Moodo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 130-ma sklepami w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

Szukamy parterów w całej Polsce we wszystkich miastach - docelowo w przedziale 20-80 tys. mieszkańców. Jesteśmy otwarci na różne formaty handlowe tj. retail parki, galerie przy dużych operatorach spożywczych, lokalne galerie handlowe a także salony przy głównych ulicach handlowych na  rynkach, deptakach itp.

Kobiecy, lekki i naturalny - o taki wizerunek sklepów dbamy w Moodo. Dzięki połączeniu subtelnych, lifestyle’owych drewnianych mebli, bieli panującej w całym sklepie wyraźnie wyeksponowano produkt wraz z jego paletą kolorystyczną, a elementy kontrastujące w odcieniu mięty i juty zapewniły poczucie kompletnego wykończenia przy jednoczesnym zachowaniu nawiązania do flagowego koloru marki.

Plany Moodo na przyszłość to dynamiczny rozwój poprzez otwieranie nowych lokalizacji w całej Polsce. Wzrost organiczny sklepów na pewno zapewnią atrakcyjne kolekcje,  profesjonalne zarzadzanie towarem, opieka i szkolenia zespołów sklepów nadzorowane przez Kierowników Regionalnych. Marka planuje wzmacniać wizerunek poprzez aktywną obecność w mediach - zarówno komercyjnych jak i społecznościowych, zwiększać dotarcie do Klientek poprzez omnichannel, eventy wizerunkowe,  profesjonalne materiały POS i witryny sklepów planując strategiczne i spójne zarządzanie marketingowe dla całej sieci.

JEDNOSTKI WŁASNE

3

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

137

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów,
  • korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu,
  • pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy,
  • pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży,
  • przesyłki towaru na koszt firmy,
  • materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie,
  • wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu,
  • wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu,
  • wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.

 


PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • wkład własny 1,2 tys. zł rocznie,
  • kwota inwestycji: 500-800 zł/mkw.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe),
  • posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu,
  • powierzchnia sklepu 60-80 mkw., duża witryna zewnętrzna (optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 mkw.),
  • adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo,
  • inwestycja/wyposażenie sklepu około 800 zł / mkw,
  • opłata licencyjna wynosi 1,2 tys. zł /rok,
  • pełne zaangażowanie we współdziałaniu w sieci i wypełnianie standardów Moodo.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Moodo Urban Fashion Mode

ul. Kartuska 418B, 80-125 Gdańsk

(58) 555 04 80

kontakt@moodo.pl

moodo.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Wojciech Kalejta dyrektor zarządzający tel. +48 609-221-368 wojciech.kalejta@moodo.pl

Aleksander Dubowski dyrektor ds. rozwoju tel. +48 664 486 190 aleksander.dubowski@moodo.pl

Grzegorz Kwinta dyrektor ds. handlowych/ general manager tel. +48 664-486-192 grzegorz.kwinta@moodo.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Moodo.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.