VisionOptyk Bliżej Ciebie
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Z badań wynika, że nawet co trzeci Polak może mieć problemy ze wzrokiem. Potrzeba dobrego widzenia jest potrzebą wyższej kategorii. Dlatego klienci w każdej grupie wiekowej chętnie płacą za produkty takie jak okulary, które ułatwiają im codzienne życie.
Sieć salonów optycznych VisionOptyk Bliżej Ciebie działa z sukcesami od ponad 20 lat. Obecnie posiada blisko 100 jednostek franczyzowych w całym kraju, a jej właściciele przewidują, że do końca 2024 r. liczba salonów przekroczy tę magiczną barierę.
Klienci cenią markę za kompleksowe podejście do wzroku i atrakcyjne ceny sprawdzonych produktów optycznych: opraw okularowych, szkieł korekcyjnych czy okularów przeciwsłonecznych. W stałej ofercie znajdują się unikatowe promocje, które z miejsca stają się wyróżnikiem salonu optycznego na rynku – próżno bowiem szukać podobnych u konkurencji.
Firma od lat buduje długofalowe relacje z wiodącymi producentami w branży. Dzięki temu franczyzobiorca korzysta z atrakcyjnych warunków handlowych na zakup towaru. Właściciele sieci nie zapominają jednocześnie o rozszerzaniu oferty. Tylko w 2024 roku do bogatego portfolio produktów dostępnych w salonach VisionOptyk dołączyły trzy nowe marki: GUESS, Max Mara i Moloka Eyewear.
Oferta franczyzowa powinna zainteresować osoby szukające sprawdzonego sposobu na własny biznes oraz przedsiębiorców z branży, którzy prowadzą już salon optyczny. Franczyzobiorca otrzymuje wsparcie na każdym etapie.
To rozpoczyna się od oceny szans rynkowych oraz analizy atrakcyjności potencjalnej lokalizacji salonu i... nigdy sie nie kończy. Właściciel salonu franczyzowego otrzymuje pakiet szkoleń założycielskich i sprzedażowych, pomoc w przygotowaniu salonu do otwarcia i prowadzeniu dochodowej działalności (w tym profesjonalny program optyczny), a także wsparcie marketingowe. Współpraca na wielu płaszczyznach trwa przez cały czas prowadzenia salonu.
VisionOptyk zapewnia franczyzobiorcom atrakcyjne ceny towarów, które sprawdzają się w sprzedaży od wielu lat i posiadają gwarancje producentów. Usługą „podstawową” w każdym salonie optycznym jest kompleksowe badanie wzroku wykonywane najczęściej przez optometrystę, rzadziej przez okulistę.
Brak wykształcenia medycznego nie jest przeszkodą dla przedsiębiorcy. Do prowadzenia badań wystarczy zatrudnić osobę z odpowiednimi kwalifikacjami. Ten model działa z powodzeniem w większości salonów franczyzowych.
Minimalny kapitał na start wynosi ok. 100 tys. zł. Właściciele sieci VisionOptyk szacują, że przy spełnieniu kilku warunków (atrakcyjna lokalizacja, koniunktura rynkowa, zaangażowanie w prowadzenie salonu) inwestycja może przynosić zyski już po 6-12 miesiącach działalności.
Miarą skuteczności sposobu na własny biznes pod szyldem VisionOptyk jest niewątpliwie liczba jednostek franczyzowych należących do jednego właściciela, który po sukcesie pierwszego salonu otwiera kolejne. Takich salonów znajdziemy kilkadziesiąt.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
98
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Franczyzodawca zapewnia merytoryczne wsparcie i materiały potrzebne do prowadzenia salonu optycznego:
- Analizę atrakcyjności potencjalnej lokalizacji.
- Rozpoznawalny szyld największej polskiej sieci salonów optycznych, obecnej w blisko 100 miastach naszego kraju.
- Towar renomowanych producentów i bogate portfolio produktów w atrakcyjnych cenach, które pozwalają konkurować w Twoim mieście od pierwszego dnia działalności.
- Unikatowe promocje dla klientów oferowane wyłącznie przez salony VisionOptyk – dzięki temu wyróżnisz się na rynku.
- Znajomość rynku optycznego oraz nawyków klientów: sprawdzone produkty, które się sprzedają.
- Profesjonalny program optyczny do prowadzenia działalności i rejestracji na badania wzroku.
- Pakiet bezpłatnych szkoleń założycielskich i sprzedażowych, na których zdobędziesz praktyczną i teoretyczną wiedzę potrzebną do prowadzenia własnego salonu.
- Stałe wsparcie marketingowe, m.in. materiały do promocji salonu, które umożliwiają realizację skutecznych kampanii reklamowych w sieci oraz w tradycyjnych kanałach komunikacji.
- Doradztwo i pomoc na każdym etapie zakładania, a następnie prowadzenia salonu optycznego.
- Współpracę na jasnych, partnerskich zasadach prowadzoną w niekorporacyjnej atmosferze.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
od 100 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Brak doświadczenia w branży nie stanowi przeszkody. Podstawowym warunkiem skutecznego prowadzenia salonu franczyzowego VisionOptyk jest osobiste zaangażowanie, zmysł organizacyjny i inwestycje w rozwój własnego biznesu.
Ponadto zdecydowanie przyda się:
- Otwartość ułatwiająca pracę i komunikację z ludźmi.
- Atrakcyjna lokalizacja salonu (o powierzchni min. 40 mkw, najlepiej w centrum miasta) dla przyciągnięcia klientów.
- Minimalny kapitał na start (100 tys. zł), który pozwoli na wyposażenie salonu i przygotowanie go do otwarcia.
- Prowadzenie (lub otwarcie) własnej działalności gospodarczej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
VisionOptyk Bliżej Ciebie
ul. dr. Pieniężnego 23a, 65-054 Zielona Góra
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Lidia Żarnowska
509 446 405
Dariusz Zysek
602 539 800 darek@visionoptyk.eu
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma VisionOptyk Bliżej Ciebie (ul. dr. Pieniężnego 23a, 65-054 Zielona Góra). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego VisionOptyk Bliżej Ciebie oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie visionoptyk.eu.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wrześniowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży! Sprawdź, o czym w nim przeczytasz.
Otwórz drzwi do własnego biznesu! W sierpniowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" doradzamy, jaką firmę otworzyć przy budżecie 50, 100, 150 i 200 tys. zł. Znajdź pomysł na sukces i zainwestuj z głową!
Vision Optyk chce w tym roku osiągnąć liczbę 100 salonów. Jak daleko ma do celu?
Coraz więcej osób nosi okulary, bo w dobie komputerów i smartfonów wzrok jest nadwyrężony. Dlatego też przybywa salonów optycznych, a skoro popyt nakręca sprzedaż, chętnych do wejścia w ten biznes nie brakuje.
Jakie biznesy zakładają dwudziestolatkowie, czy warto zainwestować we franczyzę z branży edukacyjnej i jak zarobić na Walentynkach? Przeczytaj we "Własnym Biznesie FRANCHISING".
Ile kosztuje zdrowie, dowiadujemy się przy okazji choroby. A ile kosztuje biznes w branży zdrowotnej i jakie zyski może przynieść?
Rynek okularów i soczewek jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się obszarów gospodarki.
Michał Tarczyński prowadzi rodzinną aptekę, a obok niej franczyzowy sklep medyczny Zdrowie. Jak łączy te biznesy?
W sobotę, 8 czerwca 2024 roku, w malowniczo położonym hotelu Warszawianka nad Zegrzem, odbyła się uroczysta gala z okazji otwarcia 100. lokalu sieci Kodano Optyk.
Marka Veni Vidi otwiera salony optyczne we franczyzie. Kto może poprowadzić taki biznes?
Franczyza Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, otwierając drzwi do biznesu optycznego osobom z różnych środowisk zawodowych.
Sieć Apteka Codzienna zapewnia, że obroty przyłączających się do niej aptek wzrastają co najmniej kilkukrotnie.
Kodano Optyk chce do końca roku podwoić liczbę salonów franczyzowych.
Katarzyna Graczyk przed pięcioma laty została pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Czy nie żałuje tej decyzji?
Izabela Wobszal próbowała swoich sił w różnych zawodach, aż wreszcie założyła własny salon optyczny. Jaka markę wybrała?
Katarzyna Graczyk była pierwszą franczyzobiorczynią marki Dobre Oko. Z franczyzodawcą nie rozstała się do dziś. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży, żeby prowadzić salon optyczny?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.