Dzikie Pląsy
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zapraszamy Państwa do rozpoczęcia franczyzowej przygody z marką Dzikie Pląsy, najbardziej zwariowaną i odporną na kryzysy, charakterystyczną i charakterną marką sali zabaw dla dzieci. Marka Dzikie Pląsy powstała z uwielbienia dla dziecięcej radości, ale też bogatego doświadczenia biznesowego, popartego analizą rynku rozrywki dziecięcej.
Dzikie Pląsy to silna marka z głęboko zakorzenioną idea wspierania rozwoju najmłodszych, rozwoju w zgodzie z naturalnym rytmem oraz niczym nieskrępowaną beztroską. Nasza zakręcona misja to wyrażanie siebie, bez krępacji, sztywnych ram, konwenansów i ąęów. Dzikie Pląsy propagują wolność wyrazu, kreatywne myślenie i zrównoważony rozwój każdego młodego człowieka. Szanujemy każdy pogląd, zdanie, zachęcamy do dyskusji i czerpiemy radość z każdego nawet najbardziej stanowczego argumentu w wydaniu niewielkich – ale tylko wzrostem – dziecięcych umysłów.
Obszar dziecięcej rozrywki i edukacji rozwija się niezwykle dynamicznie, pojawiają się nowe podmioty typu klubokawiarnie oraz warsztatownie. Rodzice są coraz bardziej świadomi potrzeby rozwoju kluczowych kompetencji swoich pociech, co bezpośrednio przekłada się na poszukiwanie placówek wspierających rozwój od najmłodszych lat. Rodzicielstwo bliskości wspierane przez trendy związane z integracją społeczną przyczynia się do wysokiej frekwencji na zajęciach dla najmłodszych od pierwszych miesięcy życia. Ponadto coraz bardziej świadomi rodzice, poszukują przemyślanych placówek, by w przyjaznym otoczeniu realizować rozwojowe potrzeby dziecka, w oparciu o wykwalifikowaną kadrę i przemiłą pro-kliencką atmosferę. To wszystko i o wiele więcej znajdą w placówkach Dzikie Pląsy, które przebojem wchodzą na rynek, oferując partnerom biznesowym wymierne korzyści finansowe oraz ogrom satysfakcji z działania w tej ultra-przyjemnej branży, obserwując codziennie uśmiechy na twarzach najmłodszych i ich rodziców.
Oferujemy receptę na biznes, niewymagający aktywnego poszukiwania klientów, tak popularne w branży edukacji dziecięcej.
Franczyzobiorca zarabia całej palecie usług oferowanych w lokalu tj:
- Przyjęcia urodzinowe dla dzieci
- Zabawa na sali pełnej atrakcji, czynnej 7 dni w tygodniu
- Opieka nad maluchami
- Warsztaty, zajęcia edukacyjne
- Grupy zorganizowane
- Półkolonie
- Poranny klubik maluszka 1-3 latka
- Imprezy tematyczne/okazjonalne
- Nocowanki
- Kawa/herbata/napoje/przekąski
- Sprzedaż brandowanych produktów dodatkowych.
Korzyści ze współpracy:
- Doświadczenie 4 lat na rynku
- Ponad 5800 gości imprez urodzinowych rocznie
- Ponad 3000 dzieci uczestniczących w zajęciach i warsztatach rocznie
- Średnio 1000 maluchów miesięcznie korzystających z zabawy na Sali
- 7 turnusów półkolonii tematycznych w roku
- Przychód powyżej 920 000 zł rocznie
- Zwrot z inwestycji początkowej następuje w pierwszym roku działalności
Obecnie poszukujemy franczyzobiorców z rejonów: Gdynia, Warszawa, Łódź, Wrocław.
JEDNOSTKI WŁASNE
- ul. Klasyczna 2/2, Borkowo
- ul. Kielnieńska 99/8, Gdańsk Osowa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Działanie pod zarejestrowanym znakiem towarowym
- Pełne szkolenia pracowników wstępne i cykliczne
- Asysta wdrożeniowa i aktywne wsparcie w otwarciu placówki
- Wsparcie ze strony centrali przez cały okres trwania umowy
- Podręcznik operacyjny z pełnym know how marki
- Audyty wspierające sprzedaż
- Zindywidualizowaną wizualizację lokalu z pełną identyfikacją
- Pełna specyfikacja materiałów brandingowych
- Sprawdzone, dopracowywane przez lata procedury
- Wypracowane, sprawdzone i wciąż aktualizowane o nowości kategorie usług
- Stały dostęp do bazy ze scenariuszami i materiałami dodatkowymi plus ich bieżąca aktualizacja
- Towary obrandowane do up-sellingu
- Bogaty pakiet startowy m.in. wzorcowy projekt aranżacji z plikami projektów ścian, folii, nalep, obrandowane karty magnetyczne, koszulki pracownicze, ledon podświetlany
- Profesjonalny marketing centralny na start i przez cały okres trwania umowy
- Prowadzenie zindywidualizowanego fanpage na facebooku
- Prowadzenie podstrony www dedykowanej danej placówce
- Comiesięczny komplet materiałów marketingowych do promocji wydarzeń bieżących
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- 200-300 tys. zł w zależności od lokalu
- opłata wstępna 19,5 tys. zł
- dla pierwszych franczyzobiorców rabat 30%
- opłata bieżąca 4,5%
- opłata marketingowa 1,5% obrotu netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Umowa zawierana na okres 5 lat
- Wyłączność terytorialna
- Usytuowanie placówek w miejscowości powyżej 100 tys. mieszkańców, sugerowane obrzeża aglomeracji
- Powierzchnia lokalu 180-220 m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Republika Smyka
ul. Klasyczna 2/2; 80-180 Borkowo
662 888 006
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Dorota Kurkowska
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Republika Smyka (ul. Klasyczna 2/2; 80-180 Borkowo). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dzikie Pląsy oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dzikieplasy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.
Już w najbliższy czwartek rozpoczynają się Targi Franczyza 2024. Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki przedstawiciele 100 marek franczyzowych będą dzielić się swoimi sprawdzonymi pomysłami na firmę.
– Wystarczy 5 tys. zł na opłatę franczyzową i około 10 tys. zł na wynajem i wyposażenie lokalu, aby otworzyć szkołę językową – mówi Katarzyna Albecka, właścicielka Speaky Frog.
Nie trzeba mieć wykształcenia pedagogicznego, żeby móc prowadzić biznes edukacyjny. Licencję na biznes w tej branży znajdziemy na Targach Franczyza, które odbędą się już 24-26 października.
Zanim Szymon Fenikowski zdecydował się na współpracę z Edukido, dzwonił do innych partnerów z pytaniem, jak im idzie. Co odpowiadali?
Marek Karwański, masterfranczyzobiorca szkoły muzycznej Yamaha, 30 lat temu jako pierwszy otworzył w Polsce placówkę pod tym szyldem.
Szkole La Mancha przybywa partnerów i klientów. Co przyciąga Polaków do nauki hiszpańskiego?
Edu3Dkacja pokazuje dzieciom, jak korzystać z nowych technologii. Czy na prowadzeniu takich zajęć można zarobić?
Nie trzeba być zawodowym tancerzem, żeby móc prowadzić szkołę tańca. Ale na pewno trzeba mieć smykałkę do biznesu. Obejrzyj program "Firma" i poznaj tajniki tanecznego biznesu.
Sieciowa szkoła języka hiszpańskiego chce mieć dziesięć punktów w Polsce. Dlaczego nie więcej?
Firma otworzyła cztery zagraniczne placówki. W jakich europejskich krajach rozwija się sieć?
– W minionym roku nie otworzył się żaden oddział Socatots, ani BSS. Jednak w tym roku spokojnie wznawiamy ofertę – mówi Dorota Uciechowska, prezes Polskiej Konfederacji FDS
– Dzisiaj naszą konkurencją są nie tylko inne szkoły czy lektorzy, ale również sztuczna inteligencja – mówi Anna Urbańska z Instytutu Colina Rose.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.