Salsiccia Pizzeria Napoletana
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
4 lata temu założyłem pierwszą pizzerię na warszawskiej Pradze. Bardzo spodobał mi się koncept pizzy neapolitańskiej, widziałem, że zaczyna wchodzić na polski rynek, więc postanowiłem zgłębić ten temat. Jeździłem dużo po Włoszech w poszukiwaniu idealnych produktów i w końcu się udało. Jako pierwsi w Warszawie mamy dwa certyfikaty AVPN (certyfikat prawdziwej pizzy neapolitańskiej). Ciasto, składniki, pomidory, przyprawy wszystko importujemy z Włoch. Dla uzyskania jak najlepszej jakości pizze wypiekamy w piecach opalanych drewnem.
Nasza pizza jest oryginalna i znajduje uznanie. Każdy z naszych lokali osiągał rentowność od momentu otwarcia.
JEDNOSTKI WŁASNE
3 w Warszawie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze lokalu,
- pełne wsparcie marketingowe,
- ubrania dla całej obsługi lokalu,
- oryginalne włoskie produkty,
- pełen pakiet szkoleń, w tym kilkanaście dni próbnej pracy w już istniejącym lokalu,
- pomoc na otwarciu, lub stworzeniu własnej marki z pizzą neapolitańska,
- fachowa pomoc doświadczonej załogi w pierwszych miesiącach startu lokalu,
- bieżące wsparcie, 7 dni w tygodniu.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Lokal o wielkości 80-100 m2 to koszt 300-400 tys. zł (połowę inwestycji możemy pomóc wziąć w leasing). Całkowita kwota inwestycji zależy od wyposażenia lokalu w instalacje i wyposażenie, na cenę inwestycji składa się specjalistyczny piec oraz technologia w celu utrzymania jakości produktu. Jesteśmy w stanie sfinansować częściowo inwestycję osobom zaangażowanym i zdecydowanym.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Nie jest wymagana osoba z doświadczeniem w branży - nauczymy wszystkiego. Ważne, żeby była to osoba, która jest pasjonatem kuchni, szczególnie włoskiej.
- Warunki lokalowe:
- Lokal typowo na wynos – powierzchnia 50- 60m2
- Lokal z kilkoma stolikami – minimum 80 m2.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Daniel Szczypek
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Imperial Dorota Kowalska (Łukowska 7, 04-113 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Salsiccia Pizzeria Napoletana oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie salsiccia.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Anna Bachowska przez długie lata pracowała w korporacji. Od kilku lat czerpie satysfakcję z biznesu, dzięki któremu zarabia pieniądze i ma czas dla rodziny.
New York Pizza Department uruchomił w tym roku już 18 lokali, a do majówki ma w planie jeszcze pięć. I myśli o zagranicy.
Paweł Kamiński był pierwszym franczyzobiorcą Cofix. Dziś prowadzi już trzy kawiarnie marki i zdobył tytuł TOP Franczyzobiorcy na zeszłorocznych Targach Franczyza.
– Przy rzemieślniczej produkcji nie da się konkurować cenowo z lodami przemysłowymi. Jednak jakość przyciąga, nawet jeśli cena jest wyższa – mówi Dariusz Stykowski, współwłaściciel Autorskich Lodów Piccolo.
Felix Chicken nastawia się na mocną ekspansję. Franczyzobiorcom proponuje kilka formatów lokali.
Tommy Żelazny, franczyzobiorca Stopiątki pokazuje, że czasem aby odnaleźć swoje miejsce, trzeba wrócić do korzeni.
Od 300 do nawet 1,5 tys. sztuk – tyle pączków dziennie sprzedaje się w punktach Dobrej Pączkarni. Czy w takim razie pączki to opłacalny biznes?
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Franczyzodawca Sayuri Sushi zapewnia, że restauracje pod tym szyldem są rentowne od pierwszego miesiąca działalności.
W ubiegłorocznym sezonie Lodolandia pobiła rekordy sprzedaży. Wśród franczyzobiorców marki jest dużo kobiet, które bardzo dobrze radzą sobie w biznesie.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.