pytanie tygodnia
Postawić na jedną markę
O kierunkach rozwoju w branży odzieżowej mówi Mateusz Monica, menadżer ds. franczyzy 4F.
Sklep uszyty na miarę
Czy franczyza odzieżowa to bezpieczny przepis na sukces? Mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop.
Klimatyzacja sterowana komórką
O przyszłości telefonii komórkowej opowiada Dariusz Chlastawa, prezes zarządu mPunkt Polska.
Nowy styl życia
O potrzebie prestiżu opowiada Paweł Grząbka, dyrektor zarządzający CEE Property Group.
Nowa marka tylko dla kobiet
O planach inwestycyjnych Artmana opowiada Grzegorz Koterwa, członek zarządu firmy
Kasa dla zrzeszonych
O kredycie przeznaczonym wyłącznie dla sieci franczyzowych, opowiada Paweł Łukasik, specjalista ds. franczyzy w Deutsche Bank.
Będzie stabilizacja
O cenach nieruchomości w 2008 roku, mówi Radosław Machnik, analityk rynku nieruchomości w Północ Nieruchomości.
Licencja w Centrum
O doradztwie we franczyzie opowiada Anna Gawlak, kierownik działu rozwoju i współpracy Centrum Wspierania Projektów Europejskich.
Polak pyta o modne buty
O modzie na dobre buty i podążaniu za nowinkami z wybiegów opowiada Witold Ziółkowski z firmy Bagatt.
Polacy uczą się języków
O rynku szkół językowych w Polsce, walce z konkurencją i franczyzie w edukacji językowej opowiada Dominik Doliński, dyrektor zarządzający szkołami języka angielskiego Angloman
Kawa warta miliony
O tym, że w Polsce uruchomienie kawiarni to dobry biznes, przekonuje Anders Emblad, dyrektor zarządzający Wayne’s Coffee.
Klient będzie wymagać
O rynku sprzedaży nieruchomości i perspektywach na przyszłość opowiada Robert Herzig, konsultant ds sprzedaży w RE/MAX Polska.
Pralinka z tradycją
O magicznej mocy, jaką może mieć czekoladziarnia, opowiada Jacek Sikora, współwłaściciel sieci Chocoffee.
Książka w siedem minut
O wydawaniu na licencji książek, w których bohaterami są najmłodsi czytelnicy, opowiada Rafał Kwiatkowski z Niebieskiego Słonia.
Jeansy na każdym rogu
W przyszłym roku chcemy otworzyć ok. 60 nowych sklepów, dlatego wciąż poszukujemy partnerów do współpracy. O rozwoju firmy rozmawiamy z Petrą Kosoric, specjalistą ds. reklamy i PR Cross.
Unia będzie płacić
O środkach pomocowych z Unii mówi Katarzyna Gniazdek, prezes DGE Bruxelles, firmy doradzającej przedsiębiorcom w pozyskiwaniu funduszy unijnych.
Hip-hop na koszulce
O marce odzieżowej typu streetwear we franczyzie opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.
Lepsza przyszłość w sieci
O sytuacji w branży spożywczej – mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu ZkiP Lewiatan’94 Holding.
Tłumaczymy wszystkie teksty
O planach firmy ILS – mówi Robert Fiutak, dyrektor generalny ILS Agencji Tłumaczeń Przysięgłych
Przejęcia w branży
O planach inwestycyjnych i konsolidacji rynku spożywczego opowiada Artur Kawa, prezes Emperia Holding.