pytanie tygodnia

Doradca będzie ekspertem
- o przyszłości rynku finansowego mówi Grzegorz Brzezicki, dyrektor ds. rozwoju sieci doradców finansowych Vandenberg.

Internet - tak, ale z umiarem
O internecie i jego wpływie na wydajność pracy mówi Wojciech Gierasimowicz, menedżer ds. marketingu rozwiązań biurowych w Canon CEE.

Inwestycja ze smakiem
O tym, że w gastronomii wciąż istnieje potencjał do zarabiania mówi Barbara Knap, menedżer ds. rozwoju sieci Nasz Naleśnik.

Opłacalna oferta dla firm
- o obsłudze klientów biznesowych mówi Jacek Wałęga, koordynator rynku biznesowego Play.

Nadal będziemy uczyć się języków
O przyszłości szkół językowych w dobie nadchodzącego kryzysu mówi Dominik Doliński, dyrektor zarządzający Angloman Szkołą Języka Angielskiego.

Nie boimy się konkurencji
Szybki rozwój to nasz priorytet - mówi Dariusz Bożek, prezes sieci Detal Koncept.

Inwestycja w sklep
- W handlu odzieżą sezon trwa przez cały rok – mówi Tomasz Koczara, kierownik ds. sprzedaży sieci franczyzowej CroppTown.

Franczyza z Australii
Australijska franczyza wkrótce na dobre zadomowi się w Polsce - zapowiada Anna Pławińska, business development manager Ambasady Australijskiej w Warszawie.

Zadowolenie rodziców gwarancją sukcesu
- mówi Mirosław Sławek, dyrektor zarządzający przedszkolami Zielona Ciuchcia.

Polki kochają błyskotki
O polskim rynku biżuteryjnym opowiada Hanna Rochacka, właścicielka sklepów Zielony Kot.

Pomocny anioł biznesu
Wspieramy rokujące firmy z ciekawym produktem, a potem wprowadzamy je na giełdę lub sprzedajemy – o aniołach biznesu opowiada Michał Olszewski, członek zarządu Bussines Angel Seedfund.

Fast food z przyszłością
Tempo życia rośnie, a czasu coraz mniej - mówi Monika Czapińska, menedżer ds. franchisingu w Mr Hamburger.

Nie chcemy konkurować z marketami
- mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci salonów komputerowych Open-IT.

Franczyza dla psa i kota
O rynku karm dla zwierząt mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska. Husse to szwedzki producent pożywienia dla psów i kotów. Firma wchodzi właśnie na polski rynek.

Przyszłość to convenience
O planach sieci Żabka i przyszłości polskiego rynku sklepów spożywczych opowiada Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska SA.

W rękach fachowców
W branży fryzjerskiej najważniejsze jest doświadczenie francyzodawcy - mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.

Młodość i entuzjazm
– o konkursie eurobanku mówi Grzegorz Święch, dyrektor zarządzający w Euro Banku.

Przygotuj się i wybieraj mądrze
O tym jak przygotować się do rozmowy z potencjalnym franczyzodawcą mówi Arkadiusz Słodkowski, dyrektor PROFIT system.

Prezent z portfela
O klientach firm upominkowych - mówi Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu Galerii Prezentów.

POF na Salonie
O stoisku Polskiej Organizacji Franczyzodawców na Ogólnopolskim Salonie Franczyzy - mówi Monika Dąbrowska, prezes POF.