Oskroba

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Piekarnia Oskroba S.A. to firma rodzinna założona w 1931 roku. W chwili obecnej dysponujemy trzema nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi, zlokalizowanymi w Celestynowie koło Otwocka. Piekarnie Oskroba to sieć specjalistycznych sklepów piekarniczych, w których pieczywo wypiekane jest na miejscu w sklepie. W naszych piekarniach oferujemy klientom szeroki wybór własnego asortymentu piekarniczego i cukierniczego.
Wszystkie wyroby produkowane są z najwyższej jakości składników, z zachowaniem tradycji piekarskich.
Cechą charakterystyczną każdego ze sklepów jest wypiek pieczywa na miejscu, co powoduje, że oferowane produkty pozostają długo świeże oraz mają odpowiednio wysoką jakość. Każdy ze sklepów wyposażany jest wg indywidualnie przygotowanego projektu oraz wg standardów obowiązujących w całej sieci.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
250
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Nasza oferta:
- sprawdzony system franczyzowy,
- umowa na czas nieokreślony,
- pomoc w weryfikacji lokalu,
- pomoc w zakresie przygotowania lokalu pod wymogi sanepidu,
- projekt sali sprzedażowej zatwierdzonego punktu,
- kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania,
- sklepu (piec, regały, ciąg chłodniczy, ciąg mroźniczy),
- cykl szkoleń z zakresu znajomości asortymentu, prowadzenia wypieków,
- sprzedaży oraz ogólnych zasad funkcjonowania punktu,
- codzienne dostawy asortymentu,
- dostęp do elektronicznego systemu zamówień,
- bogata analityka prowadzonej sprzedaży.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
40-60 tys. zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia,
- posiadanie lokalu wynajmowanego lub własnego o powierzchni min. 45-90 mkw.,
- możliwość podłączenia w lokalu prądu trójfazowego, siły 24 kW,
- posiadanie wkładu własnego potrzebnego do wykonania aranżacji i technicznego dostosowania lokalu w wysokości 40-60 tys. zł,
- możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej, jako jedynego kosztu przystąpienia do sieci, w wysokości 12 tys. netto,
- posiadanie silnego zaangażowania w rozwój własnej działalności.
Chcąc przystąpić do systemu franczyzowego Piekarni Oskroba S.A. należy wejść na www.oskroba.pl zakładka franczyza i wypełnić znajdujący się tam formularz zgłoszeniowy
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Ewa Wilamowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W co zainwestować, aby dobrze zarobić – to pytanie nurtuje wielu z nas. Na jakie zarobki mamy szansę we franczyzie?
– Rosnące koszty, szczególnie energii, powodują, że prowadzenie piekarni nie jest łatwe. Jednak sprzedaż nam rośnie – mówi Karol Gwardys, menedżer ds. sprzedaży w Piekarni Oskroba.
Nowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, jakie pomysły na biznes przeanalizowaliśmy w marcowym wydaniu magazynu.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.