Coccodrillo

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Franczyza to sprawdzona metoda prowadzenia własnej firmy. To wolność w zarządzaniu i kierowaniu, ale także odpowiedzialność za własne decyzje. W związku z prężnym rozwojem poszukujemy nowych punktów sprzedaży dla marki Coccodrillo będącej filarem Grupy CDRL, właściciela takich marek jak: Coccodrillo, Lemon Explore oraz Broel.

Do współpracy poszukujemy przedsiębiorczych osób z zapałem do pracy i chęcią do działania, które potrafią wykorzystać możliwości jakie stawia rynek oraz mających swoją działalność gospodarczą. System franczyzowy z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Plany firmy nadal związane są z nieustannym rozwojem oraz poszukiwaniem kolejnych partnerów i sklepów. Do osiągnięcia sukcesu potrzebna jest współpraca. Wyjątkowo wysoko cenimy sobie naszych partnerów i dbamy o jak najlepsze relacje. Szanujemy zewnętrzne opinie i zawsze staramy się wypracować rozwiązania satysfakcjonujące każdą ze stron. Doskonała znajomość polskiego rynku pozwala nam odpowiednio dobierać lokalizacje nowych sklepów. Podejmując decyzję o rozbudowie sieci, nigdy nie kierujemy się wyłącznie okazją. Zawsze jest to efekt przemyślanej strategii. Owocem takiego sposobu działania są dobrze prosperujące i często odwiedzane przez klientów salony z odzieżą Coccodrillo. Marka zdobyła silną i ugruntowaną pozycję i rozpoznawalność na polskim rynku odzieży dziecięcej dzięki wysokiej jakości oferowanych produktów. Wypracowana w oparciu o wieloletnie doświadczenia koncepcja visual merchandisingu czyni wnętrze każdego salonu miejscem przyjaznym dla kupujących..

W ciągu kilkunastu lat działalności stworzono rozpoznawalną sieć sprzedaży wychodzącą poza granice Polski. Na świecie oferta marki dostępna jest na  w 230 punktach na 3 kontynentach: w Azji, Europie oraz Afryce.  Ilość salonów w kraju to 244 sklepów. 

Od 2010 produkty marki dostępne są w sklepie internetowym https://pl.coccodrillo.eu/. Sklep internetowy dostępny jest w następujących wersjach językowych; polskiej angielskiej, czeskiej, słowackiej niemieckiej, rumuńskiej i  ukraińskiej.  

JEDNOSTKI WŁASNE

92

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

152

ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas działalności zapewnia nam swobodę działań. Dobrze znamy realia polskiego rynku oraz potrzeby polskich partnerów. Wypracowaliśmy wiele skutecznych sposobów na zaspokojenie ich oczekiwań.

Podejmując współpracę z marką Coccodrillo franczyzobiorca zyskuje:

  • Możliwość działania pod znaną marką;
  • Bogatą ofertę asortymentową dla niemowląt i dzieci. Marka Coccodrillo spełnia niezbędne normy polskie oraz Unii Europejskiej dla odzieży dziecięcej;
  • Niskie nakłady finansowe związane z otwieraniem sklepu;
  • Bezpłatny projekt aranżacji wnętrza salonów przy ulicy;
  • Brak opłaty franczyzowej;
  • Brak konieczności inwestowania w towar;
  • Oszczędność czasu i pieniędzy. Zamawianie towaru odbywa się automatycznie na podstawie analizy sprzedaży;
  • Bezpłatne dostawy towaru bezpośrednio do sklepu (transport w dwie strony);
  • Ciągły dostęp do oferty firmy z gwarancją dysponowania nowościami;
  • Monitoring stanów towarowych sklepu umożliwiający precyzyjne i szybkie realizacje najlepiej rotujących towarów;
  • Odbiór niesprzedanego towaru od franczyzobiorcy (brak wydatków związanych z magazynowaniem towaru);
  • Pomoc przy ułożeniu i ekspozycji towaru zgodne z wypracowaną koncepcją visual merchandisingu;
  • Pomoc Kierownika Regionalnego oraz działu VM podczas otwarcia sklepu oraz opieka w trakcie prowadzenia działalności;
  • Wsparcie w działaniach reklamowych i marketingowych dla lokalizacji;
  • Korzyści z działań PR i marketingowych prowadzonych przez markę;
  • Bezpłatny neon reklamowy  z nazwą Coccodrillo;
  • Wyposażenie stanowiska kasowego, 
  • Korzyści ze znaków towarowych, praw autorskich, tajemnic handlowych oraz wszelkich zastrzeżonych procesów i formuł franczyzodawcy;
  • Bezpłatne szkolenia dla personelu.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszty remontu uzależnione są od stanu zastanego lokalu. Przystąpienie do współpracy wiąże się z koniecznością wpłaty kaucji zwrotnej, która jest zabezpieczeniem towaru, który partner otrzyma w depozyt. Kaucja zwracana jest po zakończeniu współpracy. 


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Partnerów poszukujemy w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców w atrakcyjnych punktach w przestrzeni miejskiej oraz w galeriach handlowych. Lokal handlowy powinien mieć powierzchnię od 50 m2 do 70 m2. Agent musi posiadać tytuł prawny do lokalu, umowę najmu lub akt własności. Franczyzobiorca musi posiadać środki na inwestycję w aranżację oraz bieżącą działalność. Mile widziane jest zaangażowanie Agenta w prowadzeniu salonu. Oczekujemy od przyszłych franczyzobiorców doświadczenia w handlu oraz znajomość rynku odzieżowego.​


INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

CDRL S.A.

Pianowo, ul. Kwiatowa 2, 64-000 Kościan

(65) 511 87 00

info@coccodrillo.pl

coccodrillo.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatów

Pytania i oferty prosimy kierować na adres mailowy franczyza@coccodrillo.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Coccodrillo.

Wiadomość
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon *
E-mail *

Administratorem danych osobowych jest firma CDRL S.A. (Pianowo, ul. Kwiatowa 2, 64-000 Kościan). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Coccodrillo oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie coccodrillo.pl.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.

Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.