aktualności
Rywalizacja nie tylko sportowa
Adidas-Salomon AG zwiększył o 22 proc. zysk w II kwartale
Promocja nie zawsze pomoże
Zdaniem dyrekcji sieci Avans, tylko przemyślana polityka cenowa i duża liczba placówek pozwala zachęcić klienta do kupna towaru
Gabriel - pożegnanie z siecią
Kaliska spółka Gabriel, do niedawna prowadząca jedną z największych sieci sklepów kosmetycznych, czeka aż sąd rozpatrzy jej wniosek o upadłość
Gabriel - ilu bankrutów
Kaliska spółka Gabriel, do niedawna prowadząca jedną z największych sieci sklepów kosmetycznych, czeka aż sąd rozpatrzy jej wniosek o upadłość
Progresja w usługach
Europejski sektor usług ma się znacznie lepiej niż sektor produkcyjny
Nie wszyscy skorzystają
Ustawowe wprowadzenie jednego terminu płatności wobec małych dostawców nie musi poprawić ich sytuacji, a może zachęcić sieci do większej współpracy z dużymi firmami
Kieszonkowa Pizza w McDonald’s
Od 3 sierpnia restauracje McDonald’s na terenie całego kraju oferują nowy produkt – Pizzę Kieszonkową
Kosztowny podpis elektroniczny
Po wejściu w życie ustawy o podpisie elektronicznym, niewiele firm będzie stać na zawieranie umów w tej formie
Sprzedaż akcji Orlenu
Sprzedaż pakietu 17,58 akcji PKN Orlen otwiera III etap prywatyzacji spółki
Carman otworzył 15 stację
Spółka Carman Polska z Katowic otworzyła stację szybkiej obsługi samochodów. Jest to już 15 obiekt tej sieci w Polsce
Shell kupił sieć stacji Dexpolu
Shell European Oil Products kupiła sieć 22 stacji Dexpolu
Mrożona kawa dobra na upały
Coraz więcej kawiarni i cafe barów oferuje mrożoną kawę
2 nowe kanapki w McDonald’s
Chickenburger i Cheeseburger Deluxe w „Lecie Pysznych Niespodzianek”
Zamknięto 19,6 tys. sklepów
Co raz mniej gęsta sieć w handlu
Razem mogą więcej
Scandinavian Leisure Group kupiła Itakę
Zaszło słońce nad imperium erotyki
Założycielka największej w Europie sieci sex-shopów i jednej z najbardziej znanych niemieckich marek, Beate Uhse zmarła w wieku 81 lat
BP przejmuje sieć stacji Aral
Koncern paliwowy BP przejmuje stacje benzynowe Aral
Zdejmij zegar
Polacy spędzają w centrach handlowych średnio półtorej godziny
Lojalność doceniona
Salony kosmetyczne i perfumerie dbają o swoich klientów
Remą w płot
Echa artykułu w Gazecie Wyborczej