Unikat Woda i Napoje
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Produkujemy wodę i napoje od ponad 30 lat. Produkty UNIKAT dostępne są wyłącznie u naszego franczyzobiorcy, który bezpośrednio dostarcza je do domu klienta, do firm oraz do punktów usługowych w regionie. Franczyzobiorca dostaje na nasze produkty wyłączność. Klient nie ma możliwości zakupienia naszych produktów w tradycyjnym handlu, hurtowni, sklepie stacjonarnym lub internetowym z pominięciem franczyzobiorcy.
Ten model dystrybucji zapewnia franczyzobiorcy bezpieczny rozwój we własnym regionie, bez obaw, że produkty te znajdą się w sprzedaży na jego terenie w jakichkolwiek punktach handlowych w niższych cenach.
Unikatowa forma dostaw, całkowicie odciąża klientów od dźwigania dużej ilości wody i napojów, ponieważ dostarczana jest pod konkretnie wskazany adres. System dystrybucji UNIKAT jest bardzo ekologiczny, co w obecnych czasach ma wielkie znaczenie, bo wielu klientów zwraca na to uwagę. Opakowania szklane są powtórnie wykorzystywane przy kolejnym napełnianiu wodą lub innymi napojami, a nasze skrzynki są produkowane tylko z plastiku, z recyklingu.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
11
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Towar na start gratis – 24 tys. butelek wody i napojów o wartości sprzedażowej 29 tys. zł.
Bezpłatne szkolenia franczyzobiorcy oraz pracowników, teoretyczne i praktyczne z zakresu sprzedaży oraz prowadzenia oddziału dystrybucji.
Bezpłatne projekty graficzne materiałów reklamowych, oklejenia samochodu itp.
Wsparcie w zakresie dofinansowania oraz kredytowania działalności franczyzobiorcy.
Licencja terytorialna – wyłączność do sprzedaży produktów UNIKAT na zdefiniowanym terenie geograficznym.
Opieka koordynatora w trakcie współpracy.
Wspólne uruchomienie oddziału dystrybucji franczyzobiorcy, ze wsparciem doświadczonych kierowców UNIKAT.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 40 tys. zł bez opłat licencyjnych, bez opłat marketingowych
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal magazynowy ok. 50 mkw.
Samochód dostawczy do 1.5 t (blaszak)
Działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia
Gotowość do pełnego zaangażowania w budowę własnego regionu dystrybucji
Kapitał na start 40 tys. zł
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Wojciechowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Unikat Bogumił Kamiński (98-290 Warta ul. Kaliska 12). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Unikat Woda i Napoje oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie wodaunikat.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Już 15 i 16 marca na Targach Franczyza na PGE Narodowym pojawi się mniej więcej 50 wystawców. Wśród nich firmy z branży spożywczej.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
Żabka łączy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Pierwszy tego typu sklep powstał w Poznaniu w centrum handlowym Avenida, w którym testowane są nowe rozwiązania.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać. Przekonał się o tym Patryk Staniec.
– Okres spowolnienia to najlepszy moment na inwestycje. A branża spożywcza nadaje się do tego najlepiej – mówi Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
Marka Pierrot niedługo uruchomi nowy zakład produkcyjny. Czy zwiększenie mocy pozwoli na szybszy rozwój we franczyzie?
Husse, producent karmy dla psów i kotów, inwestuje w platformę e-commerce, która znacznie przyspieszy dostawy.
W ostatnich latach rozwój sieci franczyzowej Sensi Hemp zwolnił. Ale firma nie stała w miejscu.
– Duży potencjał rozwoju widzimy z franczyzobiorcami, którzy zarządzają 5-10 sklepami. Ale już jeden lokal może generować dobre wyniki – mówi Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.