Giant
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Koncept sklepów Giant Store to sprawdzony model biznesowy sieci sklepów premium na całym świecie, charakteryzujący się określonymi i jednolitymi standardami. W Polsce zaczęliśmy budować go 10 lat temu, zgodnie z globalną strategią firmy.
Polega on na tworzeniu sieci sklepów Giant Store na całym świecie z niezależnymi partnerami biznesowymi, skupiającą pasjonatów kolarstwa i promującą kolarstwo w lokalnej społeczności. Właścicielem sklepu pozostaje przedsiębiorca, który dołącza do naszej sieci dystrybucji w oparciu o stosowną umowę handlową. Sklepy należące do sieci mają nie tylko ujednolicony wygląd, ale też działają w oparciu o spójne narzędzia, promocję i standardy jakości giant, obejmujące m.in. obsługę klienta i przygotowanie produktów dla użytkowników.
JEDNOSTKI WŁASNE
1: Giant Fabryczna, ul. Fabryczna 2, 00-446 Warszawa
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
15: Giant Bułgarska (Poznań), Giant Clepardia (Kraków), Giant Częstochowa, Giant Fabryczna (Warszawa), Giant Fordońska (Bydgoszcz), Giant Gliwice, Giant Gorzów, Giant Kartuska (Gdańsk), Giant Naramowicka (Poznań), Giant Nowy Sącz, Giant Ochojec (Katowice), Giant Olsztyn, Giant Oporów (Wrocław), Giant Psie Pole (Wrocław), Giant Smochowice (Poznań)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Giant Polska zapewnia projekt aranżacji oraz elementy wystroju (m.in. meble ekspozycyjne, ladę sprzedażową, ladę serwisową, system identyfikacji wizualnej). Po stronie inwestora jest doprowadzenie lokalu do stanu gotowego do umeblowania (przygotowanie ścian, sufitu, oświetlenia, podłogi itp.). Inwestor zgodnie z postanowieniami stosownej umowy o współpracy w zakresie otwarcia sklepu Giant Store ma 12 miesięcy na przygotowanie sklepu.
Giant Polska oferuje opiekę doradcy biznesowego Giant Polska, wsparcie przy tworzeniu oferty produktowej i zatowarowaniu sklepu, szkolenia dla załogi, promocję, spójny system komunikacji marketingowej, rozwiązania dla sprzedaży internetowej.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Wielkość inwestycji jest uwarunkowana powierzchnią lokalu oraz zakresem prac niezbędnych do zaaranżowania i funkcjonowania salonu Giant Store (niezbędne prace budowlane, przepisy BHP itp.).
Standard lokalu:
- Nowoczesny, przeszklony o powierzchni min. 250 m2 (bez pomieszczeń gospodarczych i zaplecza);
- Powierzchnia sprzedażowa: min. 210 m2;
- Powierzchnia serwisu: min. 20 m2;
- Powierzchnia strefy sportowej: min. 16 m2;
- Wysokość lokalu: 3,5 – 4,5 metra;
- Kolorystyka elewacji i komunikacja zewnętrzna wg wytycznych Giant.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Szukamy osób, które będą zaangażowane w prowadzony biznes, zaś w samym sklepie – osób, dla których kolarstwo jest pasją. Giant Polska, jako firma oferująca produkty marek premium, przykłada ogromną wagę do jakości oraz sposobu, w jaki są one oferowane na rynku. Nasze produkty mają charakter techniczny, w związku z tym wymagają odpowiedniej prezentacji a także przedsprzedażowych i posprzedażowych usług, po to, aby zapewnić najlepsze doświadczenie klienta z markę. Oczekujemy od naszych partnerów całorocznego prowadzenia sklepu, skupionego na budowaniu kolarskiej społeczności, dla których sprzedaż nie jest celem samym w sobie, a wynikiem jakościowego podejścia. Duży nacisk kładziemy na rozwój i edukację osób tworzących sieć Giant Store, dlatego rozwijamy nasza platformę szkoleniową Giant Retail Academy, obejmująca zarówno szkolenia stacjonarne jak i szkolenia online.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Giant Polska Sp. z o.o.
ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa
22 395 65 90
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Anna Jarosz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Giant Polska Sp. z o.o. (ul. Osmańska 12, 02-823 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Giant oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie giant-bicycles.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Giant chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach liczących co najmniej 100 tys. mieszkańców. Ile trzeba zainwestować na starcie?
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Marka Giant szuka partnerów, którzy otworzą wraz z nią sklep rowerowy.
Elomoto.eco buduje sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych. To dobry pomysł dla tych, którzy szukają pasywnego dochodu.
– Na handlu używanymi samochodami nadal można zarobić – przekonuje Dawid Błachucki, franczyzodawca marki Handlarzyki.pl.
Zanim Michał Peksa został franczyzobiorcą LucArt, sam robił w sklepach tej sieci zakupy. Jak ocenia markę patrząc na nią z drugiej strony lady?
Franczyzodawca Blinkee.city zapewnia, że inwestycja w jego biznes zwraca się przeważnie w jeden sezon.
Franczyzodawca Handlarzyki.pl zapewnia, że minimalna marża na sprzedaży używanego auta to 2-3 tys. zł, a czasem nawet dwa razy więcej.
Polacy coraz chętniej zamiast kupować samochód, decydują się na jego wynajem. Trend ten zamierza wykorzystać firma Rentis, która szuka partnerów zainteresowanych uruchomieniem nowoczesnej wypożyczalni samochodów.
Inwestycja w sklep LucArt Automotive to 80 tys. zł. Jak szybko może się zwrócić?
Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.