Carat Kebab

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Carat Kebab to sieć lokali z tradycyjnym kebabem w nowoczesnej odsłonie.
W menu Carat Kebab znajdują się tradycyjne kebaby, a także autorskie i nowoczesne propozycje smakowe. Każdy kebab można zamówić na cienkim cieście, na grubym lub w misce (bowl). Do wyboru mamy rzemieślnicze mięso wołowo-baranie (mielone + całe płaty baraniny), kurczak lub wegański zamiennik mięsa o smaku kurczaka. Wszystkie sosy i produkty robione są codziennie w lokalu.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.
- Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
- Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci
- Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
- Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
- Szkolenie franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
- Wspólnie z franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
- Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
- Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
- Prowadzenie w imieniu i na rzecz franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push'e w aplikacji mobilnej oraz obsługa rabatów.
- Bieżącą obsługę przez przypisanego opiekuna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Modele współpracy i suma inwestycji:
Model „dark kitchen” – w ramach istniejącej restauracji (18-21 tys. zł netto):
Jeżeli prowadzisz już restaurację i chcesz rozszerzyć swoją ofertę o kebab, to możesz to zrobić w ramach oferty „dark kitchen”
Kwota inwestycji składa się z dwóch kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt około 15 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. trzech miesięcy).
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Model „delivery” – zamówienia tylko w dostawie (41-46 tys. zł netto):
Kwota inwestycji składa się z czterech kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. trzech miesięcy).
- Koszt remontu i adaptacji lokalu 5-10 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
- Koszty związane z wynajmem lokalu: a) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od jednego do trzech wartości czynszu, b) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Model z obsługą gości w lokalu i "delivery" (76-110 tys. zł netto):
Kwota inwestycji składa się z pięciu kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt około 30 tys. zł netto (wyposażenie kuchni i akcesoria). Sprzęt kuchenny można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. trzech miesięcy).
- Koszt 30-40 tys. zł netto na wyposażenie sali konsumpcyjnej: stoły, krzesła, dekoracje, lampy, tablety, identyfikacja wizualna wewnętrzna i zewnętrzna, zabudowa baru, akcesoria funkcjonalne. Kwota zależna jest od powierzchni i stanu technicznego lokalu.
- Koszt remontu i adaptacji lokalu 10-35 tys. zł netto. Dokładną kwotę remontu i adaptacji można oszacować dopiero po zapoznaniu się ze stanem technicznym lokalu. Kwota zależy od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy była w nim wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna, a także od tego czy w lokalu jest istniejąca instalacja wentylacji i klimatyzacji.
- Koszty związane z wynajmem lokalu: a) należy liczyć się z kaucją zabezpieczającą umowę najmu w wysokości od jednego do trzech wartości czynszu, b) czynszem podczas remontu lokalu (przeważnie właściciele lokali godzą się na tzw. "wakacje czynszowe" na okres remontu) c) ewentualnym wynagrodzeniem pośrednika rynku nieruchomości (jeżeli za jego pośrednictwem został znaleziony lokal)
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Model „food truck” – w ramach istniejącej restauracji (150-180 tys. zł netto):
Propozycja dla osób, które chcąc prowadzić swój punkt z kebabem w profesjonalnej przyczepie gastronomicznej.
Kwota inwestycji składa się z dwóch kluczowych elementów kosztowych:
- Koszt nowej, w pełni gotowej do zarejestrowania i działania przyczepy gastronomicznej z homologacją to 150-180 tys. zł netto). Przyczepę można nabyć w kredycie bankowym lub w leasingu (leasing dostępny jest dla osób prowadzących działalność gospodarczą od min. trzech miesięcy).
- Koszt pierwszego zatowarowania lokalu około 6 tys. zł netto: artykuły spożywcze, napoje, opakowania oraz artykuły pomocnicze.
Finalna kwota inwestycji zależy głównie od stanu technicznego lokalu oraz od tego czy w lokalu była wcześniej prowadzona działalność gastronomiczna. Podane kwoty inwestycji należy traktować orientacyjnie. Finalna kwota może być niższa lub wyższa od wstępnych założeń. Warto zatem wybierać lokale po gastronomii.
W przypadku osób/firm ubiegających się o dotację na start nowej firmy pomagamy przy wypełnieniu wniosków. Istnieje możliwość zrobienia wstępnej koncepcji technologii wybranego lokalu przed podpisaniem umowy franczyzowej. Wstępna koncepcja technologii pozwoli franczyzobiorcy wspólnie z firmą remontową oszacować koszty adaptacji lokalu. Koszt wstępnej koncepcji technologii to 299 zł netto.
Opłaty:
- Jednorazowa opłata wstępna: 5 tys. zł netto (księga standardów, przepisy kulinarne, szkolenia, koordynacja projektów, wizualizacja sali konsumpcyjnej, koordynacja remontu, pomoc w zamówieniach, uruchomienie lokalu).
- Miesięcznie abonamenty do zewnętrznych partnerów około 545 zł netto (system sprzedaży POS, terminal płatniczy, dedykowana muzyka bez opłat ZAIKS, systemy operacyjne IT itp.).
- Bieżąca miesięczna opłata franczyzowa w procentach od miesięcznego obrotu netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Minimalna liczba mieszkańców – 10 tys.
- Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych.
- Wymagana powierzchnia: Model „delivery” tylko dostawy: 25-45 m2, Model z obsługą gości: 35-150 m2.
- Od franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.
Osoby zainteresowane podjęciem współpracy proszone są o wypełnienie i wysłanie formularza do kontaktu.
Zapraszamy do współpracy!
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Carat Kebab
ul. Nowy Świat 18a, 96-300 Żyrardów
+48 501 101 009
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Carat Kebab (ul. Nowy Świat 18a, 96-300 Żyrardów ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Carat Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie caratkebab.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie. Kto może otworzyć restaurację McDonald's? Sprawdź w miesięczniku "Własny Biznes FRANCHISING".
Carat Kebab to nowa marka franczyzowa w segmencie kebabowni. Czym chce się wyróżnić na rynku?

Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.
New York Hot Dog wchodzi w nowe lokalizacje i ma nowe pomysły na kolejny sezon.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
Salsiccia ma już trzy lokale własne w Warszawie. Teraz startuje z franczyzą.

We franczyzowe pizzerie Da Grasso zainwestowało prawie 200 franczyzobiorców i norweski koncern Orkla. Co zobaczyli w tym biznesie? Rozmawiamy z Magdaleną Piróg, prezes zarządu sieci Da Grasso.
Wystarczy 15 tys. zł wkładu własnego, aby otworzyć biznes pod marką Bafra Kebab. Punkt z kebabem można otworzyć nawet w miejscowości liczącej 5 tys. mieszkańców, gdzie jest mała konkurencja. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
W niecałe dwa lata Marcin Winkel otworzył cztery lokale Sushi Kushi i Ramen Shop.
Ofertę The Burgers można dołączyć do już działającej restauracji lub uruchomić pod tą marką samodzielny lokal.
Japoński rosół robi furorę na rynku, a co za tym idzie, przybywa też restauracji serwujących ramen. Czy jest jeszcze miejsce na kolejne?
Oles Lozghachov bardzo starannie podszedł do wyboru franczyzodawcy. Czym uwiódł go koncept Cukrem i Solą?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.