Moodo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Moodo to marka posiadająca ponad 170 sklepów w Polsce i ponad 100 partnerów handlowych w kraju i za granicą tj. Czechy, Słowacja, Bułgaria, Grecja, Łotwa, Ukraina.

Franczyzobiorców poszukujemy we wszystkich miastach, najlepiej w przedziale od 10 do 80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe, tj. parki handlowe, galerie handlowe, osiedlowe galerie handlowe, a także sklepy przy głównych ulicach handlowych, deptakach itp.. 

Masz własny butik, możesz zostać częścią dużej sieci salonów z modą damską.

Chcesz być sprzedawcą/stylistą mody i właścicielem sklepów, współpracuj z Moodo.

Kobiecy, lekki i naturalny - o taki wizerunek sklepów dbamy w Moodo. Dzięki połączeniu subtelnych, lifestyle’owych drewnianych mebli i bieli panującej w całym sklepie, wyraźnie wyeksponowano produkt wraz z jego paletą kolorystyczną. Eko koncept Moodo w odcieniu sklejki i juty, z motywem liści jest głownie sceną i tłem dla produktu.

Plany Moodo na przyszłość to dynamiczny rozwój sieci poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Stały wzrost efektywności sklepów zapewnią atrakcyjne kolekcje, profesjonalne zarządzanie towarem, opieka i szkolenia sprzedawców nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach - zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe,  profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.

Dla nowych franczyzobiorców przygotowaliśmy:

  • atrakcyjne prowizje
  • przez pierwsze 3 miesiące dodatkowe 5% prowizji
  • brak kaucji
  • nieodpłatny projekt aranżacji sklepu

 

Marka Moodo poszukuje obecnie Franczyzobiorców w następujących miastach:

Pomorskie

  • Starogard Gd. 
  • Kartuzy
  • Malbork
  • Tczew

Zachodnio-pomorskie

  • Koszalin
  • Gryfice
  • Nowogard
  • Świnoujście
  • Świdwin 

Wielkopolskie

  • Poznań
  • Gniezno
  • Szamotuły
  • Kościan
  • Oborniki
  • Koło
  • Grodzisk Wlkp.
  • Środa Wlkp.
  • Słupca

Kujawsko-pomorskie

  • Bydgoszcz
  • Inowrocław 
  • Aleksandrów Kujawski
  • Ciechocinek
  • Grudziądz 

Warmińsko-mazurskie

  • Olsztyn
  • Olecko
  • Ełk
  • Działdowo

Mazowieckie

  • Płock
  • Płońsk
  • Siedlce
  • Ostrołęka
  • Żyrardów
  • Grójec
  • Gostynin

Podlaskie

  • Białystok
  • Suwałki
  • Łomża
  • Siemiatycze

Świętokrzyskie

  • Kielce
  • Ostrowiec Św.

Dolnośląskie

  • Jelenia Góra
  • Kłodzko
  • Wałbrzych
  • Świdnica
  • Legnica
  • Zgorzelec
  • Wrocław
  • Żary

Opolskie

  • Opole
  • Prudnik

Wielkopolskie

  • Leszno
  • Kalisz


JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

160

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
  • korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu,
  • pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy,
  • pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży,
  • przesyłki towaru na koszt firmy,
  • materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie,
  • wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu,
  • wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu,
  • wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.

 


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • powierzchnia sklepu  od 50m2 do 100m2

  • kwota inwestycji: 500-800 zł/m2


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe),
  • posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
  • powierzchnia sklepu 60-80 mkw., duża witryna zewnętrzna (optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 mkw.),
  • adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo,
  • inwestycja/wyposażenie sklepu około 800 zł / mkw,
  • opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł /rok,
  • pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Moodo sp. z o.o.

ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk

(58) 555 04 80

kontakt@moodo.pl

moodo.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Aleksander Dubowski dyrektor ds. rozwoju (północ) tel. +48 664 486 190 aleksander.dubowski@moodo.pl

Robert Wójcicki dyr. ds. Ekspansji (południe)

tel.:  +48 888 968 622

robert.wojcicki@moodo.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Moodo.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma Moodo sp. z o.o. (ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Moodo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie moodo.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.