VeloBank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Oferujemy nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji, a także instytucji sektora publicznego. Należymy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce. Naszą strategię opieramy na technologii, w tym rozwiązaniach Gen AI, które służą wygodzie klientów i pracowników.
Doświadczenie
Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z kandydatami na Partnera mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.
Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek.
JEDNOSTKI WŁASNE
69
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
117
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Konkurencyjna oferta produktowa oraz wynagrodzenie prowizyjne.
- Pełny proces mobilny. Produkty Banku możesz sprzedawać poza placówką co daje Ci możliwość działania na nieograniczonym terenie. Do placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
- Brak zakazu konkurencji poza placówką w zakresie prowadzenia innej działalności finansowej.
- Szybkość działania – sprawna obsługa Klienta w zakresie decyzji kredytowej i uruchomienia kredytu. Możliwość uruchomienia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
- Pełna funkcjonalność systemowa tożsama z siecią własną.
- Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni takie szkolenie odbywają w formie e-learningu.
- Wsparcie szkoleniowe - szkolenia managerskie dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców. Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku. Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
- Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego. Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony. Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
- Jesteśmy wiarygodnym Partnerem - należymy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
- Wsparcie marketingowe :
- prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
- placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
- VeloBank przekazuje placówce pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
- Partner ma możliwości realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
- oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepiku;
- zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
- oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboard’y, ulotki, wizytówki itp.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Od 30 tys. zł.
Kwota obejmuje m.in.: koszt wizualizacji i wyposażenia placówki (zgodne z umową agencyjną, określającą standard mebli, sprzętu komputerowego i zabezpieczeń placówki) oraz ubezpieczenia.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania wobec partnera:
- min. średnie wykształcenie,
- min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu,
- doświadczenie lub predyspozycje do sprzedaży bezpośredniej,
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

VeloBank S.A.
Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa
+48 664 919 797
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VeloBank S.A. (Rondo I. Daszyńskiego 2C, Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VeloBank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie velobank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– International Franchise Day to święto dobrej współpracy dla tych, którzy w takim modelu działają – podkreśla Adam Kuc, właściciel placówki partnerskiej VeloBanku.
Zostaw etat, postaw na siebie! Nowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” to konkretne pomysły na biznes, sprawdzone modele franczyzowe i inspirujące historie przedsiębiorców.
– Niemal co piąty franczyzobiorca VeloBanku prowadzi więcej niż jedną placówkę – mówi Wojciech Olearnik, dyrektor departamentu sieci partnerskiej VeloBanku.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!

Na początku czerwca zaczął działać kolejny franczyzowy kantor kryptowalut pod szyldem Quark.
– Budujemy biznes oparty o kilka grup produktowych, z których każda generuje przychód dla franczyzobiorcy – mówi Daniel Gehrke z Alior Banku.
Powódź zniszczyła jego placówkę, ale nie biznes. Mariusz Hajdasz, partner PKO Banku Polskiego, opowiada, jak wygląda franczyza bankowa, gdy przychodzą prawdziwe kryzysy.
Hiszpanie chcą sprzedać udziały w Santander Bank Polska austriackiemu Erste Group. Co to oznacza dla dalszego rozwoju sieci i dla franczyzobiorców?
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.

W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
– Polacy rocznie wydają na składki dotyczące wszystkich ubezpieczeń ponad 70 mld zł. Rynek rośnie co roku o kilka procent – mówi Paweł Gawinecki z ERGO Hestia.
Komfort klienta przekłada się na biznes franczyzobiorcy – uważa Alior Bank, proponując nową aranżację wnętrz w placówkach partnerskich.
Czy jedna decyzja może znacząco wpłynąć na ścieżkę zawodową? Historia Anny Lango-Zagórskiej to dowód na to, że czasem warto zaryzykować.
– Chcemy zwiększyć nasz udział w rynku usług finansowych w Polsce – zapowiada Daniel Gawryczuk, prezes zarządu DG-INWEST.
− Nigdy nie żałowałem porzucenia etatu na rzecz własnej firmy − mówi Krzysztof Wołowiec, który wraz z żoną prowadzi cztery placówki partnerskie Alior Banku.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Bank, pośrednictwo, ubezpieczenia – sprawdzamy, czy warto wejść do gry i prowadzić własny biznes pod znaną marką z branży finansowej.
Zostań właścicielem siłowni Fit+, otwórz escape room, zajmij się kuroterapią albo organizacją ślubów. Zobacz, ile trzeba zainwestować w takie biznesy.
Chcesz wejść we franczyzę? Dowiedz się, jak ocenić system, o co zapytać franczyzodawcę i jak uniknąć błędów na starcie współpracy.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.