Tibesti 2Go
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Tibesti 2Go – Twoja Droga do Smakowitego Biznesu!
Oferujemy dwa różne modele działalności, dostosowane do indywidualnych możliwości przyszłych partnerów. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób nawiązać współpracę z osobami, które chcą otworzyć pizzerię z salą konsumpcyjną, gdzie goście mogą skosztować pysznych pizz w przyjemnej atmosferze restauracji lub pizzerię na wynos, gdzie klienci mogą zamawiać nasze dania na wynos.
Czas na twój własny smakowity sukces! Kontaktuj się już dziś i rozpocznij swoją przygodę z franczyzą Tibesti 2Go!
JEDNOSTKI WŁASNE
3
- Dąbrowskiego 1a, 47-100 Strzelce Opolskie
- Księdza Gładysza 13, 46-380 Dobrodzień
- Leśna 6a, 47-110 Kolonowskie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzony model biznesowy: Doświadczenie i sukces naszej sieci to pewność udanej przyszłości.
- Skuteczne szkolenia: Dostęp do kompleksowych szkoleń, które pomogą Ci prowadzić biznes na najwyższym poziomie.
- Rozbudowany marketing: Korzystaj z naszych strategii marketingowych, aby przyciągać klientów do twojej pizzerii.
- Ciągłe innowacje menu: Oferuj zawsze coś nowego, przyciągając smakoszy i ciekawych klientów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu:
- Tibesti 2Go! – od 50 tys. zł netto (wersja bez lokalu konsumpcyjnego)
- Tibesti 2.0 – od 100 tys. zł netto (wersja z lokalem konsumpcyjnym)
lub dostosuj własny lokal i zminimalizuj koszty otwarcia do minimum!
Opłaty miesięczne:
- Stała opłata franczyzowa – 1,2 tys. zł netto.
- Stała opłata marketingowa – 1,2 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia lokalu:
- 50 mkw. – lokal bez sali konsumpcyjnej;
- 75-100 mkw. – lokal z salą konsumpcyjną;
Warunki przystąpienia:
- podpisanie umowy;
- akceptacja lokalizacji;
- zaangażowanie.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MDT Martina Thomanowski
ul. Lubliniecka 5, 46-380 Dobrodzień
577 813 133
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Sabina Pruski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MDT Martina Thomanowski (ul. Lubliniecka 5, 46-380 Dobrodzień). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tibesti 2Go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tibesti2go.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
60 sprawdzonych pomysłów na biznes można było poznać na wiosennych Targach Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia.
Bez względu na to czy na inwestycję we własną firmę masz kilka, czy kilkaset tysięcy złotych, na Targach Franczyza znajdziesz biznes na miarę grubości swojego portfela.
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Chinkalnia otworzyła w tym roku już trzy nowe restauracje. Z jaką inwestycją muszą się liczyć franczyzobiorcy marki?
Przepis na prowadzenie zyskownej lodziarni jest tak samo złożony, jak receptura lodów. Franczyzodawca Lodolandia & Kołacz na Okrągło dzieli się nim ze swoimi franczyzobiorcami.
Prosiak Polski Kebab&Fast Food szuka franczyzobiorców. Będą zarabiać na sprzedaży kebabów, ale według spolszczonej receptury.
Chcesz zarabiać na pieczeniu tortów? Dowiedz się, w jaki sposób zacząć, jak zdobywać klientów i skutecznie promować swoje wypieki. Obejrzyj film z Joanną Surowiec, właścicielką pracowni tortów Sweet SugArt, i przekuj swoją pasję w biznes.
Przepis na sukces franczyzy kebabów? Bezkompromisowy marketing. Właśnie dzięki przemyślanym, wielokanałowym działaniom promocyjnym Am Am Kebab skrada podniebienia fanów street foodu.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Co zrobić, by dorobić się majątku, prowadząc własną firmę? Ciężka praca, odwaga, elastyczność, wyczucie rynku – to najlepsza droga do biznesowego sukcesu.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowe męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Kto może zostać franczyzodawcą? Decyzja o stworzeniu własnej sieci franczyzowej nie jest prosta i wymaga spełnienia szeregu warunków.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.