Tibesti 2Go
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Franczyza Tibesti 2Go – Twoja Droga do Smakowitego Biznesu!
Dzieki wieloletniemu doświadczeniu w branży gastronomicznej, stworzyliśmy model, który działa zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Nasza franczyza daje szanse każdemu - bez względu na miejsce zamieszkania, wcześniejsze doświadczenie czy skalę inwestycji.
Nasza sieć franczyzowa nie stawia ograniczeń co do wielkości miejscowości . Wręcz przeciwnie - mamy sprawdzone i dochodowe lokalizacje w miastach i miasteczkach już od 3000 mieszkańców.
Oferujemy dwa różne modele działalności, dostosowane do indywidualnych możliwości przyszłych partnerów. Dzięki temu możemy w elastyczny sposób nawiązać współpracę z osobami, które chcą otworzyć pizzerię z salą konsumpcyjną, gdzie goście mogą skosztować pysznych pizz w przyjemnej atmosferze restauracji lub pizzerię na wynos, gdzie klienci mogą zamawiać nasze dania na wynos.
Czas na twój własny smakowity sukces! Kontaktuj się już dziś i rozpocznij swoją przygodę z franczyzą Tibesti 2Go!
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
3
- Dąbrowskiego 1a, 47-100 Strzelce Opolskie
- Księdza Gładysza 13, 46-380 Dobrodzień
- Leśna 6a, 47-110 Kolonowskie
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzony model biznesowy: Doświadczenie i sukces naszej sieci to pewność udanej przyszłości. Wieloletnia działalność w branży gastronomicznej to gwarancja , że dołączysz do stabilnego, dobrze przemyślanego systemu, który daje realne szanse na rozwój i dochodowość - także w mniejszych miejscowościach.
- Szkolenia: Dostęp do kompleksowych szkoleń, które pomogą Ci prowadzić biznes na najwyższym poziomie. Począwszy od rozpoczęcia działalności poprzez bieżące, ukierunkowane na doskonalenie umiejętności sprzedażowych.
- Rozbudowany marketing: Korzystaj z naszych strategii marketingowych, aby przyciągać klientów do twojej pizzerii. Prowadzimy zintegrowane kampanie marketingowe wspierające lokalne działania promocyjne.
- Ciągłe innowacje menu: Oferuj zawsze coś nowego, przyciągając smakoszy i ciekawych klientów. Zapewniamy aktualność oferty, gotowe receptury i instrukcje wdrożenia nowych pozycji. Zapewniamy materiały marketingowe i graficzne wspierające sprzedaż nowości.
- Pomoc operacyjna: Otrzymasz doradztwo w doborze lokalizacji, dostosowaniu lokalu oraz zaplecze organizacyjne w postaci podręcznika operacyjnego.
- Opieka franczyzodawcy: Na każdym etapie możesz liczyć na partnerstwo ze strony franczyzodawcy i otwartość franczyzobiorców, którzy chętnie wspierają się nawzajem i dzielą dobrymi praktykami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu:
- Tibesti 2Go! – od 50 tys. zł netto (wersja bez lokalu konsumpcyjnego)
- Tibesti 2.0 – od 100 tys. zł netto (wersja z lokalem konsumpcyjnym)
lub dostosuj własny lokal i zminimalizuj koszty otwarcia do minimum!
Nie pobieramy opłat od obrotu!
Globalnie zarządzamy siecią, dlatego wprowadziliśmy jedynie stałą opłatę miesięczną franczyzową 1250 zł i marketingową 1250 zł, które przeznaczamy na wsparcie działalności lokalu franczyzobiorcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia lokalu w zależności od wybranego modelu:
- 50 mkw. – lokal bez sali konsumpcyjnej;
- 75-100 mkw. – lokal z salą konsumpcyjną;
Zaangażowanie w prowadzenie biznesu:
- Oczekujemy osobistego zaangażowania w codzienne funkcjonowanie pizzerii - to klucz do sukcesu i szybszego rozwoju.
Akceptacja lokalizacji przez centralę:
- Każda lokalizacja musi zostać zatwierdzona pod kątem potencjału biznesowego i spójności z koncepcją marki.
Gotowość do odbycia szkolenia wstępnego:
Zapewniamy kompleksowe wdrożenie - oczekujemy chęci nauki i aktywnego udziału w szkoleniach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MDT Martina Thomanowski - Szczygioł
ul. Lubliniecka 5, 46-380 Dobrodzień
791 855 999
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Agnieszka Falińska
manager ds. rozwoju sieci
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma MDT Martina Thomanowski - Szczygioł (ul. Lubliniecka 5, 46-380 Dobrodzień). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Tibesti 2Go oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie tibesti2go.com.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
/31.10.2025
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Świat franczyzy w Polsce już wkrótce znów wstrzyma oddech – zbliżają się Targi Franczyza 2025 – to najważniejsze i najbardziej elitarne wydarzenie tego typu w naszym regionie.
AM AM Kebab zmienia zasady gry
/06.11.2025
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake za granicą
/01.09.2025
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
Berlin Döner Kebap otworzył nowy lokal franczyzowy, w centrum Zakopanego. Marka ma zaplanowane kolejne otwarcia aż do wiosny.
– Miasta, w których kwitnie życie studenckie to odpowiednie rynki dla pubów Przybij Piątaka – mówi Kamil Przybylski, menadżer ds. rozwoju i franczyzy Przybij Piątaka.
Islak Burger to nowy produkt i nowa franczyza na polskim rynku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Najlepsze franczyzy 2025 to przegląd najciekawszych konceptów z różnych branż – od gastronomii i fitnessu, przez bankowość i sklepy spożywcze, aż po edukację i usługi. Sprawdź, jakie licencje otwierają dziś drogę do własnego biznesu i które marki warto mieć na oku.
Franczyza w branży usługowej to kierunek, który zyskuje na znaczeniu. Nic dziwnego, że coraz więcej sieci usługowych rozwija się w modelu franczyzowym, a przedsiębiorcy zaczynają w nich widzieć realną szansę na własny biznes.
Franczyza to nie samograj. To model współpracy, w którym sukces w dużej mierze zależy od ciebie. Zanim kupisz licencję na biznes, warto sprawdzić, czy odnajdziesz się w roli franczyzobiorcy i czy wybrana branża pasuje do twoich umiejętności i predyspozycji.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.