Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris
![](https://img.franchising.pl/pl/a61/858/drirenaeris-kosmetyczny_instytut_cmyk-2-1.png)
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Odkryj świat piękna i luksusu - dołącz do sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris.
Otwórz Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris i zaoferuj swoim klientom sprawdzone zabiegi oparte na innowacyjnych kosmetykach. Potencjał usług kosmetycznych w Polsce cały czas wykazuje tendencje zwyżkową. Gabinety kosmetyczne są coraz częściej odwiedzane przez klientki, pragnące poprawić swoją urodę oraz te które potrzebują relaksu.
Zaufaj doświadczeniu
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris to prestiżowa sieć wśród gabinetów kosmetycznych, którą tworzymy z powodzeniem już od ponad dwudziestu lat. Zdobyte doświadczenia to wynik współpracy z ekspertami z różnych dziedzin. Obecnie z naszych usług można korzystać w kilkunastu placówkach rozmieszczonych w całej Polsce.
Wiedza to podstawa sukcesu
Podczas szkoleń Państwa personel otrzyma wiedzę niezbędną do obsługi klienta oraz do wykonywania zabiegów. Bezpośrednim wsparciem dla Franczyzobiorcy są szkolenia dla menadżerów pomagające w prowadzeniu biznesu.
Zróżnicowana gama usług
Oferowany program pielęgnacyjny, uwzględnia różnorodne potrzeby, coraz bardziej wymagających klientów. Wykorzystujemy aktualną wiedzę z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej, włączając nowoczesny sprzęt. W Instytutach klienci mogą skorzystać z usług kosmetologów i lekarzy dermatologów.
Bezpieczny start
Doradzimy Państwu w wyborze oraz urządzeniu lokalu tak aby spełniał najwyższe standardy. Gwarantujemy współpracę z silną i rozpoznawalną marką na rynku. Przez cały czas trwania umowy zapewniamy ogólnopolskie wsparcie w działaniach marketingowych i reklamowych.
Gwarancja jakości
Nasze kosmetyki przeznaczone do użytku profesjonalnego to zaawansowana technologicznie linia preparatów zawierająca unikalne formuły składników aktywnych. To gwarantuje ich wysoką jakość, skuteczność i bezpieczeństwo stosowania. Inspirujemy się najnowszymi osiągnieciami technologicznymi i naukowymi. Program autorskich zabiegów tworzony jest przy współpracy ekspertów. Nad całością naszych działań czuwa unikatowa placówka Centrum Naukowo - Badawcze Dr Irena Eris.
Dlaczego warto?
- współpraca z silną i rozpoznawalną na polskim rynku marką,
- pełne Know – How prowadzenia biznesu,
- możliwość posługiwania się logo Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris,
- bezpłatne szkolenia dla pracowników i właścicieli, przez cały czas trwania umowy,
- centralne działania marketingowo-reklamowe,
- wymiana doświadczeń między placówkami.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 instytuty miejskie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
22
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy
- Współpracę z silną i najbardziej rozpoznawalną na polskim rynku marką Dr Irena Eris
- Możliwość posługiwania się logo Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris
- Bezpłatne szkolenia dla pracowników i właścicieli
- Wymianę doświadczeń między placówkami, a centralą firmy
- Pełne Know – How Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris
- Jednolitą politykę cenową i spójną ofertę zabiegową
- Wsparcie centrali w działaniach marketingowych i PR
- Kongresy, szkolenia, webinary i spotkania z marką Dr Irena Eris
Zrób pierwszy krok - skontaktuj się z nami!
Franczyza - Salony kosmetyczne. Zabiegi w profesjonalnych gabinetach (drirenaeris.com)
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji to 200 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja – miasta pow. 100 tys. mieszkańców, w których nie posiadamy jeszcze placówki.
- Lokal o powierzchni 130-150 mkw. na parterze ewentualne lokal w galerii handlowej.
- Zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa, przestrzegając zasad współpracy franczyzowej.
- Osoba prywatna z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu (najlepiej pokrewnego lub znająca branżę kosmetyczną).
- Gotowość podjęcia długoletniej współpracy - 5 lat, na podstawie umowy franczyzy.
- Zakładany koszt inwestycji: 250 tys. zł, na podstawowy sprzęt kosmetyczny ( zakładając wyposażenie pięciu gabinetów), dodatkowo koszty aranżacji lokalu, które są zależne od np. powierzchni lokalu, ilości gabinetów oraz stanu technicznego lokalu.
Nasz partner to kosmetolog, dermatolog, manager:
– osoba przedsiębiorcza, tworząca dla siebie miejsce pracy
– zarządzająca pracą całego Instytutu
– posiadająca umiejętności interpersonalne – doświadczenie w zarządzaniu zespołem
– gotowa do współpracy z marką premium i dbająca o wysoką jakość obsługi
Aktualnie poszukujemy partnerów zainteresowanych otwarciem Kosmetycznego Instytutu Dr Irena Eris w Łodzi, Gdańsku, Radomiu, Opolu, Katowicach, Poznaniu, Rzeszowie i Krakowie, ale również w miastach powyżej 60 tys. mieszkańców, w centralnych lokalizacjach na mapie miasta, przy ulicach o dużym natężeniu ruchu lokalnego, w przyjaznym sąsiedztwie, najlepiej w otoczeniu biznesowym.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
![franchising association](/img/fr_association_pl.png)
Dr Irena Eris S.A.
ul. Puławska 107A, 02-595 Warszawa
666 051 740, (22) 5417 117
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Donata Zawisza
kierownik ds. kluczowych klientów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Dr Irena Eris S.A. (ul. Puławska 107A, 02-595 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie instytuty.drirenaeris.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/cc5/c87/przeglaad_tygodnia_14.05.jpg)
Da Grasso otwiera kolejny lokal, Sfinks chce do Egiptu, a Dr Irena Eris na giełdę. Przegląd tygodnia 17-24 czerwca.
W czerwcowym numerze przedstawiamy pomysły na opłacalne e-biznesy. Sprawdzamy też m.in. co bardziej opłaca się założyć: wypożyczalnię kamperów, pizzerię, firmę budowlaną, biuro ubezpieczeń czy restaurację tajską.
Rumuńska marka Meron wchodzi na polski rynek, a Delikatesy Centrum weryfikują sieć sklepów własnych. Przegląd tygodnia 8-15 maja.
W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
Barbara Pudelska od 14 lat prowadzi w Toruniu Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris. Jak zostać franczyzobiorcą tej marki?
![](https://img.franchising.pl/pl/263/d47/intime-cwiczenia1.jpg)
Trening EMS powoli zdobywa polski rynek. Franczyzowe studio treningu personalnego EMS można otworzyć z marką In.Time.
Ewa Kupczyk szukała pasywnego biznesu, który dałby jej dodatkowe źródło dochodu. Znalazła taki, wchodząc we franczyzę Fit+.
– Miesiąc do miesiąca dla typowej makijażystki jest nieporównywalny. W sezonie może zarobić i 15, i 20 tys. zł miesięcznie. Ale poza sezonem może nie zarobić nic. Dlatego warto proponować pakiety ślubne, szkolenia i vouchery, żeby ten zysk był pewny – mówi Julia Gonstaw Makeup Artist.
– Franczyzobiorca Perfect Look Clinic może liczyć na zyski rzędu 10-15, a nawet 20 tys. zł miesięcznie – mówi Szymon Pankowski, dyrektor operacyjny marki Perfect Look Clinic.
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach masażu Orient Massage i Thai Organic.
![](https://img.franchising.pl/pl/582/9e7/foto_0914.jpg)
Palarnia Zdrowych Kaw oraz linia kosmetyków i peelingów kofeinowych dr Martyny Buchalskiej to nowość w salonach Orient Massage i Thai Organic.
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Biznes, który daje dochody bez wysiłku, jest marzeniem wielu. Podpowiadamy, jak zarobić i się przy tym nie napracować.
Franczyzowe sieci usługowe, które idą z duchem czasu, rozwijają się prężnie. Z kim warto dzisiaj współpracować?
Citybox24.pl tworzy sieć magazynów samoobsługowych. To biznes dla pasywnych inwestorów. Na czym polega?
![](/img-tmp/brand07.png)
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.