Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Odkryj świat piękna i luksusu - dołącz do sieci Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris.
Otwórz Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris i zaoferuj swoim klientom sprawdzone zabiegi oparte na innowacyjnych kosmetykach. Potencjał usług kosmetycznych w Polsce cały czas wykazuje tendencje zwyżkową. Gabinety kosmetyczne są coraz częściej odwiedzane przez klientki, pragnące poprawić swoją urodę oraz te które potrzebują relaksu.
Zaufaj doświadczeniu
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris to prestiżowa sieć wśród gabinetów kosmetycznych, którą tworzymy z powodzeniem już od ponad dwudziestu lat. Zdobyte doświadczenia to wynik współpracy z ekspertami z różnych dziedzin. Obecnie z naszych usług można korzystać w kilkunastu placówkach rozmieszczonych w całej Polsce.
Wiedza to podstawa sukcesu
Podczas szkoleń Państwa personel otrzyma wiedzę niezbędną do obsługi klienta oraz do wykonywania zabiegów. Bezpośrednim wsparciem dla Franczyzobiorcy są szkolenia dla menadżerów pomagające w prowadzeniu biznesu.
Zróżnicowana gama usług
Oferowany program pielęgnacyjny, uwzględnia różnorodne potrzeby, coraz bardziej wymagających klientów. Wykorzystujemy aktualną wiedzę z zakresu kosmetologii i medycyny estetycznej, włączając nowoczesny sprzęt. W Instytutach klienci mogą skorzystać z usług kosmetologów i lekarzy dermatologów.
Bezpieczny start
Doradzimy Państwu w wyborze oraz urządzeniu lokalu tak aby spełniał najwyższe standardy. Gwarantujemy współpracę z silną i rozpoznawalną marką na rynku. Przez cały czas trwania umowy zapewniamy ogólnopolskie wsparcie w działaniach marketingowych i reklamowych.
Gwarancja jakości
Nasze kosmetyki przeznaczone do użytku profesjonalnego to zaawansowana technologicznie linia preparatów zawierająca unikalne formuły składników aktywnych. To gwarantuje ich wysoką jakość, skuteczność i bezpieczeństwo stosowania. Inspirujemy się najnowszymi osiągnieciami technologicznymi i naukowymi. Program autorskich zabiegów tworzony jest przy współpracy ekspertów. Nad całością naszych działań czuwa unikatowa placówka Centrum Naukowo - Badawcze Dr Irena Eris.
Dlaczego warto?
- współpraca z silną i rozpoznawalną na polskim rynku marką,
- pełne Know – How prowadzenia biznesu,
- możliwość posługiwania się logo Kosmetycznych Instytutów Dr Irena Eris,
- bezpłatne szkolenia dla pracowników i właścicieli, przez cały czas trwania umowy,
- centralne działania marketingowo-reklamowe,
- wymiana doświadczeń między placówkami.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 instytuty miejskie
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
22
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji to 200 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Lokalizacja – miasta pow. 100 tys. mieszkańców, w których nie posiadamy jeszcze placówki.
- Lokal o powierzchni 130-150 mkw. na parterze ewentualne lokal w galerii handlowej.
- Zdolność do samodzielnego prowadzenia własnego przedsiębiorstwa, przestrzegając zasad współpracy franczyzowej.
- Osoba prywatna z doświadczeniem w prowadzeniu biznesu (najlepiej pokrewnego lub znająca branżę kosmetyczną).
- Gotowość podjęcia długoletniej współpracy - 5 lat, na podstawie umowy franczyzy.
- Zakładany koszt inwestycji: 250 tys. zł, na podstawowy sprzęt kosmetyczny ( zakładając wyposażenie pięciu gabinetów), dodatkowo koszty aranżacji lokalu, które są zależne od np. powierzchni lokalu, ilości gabinetów oraz stanu technicznego lokalu.
Obecnie poszukujemy partnerów w miastach: Poznań, Łódź, Katowice, Gdańsk, Kraków, Rzeszów.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris Sp. z o.o.
ul. Puławska 107A, 02-595 Warszawa
666 051 740, (22) 5417 117
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Donata Zawisza
kierownik ds. kluczowych klientów
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris Sp. z o.o. (ul. Puławska 107A, 02-595 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie instytuty.drirenaeris.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Da Grasso otwiera kolejny lokal, Sfinks chce do Egiptu, a Dr Irena Eris na giełdę. Przegląd tygodnia 17-24 czerwca.
W czerwcowym numerze przedstawiamy pomysły na opłacalne e-biznesy. Sprawdzamy też m.in. co bardziej opłaca się założyć: wypożyczalnię kamperów, pizzerię, firmę budowlaną, biuro ubezpieczeń czy restaurację tajską.
Rumuńska marka Meron wchodzi na polski rynek, a Delikatesy Centrum weryfikują sieć sklepów własnych. Przegląd tygodnia 8-15 maja.
W nowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, w jaki biznes zainwestować, żeby zwiększyć swoje szanse na godziwe zyski.
Barbara Pudelska od 14 lat prowadzi w Toruniu Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris. Jak zostać franczyzobiorcą tej marki?

Franczyzodawca Orient Massage & Thai Organic wprowadza własną linię profesjonalnych pro'kosmetyków do masażu z właściwościami odżywczymi, leczniczymi oraz pielęgnacyjnymi.
Franczyzobiorca Mistrzów Tattoo już po drugim miesiącu działalności zaczął zarabiać. Jak dzisiaj idzie mu biznes?
Gabinetów Studia Figura jest już w Polsce ponad 420. Zaczyna powoli brakować wolnych lokalizacji na kolejne placówki, dlatego franczyzodawca planuje podnieść wysokość opłaty wstępnej.
Lejdis Studio ma najlepsze wyniki finansowe od założenia firmy, ale chętnych do otwierania placówek franczyzowych niewielu. Z czego to wynika?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?

Mateusz Jaworski niedawno otworzył trzeci salon masażu z Orient Massage & Thai Organic, choć minęły dopiero dwa lata od uruchomienia pierwszego.
Wśród franczyzowych konceptów urodowych znajdziemy m.in. salony depilacji, masażu oraz oferujące różnego rodzaju usługi pielęgnacyjne, kosmetyczne i SPA. Ile trzeba zainwestować?
Start opolskiego Xtreme Fitness Gyms był bardzo udany, ponieważ padł rekord w przedsprzedaży karnetów. Jakie plany ma franczyzobiorca klubu?
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.
Czerwcowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Opisujemy w nim m.in. jak krok po kroku otworzyć sklep Stokrotka, dom aukcyjny, szkołę mermaidingu oraz prezentujemy franczyzy z branży uroda i fitness.
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Franczyza w modzie. Branża modowa stawia czoła kolejnym wyzwaniom, niesionym przez rynek. Jak radzą sobie z nimi koncepty franczyzowe?
Wielu przedsiębiorców nie chce korzystać z cudzego kapitału, tylko finansuje się ze swoich zasobów. Bootstrapping to czasami luksus, a czasami konieczność.
Jaką formę działalności wybrać? Jednoosobowa działalność, spółka z ograniczoną odpowiedzialnością czy spółka akcyjna – co i komu najbardziej się opłaca?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.