Alior Bank Partner
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Jako bank uniwersalny kierujemy nasze usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
W naszej działalności łączymy zasady tradycyjnej bankowości z innowacyjnymi rozwiązaniami. Dzięki nim systematycznie wzmacniamy pozycję rynkową i wyznaczamy nowe kierunki rozwoju polskiej bankowości.
- Nowatorskie produkty i usługi oraz najwyższa jakość obsługi zapewniły nam uznanie i zaufanie ponad 4 mln klientów.
- Indywidualne podejście do potrzeb i oczekiwań przedsiębiorców sprawia, że obsługujemy już 180 tys. firm.
- Rozbudowana sieć placówek zapewnia wygodny dostęp do szerokiej oferty usług banku.
- Nowoczesna bankowość internetowa i mobilna sprawiają, że jesteśmy zawsze blisko naszych klientów.
- Jesteśmy solidnym partnerem biznesowym docenianym przez rynek.
- Marka Alior Bank jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych wśród konsumentów.
JEDNOSTKI WŁASNE
177
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
335
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy:
Profesjonalne wsparcie
- podział kosztów otwarcia między partnera i bank
- opieka dyrektora ds. sprzedaży na każdym etapie otwarcia placówki
- szkolenia, wsparcie systemowe, produktowe i sprzedażowe
- najlepsze praktyki wykorzystywane przez naszych czołowych partnerów
- roczny budżet marketingowy na lokalne akcje promujące placówkę
Atrakcyjne wynagrodzenie
- konkurencyjny system wynagrodzeń m.in. za sprzedaż produktów bankowych, bonusy finansowe uzależnione od wielkości sprzedaży oraz wynagrodzenie za posiadany portfel
- konkursy sprzedażowe i akcje specjalne dla partnerów i pracowników placówki partnerskiej
- program na start obowiązujący max. 6 miesięcy po otwarciu placówki
Nowoczesność
- nowatorskie systemy i narzędzia do obsługi klientów m.in. iPady, iKioski
- proste systemy sprzedażowe ułatwiające obsługę klienta z wykorzystaniem podpisu elektronicznego
- procesy zdalne i mobilne kanały obsługi klienta
Szeroki wachlarz produktów oferowanych w placówce
- produkty dla klientów indywidualnych, w tym kredyty hipoteczne
- produkty dla klientów biznesowych (mikro i małe firmy), w tym leasing
- uniwersalność placówek, w tym obsługa kasowa
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Podział kosztów inwestycji w placówkę:
Koszty po stronie banku
- zakup i montaż reklam/wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej
- zakup i zabezpieczenie platformy IT dla placówek partnerskich
- zakup sprzętu IT
- zakup pakietów promocyjnych oraz materiałów reklamowych (np. ulotki, plakaty, wizytówki etc.)
- zakup systemu monitoringu placówki
Koszty po stronie partnera
- przygotowanie lokalu (remont)
- zakup sejfu
- zakup mebli
- zakup i montaż systemu alarmowego
- koszty zatrudnienia i utrzymania pracowników
- koszty związane z utrzymaniem lokalu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Otwórz placówkę na koszt Alior Banku
Pokaż, że masz pomysł na prowadzenie placówki partnerskiej i zyskaj do 100 000 zł dofinansowania kosztów jej otwarcia. Więcej informacji TUTAJ
Jesteś idealnym kandydatem do prowadzenia placówki partnerskiej Alior Banku, jeśli:
- prowadzisz działalność gospodarczą lub wyrazisz chęć jej założenia
- posiadasz odpowiednie środki potrzebne do uruchomienia placówki partnerskiej
- masz przynajmniej średnie wykształcenie
- masz doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu w branży finansowej
- dysponujesz lokalem lub wynajmiesz lokal o powierzchni min. 45 m²
- pozytywnie przejdziesz proces rekrutacji i weryfikacji
Jak zostać partnerem Alior Banku?
Prześlij zgłoszenie zawierające CV oraz kwestionariusz na adres systempartnerski@alior.pl lub przez stronę Alior Bank
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Alior Bank S.A. (ul. Łopuszańska 38d, 02-232 Warszawa ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Alior Bank Partner oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie aliorbank.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
To, że poszedłeś pracować na etat, nie oznacza, że całe życie tak musi być. Kup listopadowy numer "Własny Biznes FRANCHISING", odważ się i zmień swoje życie zawodowe.
Franczyza Alior Banku liczy już 15 lat. Marta Radziwiłko, jedna z pierwszych franczyzobiorczyń marki, mówi, że nigdy się nie zawiodła i ciągle się rozwija.
To już ostatnia okazja w tym roku, aby spotkać się z setką franczyzodawców pod jednym dachem! Przyjdź jeszcze dziś na Targi Franczyza do Pałacu Kultury i Nauki!
24-26 października w Pałacu Kultury i Nauki możesz poznać 100 sprawdzonych pomysłów na biznes we franczyzie. Przeczytaj relację z targów i przyjdź wybrać franczyzę dla siebie!
Od 24 do 26 października w Pałacu Kultury i Nauki można poznać 100 najciekawszych franczyz w Polsce. Przyjdź i wybierz biznes dla siebie. Śledź relację z targów na żywo.
Już ponad 2/3 transakcji w sklepach odbywa się bezgotówkowo. Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności, dlatego posiadanie terminala staja się kluczowe.
Joanna Ewert długo poznawała od podszewki Santander Bank Polska, aż wreszcie postanowiła zostać jego franczyzobiorczynią. Podczas zeszłorocznych Targów Franczyza została laureatką konkursu TOP Franczyzobiorca, w kategorii „Mistrz sociali”.
Alior Bank rozszerza ofertę wsparcia dla franczyzobiorców. W ramach dwóch uzupełniających się programów mogą łącznie otrzymać do 100 tys. zł brutto.
Emilia Piesik weszła we franczyzowy biznes razem z mamą. Dziś sama ma dzieci i wciąż chwali sobie współpracę z franczyzodawcą.
Małgorzata Rodziewicz od 10 lat jest partnerem Santander Bank Polska. Jak ocenia współpracę z bankiem?
Prowadzenie międzynarodowego biznesu wymusza wykonywanie operacji walutowych. Kontrakty z zagranicznymi kontrahentami rozliczane w walutach obcych narażają firmy na straty związane z ryzykiem kursowym.
Izabela Kondziołka pomysłu na biznes zaczęła szukać po urodzeniu drugiego dziecka. Znalazła go w ubezpieczeniach i od 10 lat jest mu wierna.
– Wejście w bankowy biznes może być łatwe i przyjemne – mówią Barbara Jurkowska i Adriana Szołucha, franczyzobiorcznie VeloBanku.
Zuzanna Skuczyńska otworzyła franczyzowy kantor kryptowalut, aby mieć więcej czasu na życie rodzinne niż przy pracy na etacie. Czy udało jej się osiągnąć cel?
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
Klienci coraz częściej oczekują wyboru metod płatności. Jak zatem odpowiedzieć na preferencje płatnicze konsumentów i zwiększyć konkurencyjność swojego biznesu?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.