Kebab Yum Yum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć restauracji serwujących wyjątkowe kebaby na bazie najwyższej jakości mięsa i dodatków. Oferta Kebab Yum Yum cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród konsumentów, ale również u osób chcących rozpocząć współpracę w formie franczyzy. Atutem konceptu jest oryginalność receptur, krótki czas przygotowania, a także oczekiwania na posiłek. Wnętrza naszych lokali inspirowane są stylem orientalnym.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Naszym franczyzobiorcom gwarantujemy:
- 100% wsparcia dla franczyzobiorcy na każdym etapie prowadzenia działalności,
- Bezpłatne działania marketingowe w ramach marki,
- Sprawdzony model franczyzowy, gwarantujący pewny zysk,
- Szybki zwrot inwestycji przy niskim nakładzie finansowym,
- Brak opłaty licencyjnej, wstępnej oraz marketingowej.
- Sieć zaopatruje lokale w produkty z własnej hurtowni, dzięki czemu każdy franczyzobiorca otrzymuje starannie wyselekcjonowany asortyment w bardzo korzystnych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kebab Yum Yum można otworzyć w kilku formatach:
- 28,8 tys. zł – przyczepa gastronomiczna;
- od 41 tys. zł – okienko podawcze;
- od 52 tys. zł – lokal od 30m2.
Opłata wstępna
brak
Opłata bieżąca
Opłata franczyzowa - 800 zł + 1% od obrotu/miesiąc
Opłata marketingowa
brak
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Kebab Yum Yum to koncept przystępny dla każdego. Nie wymagamy doświadczenia w branży. Nasz dział szkoleniowy w pełni przygotuje Franczyzobiorcę oraz personel do prowadzenia gastronomii. Ponadto w ramach marki oferujemy pełne wsparcie profesjonalnych managerów na każdym etapie współpracy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Goduński
Właściciel .tel. 792 433 601
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kebab Yum Yum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kebabyumyum.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem prowadzić kebabownię?
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes są opisane w styczniowym wydaniu magazynu.
Widmo powstania ustawy regulującej franczyzę, uruchomienie studiów Zarządzanie Franczyzą, powiększenie grona sygnatariuszy Kodeksu Dobrych Praktyk to zaledwie kilka z ważnych wydarzeń dla rynku franczyzy w Polsce w 2022 r.
Kebab Yum Yum to nowy koncept gastronomiczny znanego franczyzodawcy. Ile trzeba w niego zainwestować?

Pizzeria La Patata otworzyła niedawno kolejny lokal w Warszawie. Oferuje pizzę na bazie sprowadzanych z Włoch produktów i chętnie podzieli się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.
Fit Cake inwestuje w nowoczesne technologie, które mają pomóc franczyzobiorcom znaleźć najlepszą lokalizację dla biznesu.
Od początku roku Cofix otworzył już dwie kawiarnie, a wkrótce ruszą dwie kolejne.
Hardkorowy Robert ma swoją siłownię, a teraz zaprasza inwestorów do otwarcia franczyzy Burneika Burger.
– Franczyza zabezpiecza przed porażką i utratą zainwestowanych pieniędzy – mówi Kamil Pękała, franczyzobiorca sieci Lodolandia.

Marka Krowarzywa świętuje 10 urodziny. I ma nową ofertę współpracy, skierowaną do lokali z kuchnią roślinną.
Wartość rynku lodowego w Polsce wynosi 3,5 mld zł i ciągle rośnie. To dobra wiadomość dla osób, które rozważają biznes lodowy na licencji. Z kim można podjąć współpracę?
Dobra Buła startuje z franczyzą. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Agnieszka Kominek-Polender z mężem Dawidem wspólnie prowadzą oddział franczyzowy Stava. Jak się pracuje razem z małżonkiem?
Pączki sprzedają się nie tylko w Tłusty Czwartek. Jak otworzyć i z sukcesem prowadzić pączkarnię?
Czy da się z sukcesem prowadzić pizzerię znanej marki w małym mieście? Poznajcie historię biznesową Martyny Klon, właścicielki pizzerii Da Grasso w 25-tysięcznym Świeciu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Indywidualny trener finansowy, osobisty mentor osób starszych, doradca klimatyczny czy infobroker? Który z tych zawodów wypełni lukę biznesową lub poszerzy niszę na rynku pracy w Polsce?
Sklepy z artykułami spożywczymi i przemysłowymi to biznes dobry na każde czasy. Niezależnie od sytuacji gospodarczej, klienci muszą przecież kupować produkty niezbędne do życia.
Sprawdziliśmy, jaki biznes bardziej opłaca się otworzyć: lodziarnię, wypożyczalnię samochodów, firmę oferującą opieką nad seniorami, warsztaty z klockami Lego, bar whisky czy studio streamingowe?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.