trening do każdego klienta.
- Innowacyjność i rozwój - trening EMS to innowacyjna metoda treningowa, stanowiąca alternatywę dla zajęć typu fitness, z której może skorzystać każdy, bez względu na wiek, czy kondycję fizyczną.
- Nowoczesne studio - wysoki standard, dbałość o każdy detal i najwyższej jakości sprzęt treningowy. Studio In.Time to wyjątkowe miejsce, w którym każdy klient czuje się komfortowo,
- Zadowolenie klientów - efektywność naszych treningów została potwierdzona przez wielu klientów od lat uczęszczających do naszych studiów. Wykwalifikowana kadra trenerska, przyjazna atmosfera i wypracowane standardy obsługi pozwalają nam na budowanie długofalowych relacji z klientami i zdobywanie ich zaufania.
Polska należy do grupy rynków, na których wciąż brakuje dobrze rozwiniętych sieci franczyzowych studiów treningowych EMS. Mimo braku jednej dużej marki, istnieje kilka sieci o dużym potencjale rozwojowym, mogącym stanowić za kila lat silnie rozwiniętą sieć klubów fitness. Należy do nich sieć In.Time.
Wieloletnie doświadczenie oraz wiedza związana z budową i zarządzaniem siecią In.Time, pozwoliły nam stworzyć atrakcyjny, elastyczny model franczyzowy, w ramach którego oferujemy kompleksowe wsparcie i pełne zaangażowanie zarówno na etapie przygotowania jak i funkcjonowania oraz rozwoju studia. Skorzystaj z naszego sprawdzonego modelu biznesowego i dowiedz się co zyskasz dołączając do nas.
JEDNOSTKI WŁASNE
Kraków
ul. Karola Bunscha 8
ul. Kazimierza Wielkiego 82A
ul. Królowej Jadwigi 120
ul. Janusza Meissnera 32
ul. Dobrego Pasterza 120
Warszawa
ul. Postępu 27, Mokotów
ul. Karolkowa 28, Wola
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Wrocław
ul. Tęczowa 29A
ul. Rychtalska 20
Tarnów
ul. Garbarska 31B
Wieliczka
ul. Piłsudskiego 45C
Bolechowice
ul. Zielona 1B lok. 3
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Wiedza i doświadczenie - zyskujesz w pełni sprawdzoną koncepcję prowadzenia i działalności studio. Przekazujemy Ci wiedzę, narzędzia oraz dobre praktyki, pozwalające zadbać o każdy aspekt działalności - od tajników treningu EMS, po najlepsze strategie sprzedażowe.
- Rozpoznawalność - funkcjonujesz pod znaną, dobrze kojarzoną przez klientów marką, której wizerunek budujemy w sposób profesjonalny i świadomy. Wspólnie tworzymy dopasowaną do lokalnego otoczenia strategię marketingową, która sprawi, że od pierwszych dni studio może się rozwijać.
- Kompleksowe wsparcie - korzystasz z kompletnej wiedzy operacyjnej o zarządzaniu profesjonalnym studio In.Time na każdej płaszczyźnie działalności. Oferujemy kompleksowe wsparcie i pełne zaangażowanie zarówno na etapie przygotowania jak i funkcjonowania oraz rozwoju studia. Możesz liczyć na nasza pomoc w zakresie przygotowania studia, szkolenia personelu, działań marketingowych, formalności prawnych i wielu innych.
- Atrakcyjne warunki handlowe - działasz w oparciu o indywidualnie przygotowaną strategię i warunki dostosowane do Twoich potrzeb i celów. Wspólnie dobieramy najkorzystniejszy wariant współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota: 90 000 – 120 000 zł (1 stanowisko) / 210 000 – 230 000zł (2 stanowiska)
Opłata wstępna: 10 000 zł
Opłata bieżąca: 6,4% sprzedaży
Opłata marketingowa: 1,5% sprzedaży
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Zaangażowanie
- Chęć rozwoju i gotowości do wdrażania innowacyjnych rozwiązań
- Współpraca i dbałość o standardy
- Aktywne prowadzenie biznesu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Studio IN.TIME sp. z o.o.
Janusza Meissnera 32, 31-457 Kraków
780 560 537
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Studio IN.TIME sp. z o.o. (Janusza Meissnera 32, 31-457 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Studio In.Time oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie intime.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Czy w sytuacji, gdy inflacja oszalała, koszty życia rosną, a rodzinne budżety szukają oszczędności, bezpieczniej zostać na etacie, czy założyć własną firmę? Sprawdź w nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING".
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.

Orient Massage i Thai Organic zadebiutowały na rynku zaraz przed pandemią. Mimo trudnej sytuacji udowodniły, że kryzys na rynku można przekuć w sukces.
Xtreme Fitness Gyms nieustająco otwiera nowe kluby. Co pomaga firmie w rozwoju?
Studio Synergy Light to opcja dla mniejszych miast i osób z mniejszym budżetem na start. Ile trzeba zainwestować?
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł.
Franczyzobiorczyni Studia Figura z Poznania ma już trzy własne lokale i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Jak udało jej się osiągnąć sukces?

W salonach marki Haircut Express wizyty odbywają się bez umówionych terminów. Jak nawiązać współpracę i ile można zarobić?
Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz w ubiegłym miesiącu otworzyli trzeci salon masażu, udowadniając, że nawet w niesprzyjających czasach można z powodzeniem rozwijać biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.