Moodo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 150-ma sklepami w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.
Szukamy parterów w całej Polsce we wszystkich miastach - docelowo w przedziale 20-80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe tj. retail parki, galerie przy dużych operatorach spożywczych, lokalne galerie handlowe a także salony przy głównych ulicach handlowych na rynkach, deptakach itp.
Kobiecy, lekki i naturalny - o taki wizerunek sklepów dbamy w Moodo. Dzięki połączeniu subtelnych, lifestyle’owych drewnianych mebli, bieli panującej w całym sklepie wyraźnie wyeksponowano produkt wraz z jego paletą kolorystyczną, a elementy kontrastujące w odcieniu mięty i juty zapewniły poczucie kompletnego wykończenia przy jednoczesnym zachowaniu nawiązania do flagowego koloru marki.
Plany Moodo na przyszłość to dynamiczny rozwój poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Wzrost organiczny sklepów na pewno zapewnią atrakcyjne kolekcje, profesjonalne zarzadzanie towarem, opieka i szkolenia zespołów sklepów nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach - zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe, profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
160
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
- korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu,
- pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy,
- pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży,
- przesyłki towaru na koszt firmy,
- materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie,
- wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu,
- wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu,
- wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- wkład własny 1,2 tys. zł rocznie,
- kwota inwestycji: 500-800 zł/mkw.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe),
- posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
- powierzchnia sklepu 60-80 mkw., duża witryna zewnętrzna (optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 mkw.),
- adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo,
- inwestycja/wyposażenie sklepu około 800 zł / mkw,
- opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł /rok,
- pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Wojciech Kalejta dyrektor zarządzający tel. +48 609-221-368 wojciech.kalejta@moodo.pl
Aleksander Dubowski dyrektor ds. rozwoju tel. +48 664 486 190 aleksander.dubowski@moodo.pl
Grzegorz Kwinta dyrektor ds. handlowych/ general manager tel. +48 664-486-192 grzegorz.kwinta@moodo.pl
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Moodo Urban Fashion Mode (ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Moodo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie moodo.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Otwarcie własnej firmy to jedna z najważniejszych decyzji w życiu. Jak zrobić to mądrze i zwiększyć swoje szanse na sukces?
Sprawdź, czy franczyza jest dla ciebie, dowiedz się w co warto zainwestować i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!
Prezentujemy franczyzy, które wymagają małej inwestycji na start. Opisujemy też jak otworzyć: serwis iPhona, sklep Auchan, warsztat samochodowy, mobilny salon kosmetyczny i sklep z używkami.
– Notujemy wzrosty obrotów w stosunku do czasu sprzed pandemii – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
Już po raz drugi Moodo organizuje Dni Otwarte Franczyzy, tym razem w Tuszynie pod Łodzią.

Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.
Sieć chce mieć 50 lokali w Polsce. W czasie koronawirusa przybyło ich trzynaście, a tylko trzy się zamknęły.
Danish Design sprzedaje duńskie ubrania z bieżących kolekcji za połowę ceny. Inwestycja w koncept jest niska, a zwrot bardzo szybki.
Franczyzodawca sieci sklepów odzieżowych Quiosque szuka franczyzobiorców. Kto może nim zostać?
Pod szyldem 1Wordloutlet działa około 12 placówek. Do końca roku ma ich być 50. Jak otworzyć taki biznes?

Kacper Steszuk wraz ze wspólnikiem mają już siedem sklepów jednej z marek franczyzowych i chcą otwierać kolejne. Z którym franczyzodawcą tak dobrze układa im się współpraca?
Blue Shadow otwiera sklepy głównie w mniejszych i średnich miastach. Jak przebiega rozwój sieci?
– Mieliśmy kłopoty spowodowane lockdownami. Postępowanie sanacyjne umożliwiło nam ich rozwiązanie – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
Polki coraz chętniej ubierają się w second handach. Jak otworzyć taki sklep?
Inwestycja w sklep z używaną odzieżą nie jest duża. Gdzie najlepiej otworzyć taki biznes?
Greenpoint zamyka nierentowne sklepy własne. A jak radzą sobie franczyzobirocy marki?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Pieniądz robi pieniądz – gdzie ta maksyma sprawdzi się lepiej niż w sektorze finansowym? Prezentujemy przegląd konceptów franczyzowych z tej branży.
Opisujemy jak krok po kroku otworzyć i z sukcesem prowadzić m.in.: sklep wędkarski, wytwórnię płytową, firmę produkującą kosmetyki.
Nie trzeba kupować floty ciężarówek, żeby mieć własną firmę spedycyjną. Wystarczy franczyza Northgate Logistics. Ile trzeba zainwestować w tę markę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.