T-Mobile Polska SA

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Model Partnerski, Współpraca w zakresie pośrednictwa w pozyskaniu Klientów na usługi Internetu Światłowodowego i TV, dla chętnych dostępne jest pełne portfolio produktowe T-Mobile.Produkty dedykowane sa do rynku indywidualnego, można również pozyskiwać klientów biznesowych.
Dołącz do T‑Mobile i rozwijaj swój potencjał sprzedażowy!
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi (B2C/B2B)? Świetnie – szukamy właśnie Ciebie!
Posiadasz własny zespół lub chcesz go zbudować z naszym wsparciem? Oferujemy pełne zaplecze i know-how.
Dodatkowym atutem będzie znajomość sprzedaży usług światłowodowych i płatnej TV – lokalnie lub ogólnopolsko.
Zyskaj:
✅ Silne wsparcie marki T‑Mobile
✅ Atrakcyjny system wynagrodzeń
JEDNOSTKI WŁASNE
Obszar działania – cała Polska
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Obszar działania – cała Polska
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Onboarding nowych Partnerów, szkolenia wdrożeniowe – produkt, proces sprzedaży, rozliczenia. Wsparcie w rekrutacji sprzedawców, wymiana doświadczeń z najlepszymi. Wspólna praca z Klientami podczas Onboardingu.
Zarabiaj sprzedając rozwiązania dla Domu: światłowód, usługi mobilne oraz telewizję.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Brak opłat licencyjnych, konieczność uzyskania autoryzacji T-Mobile.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołów sprzedażowych skierowanych do klientów indywidualnych/biznesowych
- Własny zespół sprzedawców, bądź chęć zbudowania go razem z T-Mobile
Doświadczenie w sprzedaży produktów Internet Światłowodowy oraz płatna TV na rynku lokalnym oraz ogólnopolskim będzie dodatkowo punktowane podczas rekrutacji.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
T-Mobile Polska SA
ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa
602 208 563
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Maciej Marczak – Business Development Manager
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma T-Mobile Polska SA (ul. Marynarska 12, 02-674 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego T-Mobile Polska SA oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie t-mobile.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Used Product od ponad 25 lat daje nowe życie używanym towarom. Jaki jest jej przepis na sukces?
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Inwestycja w otwarcie punktu sprzedaży Canal + to kwota rzędu kilku tys. zł. Ale czy w zderzeniu z konkurencją licznych platform streamingowych to może być opłacalny biznes?
Zastosowanie monitorów reklamowych pozwala na prezentację marki sieci franczyzowej oraz oferowanych produktów. Ale nie tylko!
Telakces.com przeprowadza restrukturyzację sieci i przygotowuje się do nowych otwarć.

Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Chcesz mieć własny biznes? Myślisz o zakupie franczyzy, a rodzina przestrzega Cię, abyś zbyt wiele nie ryzykował? Sprawdź więc, czy poradzisz sobie z prowadzeniem firmy franczyzowej.

Platforma płatnej telewizji premium Canal+ szuka partnerów do współpracy. Główne wymagania to dobre chęci i zapał do pracy. Nie trzeba dysponować dużą gotówką.
Platforma CANAL+ to nowoczesna i najbogatsza pod względem oferty programowej platforma płatnej telewizji premium w Polsce.
Inwestycja w stoisko z akcesoriami GSM zaczyna się już od 10 tys. zł. Gdzie opłaca się je otworzyć?
Play Partner szuka doradców odpowiedzialnych za sprzedaż usług telekomunikacyjnych. Komunikatywność w tym zawodzie to podstawa.
– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.
– Sklep w sklepie i zaufany przedsiębiorca to recepta na biznes w małych miejscowościach – mówi Mariusz Dworakowski, franczyzobiorca i4 mobile.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie? Praca od świtu, trudne decyzje, czasem kryzysy – i sprawdzony model biznesowy, który pomaga przetrwać. Oto historie przedsiębiorców, którzy osiągnęli wielomilionowe obroty dzięki wytrwałości i dobrze dobranej franczyzie.
Edukacyjne warsztaty, pracownia peruk, butiki odzieżowe, sklepy z wyposażeniem wnętrz, pralnie, sklep Stokrotki, a nawet hodowla ślimaków – to pomysły na biznes, które różnią się branżą i skalą, ale łączy je jedno, każdy z nich przynosi realne dochody.
Od salonów masażu po gabinety depilacji, przez butikowe siłownie i studia treningu EMS – franczyzy z branży beauty i fitness rosną w siłę. Pokazujemy, kto je buduje, ile kosztuje wejście do sieci, jakie wsparcie oferują franczyzodawcy i co realnie zyskują partnerzy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.