VeloBank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Oferujemy nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji, a także instytucji sektora publicznego. Należymy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce. Naszą strategię opieramy na technologii, w tym rozwiązaniach Gen AI, które służą wygodzie klientów i pracowników.
Doświadczenie
Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z kandydatami na Partnera mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.
Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek.
JEDNOSTKI WŁASNE
69
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
93
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Konkurencyjna oferta produktowa oraz wynagrodzenie prowizyjne.
- Pełny proces mobilny. Produkty Banku możesz sprzedawać poza placówką co daje Ci możliwość działania na nieograniczonym terenie. Do placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
- Brak zakazu konkurencji poza placówką w zakresie prowadzenia innej działalności finansowej.
- Szybkość działania – sprawna obsługa Klienta w zakresie decyzji kredytowej i uruchomienia kredytu. Możliwość uruchomienia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
- Pełna funkcjonalność systemowa tożsama z siecią własną.
- Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni takie szkolenie odbywają w formie e-learningu.
- Wsparcie szkoleniowe - szkolenia managerskie dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców. Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku. Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
- Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego. Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony. Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
- Jesteśmy wiarygodnym Partnerem - należymy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
- Wsparcie marketingowe :
- prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
- placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
- VeloBank przekazuje placówce pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
- Partner ma możliwości realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
- oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepiku;
- zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
- oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboard’y, ulotki, wizytówki itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł.
Kwota obejmuje m.in.: koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania wobec partnera:
- min. średnie wykształcenie,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
- doświadczenie lub predyspozycje do sprzedaży bezpośredniej,
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

VeloBank S.A.
Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa
+48 664 919 797
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VeloBank S.A. (Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VeloBank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie velobank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już w czwartek zaczynają się jesienne Targi Franczyza! Przyjdź i wybierz biznes dla siebie! Franczyzodawcy czekają od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki.

Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
Czy jedna decyzja może znacząco wpłynąć na ścieżkę zawodową? Historia Anny Lango-Zagórskiej to dowód na to, że czasem warto zaryzykować.
– Chcemy zwiększyć nasz udział w rynku usług finansowych w Polsce – zapowiada Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-INWEST.
− Nigdy nie żałowałem porzucenia etatu na rzecz własnej firmy − mówi Krzysztof Wołowiec, który wraz z żoną prowadzi cztery placówki partnerskie Alior Banku.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.

Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.