Salsiccia Pizzeria Napoletana
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
4 lata temu założyłem pierwszą pizzerię na warszawskiej Pradze. Bardzo spodobał mi się koncept pizzy neapolitańskiej, widziałem, że zaczyna wchodzić na polski rynek, więc postanowiłem zgłębić ten temat. Jeździłem dużo po Włoszech w poszukiwaniu idealnych produktów i w końcu się udało. Jako pierwsi w Warszawie mamy dwa certyfikaty AVPN (certyfikat prawdziwej pizzy neapolitańskiej). Ciasto, składniki, pomidory, przyprawy wszystko importujemy z Włoch. Dla uzyskania jak najlepszej jakości pizze wypiekamy w piecach opalanych drewnem.
Nasza pizza jest oryginalna i znajduje uznanie. Każdy z naszych lokali osiągał rentowność od momentu otwarcia.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 w Warszawie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze lokalu,
- pełne wsparcie marketingowe,
- ubrania dla całej obsługi lokalu,
- oryginalne włoskie produkty,
- pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu,
- pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z pizzą neapolitańska,
- fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu,
- bieżące wsparcie, 7 dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Lokal o wielkości 80-100 m2 to koszt 300-400 tys. zł (połowę inwestycji możemy pomóc wziąć w leasing). Całkowita kwota inwestycji zależy od wyposażenia lokalu w instalacje i wyposażenie, na cenę inwestycji składa się specjalistyczny piec oraz technologia w celu utrzymania jakości produktu. Jesteśmy w stanie sfinansować częściowo inwestycję osobom zaangażowanym i zdecydowanym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Nie jest wymagana osoba z doświadczeniem w branży - nauczymy wszystkiego. Ważne, żeby była to osoba, która jest pasjonatem kuchni, szczególnie włoskiej.
- Warunki lokalowe:
- Lokal typowo na wynos – powierzchnia 50- 60m2
- Lokal z kilkoma stolikami – minimum 80 m2.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Szczypek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Imperial Dorota Kowalska (Łukowska 7, 04-113 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Salsiccia Pizzeria Napoletana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie salsiccia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.