Salsiccia Pizzeria Napoletana
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
4 lata temu założyłem pierwszą pizzerię na warszawskiej Pradze. Bardzo spodobał mi się koncept pizzy neapolitańskiej, widziałem, że zaczyna wchodzić na polski rynek, więc postanowiłem zgłębić ten temat. Jeździłem dużo po Włoszech w poszukiwaniu idealnych produktów i w końcu się udało. Jako pierwsi w Warszawie mamy dwa certyfikaty AVPN (certyfikat prawdziwej pizzy neapolitańskiej). Ciasto, składniki, pomidory, przyprawy wszystko importujemy z Włoch. Dla uzyskania jak najlepszej jakości pizze wypiekamy w piecach opalanych drewnem.
Nasza pizza jest oryginalna i znajduje uznanie. Każdy z naszych lokali osiągał rentowność od momentu otwarcia.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 w Warszawie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze lokalu,
- pełne wsparcie marketingowe,
- ubrania dla całej obsługi lokalu,
- oryginalne włoskie produkty,
- pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu,
- pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z pizzą neapolitańska,
- fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu,
- bieżące wsparcie, 7 dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Lokal o wielkości 80-100 m2 to koszt 300-400 tys. zł (połowę inwestycji możemy pomóc wziąć w leasing). Całkowita kwota inwestycji zależy od wyposażenia lokalu w instalacje i wyposażenie, na cenę inwestycji składa się specjalistyczny piec oraz technologia w celu utrzymania jakości produktu. Jesteśmy w stanie sfinansować częściowo inwestycję osobom zaangażowanym i zdecydowanym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Nie jest wymagana osoba z doświadczeniem w branży - nauczymy wszystkiego. Ważne, żeby była to osoba, która jest pasjonatem kuchni, szczególnie włoskiej.
- Warunki lokalowe:
- Lokal typowo na wynos – powierzchnia 50- 60m2
- Lokal z kilkoma stolikami – minimum 80 m2.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Szczypek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Imperial Dorota Kowalska (Łukowska 7, 04-113 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Salsiccia Pizzeria Napoletana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie salsiccia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
– Nasza unikalność przyciąga klientów – mówi Orest Zahrodskyy, franchise manager Lviv Croissants.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.