Czas na Herbatę

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Czas na Herbatę to marka wywodząca się z pasji do podróży i odkrywania nowych smaków. W naszej ofercie znajdują się oryginalne kompozycje herbaciane, gatunkowe kawy, pomysłowe dodatki do napojów oraz słodycze. Obecnie posiadamy ponad 25 salonów w systemie franczyzowym. Tak szeroka dystrybucja pozwala nam na dotarcie do klienta w każdym województwie. Nasz system franczyzowy opiera się na szerokim wsparciu logistycznym i marketingowym oferowanym franczyzobiorcom. Decydując się na podpisanie umowy z kolejnym partnerem bierzemy natomiast pod uwagę deklarację dotyczącą utrzymania standardów sprzedaży w naszej sieci. Jednym z głównych wymagań jest także lokal o powierzchni między 20 m² a 50 m².
JEDNOSTKI WŁASNE
57
Przykładowe lokalizacje:
Galeria Północna,
ul. Światowida 17, 03-144 Warszawa;
Pasaż Grunwaldzki,
Plac Grunwaldzki 22, 50-363 Wrocław
Posnania,
ul. Pleszewska 1, 61-136 Poznań
- Pełna lista salonów dostępna pod tym adresem: https://czasnaherbate.net/blog/salony/
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Sklepy franczyzowe: 28
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Prawo do korzystania ze znaku towarowego Czas na Herbatę
- Pomoc w weryfikacji lokalu
- Projekt salonu dostosowany do lokalizacji i wymiarów pomieszczenia
- Pełna kontrola nad przygotowaniem salonu
- Sprawdzony system franczyzowy
- Szkolenia specjalistyczne – z oferty produktowej oraz obsługi klienta
- Kompleksowa obsługa zamówień przez Dział Wsparcia Sprzedaży
- Stała opieka Regionalnego Kierownika Sprzedaży
- Stałe wsparcie Działu Marketingu
- Możliwość rozwoju – poprzez otwieranie kolejnych sklepów objętych systemem franczyzowym
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 50 do 150 tys. zł netto
Koszt jest uzależniony od warunków technicznych i wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt salonu, jego umeblowanie oraz szkolenie personelu.
Nie pobieramy opłaty licencyjnej i marketingowej.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Przy wyborze franczyzobiorcy przede wszystkim ważny jest dla nas czynnik ludzi – to, kogo mamy po drugiej stronie i jakie wartości reprezentuje. Chcemy być pewni, że nasza marka będzie pod dobrą opieką, dlatego liczą się dla nas pasja, zaangażowanie, osobowość – wtedy rozpoczynamy współpracę
Dodatkowe czynniki, które bierzemy pod uwagę:
- Powierzchnia lokalu pod inwestycje od 20 m² do 50 m². Oferujemy również wsparcie w znalezieniu właściwej lokalizacji
- Utrzymanie standardów sprzedaży sieci
- Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Progressive Agata Szurlej
ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław
71 361 00 00
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Progressive Agata Szurlej (ul. Sosnowiecka 5, 52-008 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Czas na Herbatę oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie czasnaherbate.net.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Mieszkanie na wynajem, giełda, e-biznes, własna firma we franczyzie – sprawdź, w co warto zainwestować, żeby osiągnąć jak największe zyski.
Franczyzodawca marki Czas na Herbatę zaprojektuje sklep, pomoże w wyborze lokalizacji i wyszkoli. Ale jest coś, co zależy tylko od franczyzobiorcy.
Marka Czas na Herbatę w tym roku obchodziła już 19-te urodziny. Przez ten okres zdążyła zdobyć uznanie wśród wielu klientów, których grono się poszerza.
Franczyzodawca herbaciarni coraz częściej nawiązuje współpracę z właścicielami sklepów, którzy chcą uzupełnić jego ofertę.
Sklepów Czas na Herbatę przybywa, ale tylko dzięki własnym otwarciom. Przyjdzie pora na franczyzobiorców?

– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.
Kamil Smętek prowadzi własny biznes już 15 lat. Zaczynał od kierowania piekarnią, ale po latach postanowił zdywersyfikować działalność. Ze względu na podobieństwo wybrał branżę spożywczą i model franczyzowy Stokrotki. W czerwcu otworzył trzeci sklep.
Aż 80 proc. sklepów Intermarché to biznes rodzinny. Wiele z nich właśnie wchodzi w fazę sukcesji. Jaki scenariusz wybiorą?
Marcin i Jolanta Kwietniowie rozpoczęli przygodę z własnym biznesem od otwarcia marketu. Teraz rozwijają go razem ze Stokrotką. Do pierwszej placówki pod szyldem sieci dołączyła już kolejna, a w planach są następne Stokrotki.
Jacek Gibasiewicz najpierw był klientem Husse. Jakość produktów oraz forma obsługi tak mu przypadły do gustu, że postanowił zostać franczyzobiorcą marki.

Sklepy pod szyldem Żabka prowadzi już ponad 240 obcokrajowców. Jedną z nich jest Saiko Yelyzaveta.
Sieć Stokrotka wspiera finansowo nowych franczyzobiorców. Zastrzyk gotówki od centrali, wspomagający otwarcie sklepu może być naprawdę bardzo duży.
Żabka otwiera nowe centrum logistyczne pod Radzyminem na Mazowszu i obiecuje franczyzobiorcom częstsze i lepiej skompletowane dostawy do sklepów.
Grupa rozwija cyfrowe narzędzia, które umożliwiają sprawniejsze zrządzanie sklepami i składanie zamówień. Jak sobie radzą należące do niej sieci?
O tym, jak Żabka tworzy sklepy na miarę każdego franczyzobiorcy, wie Paweł Błachowicz, franczyzobiorca marki. Przedsiębiorca, który zmaga się z niepełnosprawnością ruchową prowadzi dwie placówki pod zielonym szyldem.
Produkty spożywcze sprzedają się bez względu na sytuację gospodarczą. Jak otworzyć i prowadzić sklep, który je oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.