Santander Consumer Bank
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, ale na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Nasi główni akcjonariusze to Santander Consumer Finance oraz Santander – obie spółki należą do Grupy Santander.
Santander Consumer Bank to bank, który proponuje swoim klientom w oddziałach własnych i partnerskich szeroki zakres produktów, który obejmuje kredyty gotówkowe, karty kredytowe, lokaty i rachunek oszczędnościowy.
Program partnerski funkcjonuje od 2005 roku i jest tworzony przez partnerów, z których większość współpracuje z SCB od samego początku.
Część z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości programu partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.
Nasz program partnerski cechuje partnerskie podejście do współpracy:
- prowadzenie oddziału partnerskiego Banku w oparciu o umowę o współpracy;
- wsparcie organizacyjne przy rozpoczęciu i w trakcie współpracy;
- atrakcyjne zasady wynagradzania, pokrycie 50 proc. kosztów funkcjonowania oddziału;
- brak opłaty wstępnej i franczyzowej;
- szeroka oferta produktowa dla klientów;
- możliwość kreowania standardów we współpracy z Radą Partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
38
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Ponad 240
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony banku obejmujące między innymi:
- wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych;
- wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów banku;
- marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych partnera;
- stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu;
- tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych partnera;
- dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
- udział w grywalizacji dla pracowników partnera – daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji w dostosowanie lokalu jest uzależniony od jego stanu technicznego i potrzebnych nakładów.
Na koszt ten składają się:
- instalacja alarmowa;
- sprzęt IT;
- wyposażenie kasowe;
- meble;
- oznakowanie zewnętrzne;
- remont.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Od partnera oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego (preferowane wyższe);
- znajomości lokalnego rynku;
- prowadzenia własnej działalności gospodarczej lub gotowości do jej uruchomienia w jednej z następujących form prawnych: jednoosobowa działalność gospodarcza, spółka jawna, spółka komandytowa lub spółka z o.o.;
- posiadania kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności;
- niekaralności.
Mile widziane:
- doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi;
- doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Santander Consumer Bank SA
ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Santander Consumer Bank SA (ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Santander Consumer Bank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie santanderconsumer.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Franczyza to rodzaj współpracy między niezależnymi przedsiębiorcami. Franczyzodawca udostępnia swoje „know-how” oraz markę, ale w zamian pobiera opłatę od franczyzobiorcy, który może korzystać ze sprawdzonego pomysłu na biznes.
Umowa franczyzy jest podstawą, w oparciu o którą budowane są stosunki między franczyzodawcą a franczyzobiorcą. Jakie postanowienia powinna zawierać?
Wśród najważniejszych przepisów regulujących umowę franczyzy należy wymienić kodeks cywilny i szereg przepisów prawa polskiego i międzynarodowego.
Rekrutacja franczyzobiorców to złożony proces. Podpowiadamy, jak się do niego przygotować, gdzie szukać i jak rekrutować franczyzobiorców.
Franczyza umożliwia szybki i intensywny rozwój sieci sprzedaży produktów lub usług.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.