pytanie tygodnia
Bogaci też oszczędzają
- mówi Michał Smagowicz, menedżer ds. rozwoju sieci Cartridge World.
Nie było łatwo
o sytuacji na rynku szkół językowych opowiada Grzegorz Nowakowski, dyrektor sieci Akademii Językowej Open School.
Rynek odzieży outletowej dźwignią całej branży
- mówi Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska.
Po pomoc do księgowego
- o sytuacji na rynku usług księgowych opowiada Mirosław Stanisławski, prezes zarządu Blue Tax Group.
W gastronomii jest pole do popisu
- mówi Dariusz Szastok, właściciel sieci pizzerii La Primera.
Uczucia najpiękniej wyraża biżuteria
- mówi Maciej Łączkowiak, menedżer ds. rozwoju sieci detalicznej Sklepów Jubilerskich Yes.
Biznes w rytmie hip-hopu
O firmie Tribal i sklepach USA Sports opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
Króliczek nie tylko dla playboyów
- o marce Playboy opowiada Tomasz Chojnacki, prezes zarządu spółki Disenso, tworzącej sieć sklepów z produktami z króliczkiem.
Sałatkowa inwestycja
O rosnącej popularności zdrowej żywności opowiada Jagna Badurowicz z Salad Story.
Wyobraźnia nie zna granic
- mówi Mariusz Włoczkowski z firmy Życie To Przygoda.
Inwestować z zyskiem
O rynku doradztwa finansowego opowiada Marcin Kuźniar, prezes K2 Doradcy Finansowi.
Dobry rok 2009 dla sieci agencji turystycznych Multita
- mówi Roman Fon, wiceprezes sieć agencji turystycznych Multita.
Gastronomię czeka świetlana przyszłość
- mówi Marcin Pertkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci American Chinese Food.
Rowery kupujemy na wiosnę
- mówi Tomasz Radzki, prezes zarządu spółki Velo, rozwijającej sieć Dobre Sklepy Rowerowe.
Zawsze jest sezon na szkolenia
O sytuacji na rynku szkoleń opowiada Marcin Matuszewski właściciel firmy Intelektualnie.pl.
Wrócą kredyty, zwiększy się popyt
O rynku nieruchomości opowiada Joanna Sójka, dyrektor regionalny Re/Max Poland North-West.
Kryzys zweryfikuje jakość modeli biznesowych
- mówi Yann Guen, wiceprezes Mayland Real Estate.
Jest sezon na delikatesy
- mówi Piotr Fugiel, wicedyrektor Benedicite.
Bielizna nie wystarcza
O zbliżającym się jubileuszu i planach marki Wolford w Polsce mówi Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę.
Znana marka jest w cenie
mówi Oskar Fischer, dyrektor zakupów Żabka Polska.