pytanie tygodnia

Pierogi to ikona polskiej kuchni
Stawiamy na jakość, więc świadomie będziemy ograniczać liczbę punktów franczyzowych – o strategii Pierrogerii opowiada Jacek Gorczykowski, właściciel sieci.

Franczyza w każdej branży
Pod względem chęci zarabiania pieniędzy Polacy nie różnią się zbytnio od innych nacji - mówi Michał Wiśniewski, dyrektor ds. franczyzy w firmie doradczej PROFIT system.

Postawić na jedną markę
O kierunkach rozwoju w branży odzieżowej mówi Mateusz Monica, menadżer ds. franczyzy 4F.

Sklep uszyty na miarę
Czy franczyza odzieżowa to bezpieczny przepis na sukces? Mówi Marcin Jarzyna, dyrektor handlowy Logoshop.

Klimatyzacja sterowana komórką
O przyszłości telefonii komórkowej opowiada Dariusz Chlastawa, prezes zarządu mPunkt Polska.

Nowy styl życia
O potrzebie prestiżu opowiada Paweł Grząbka, dyrektor zarządzający CEE Property Group.

Nowa marka tylko dla kobiet
O planach inwestycyjnych Artmana opowiada Grzegorz Koterwa, członek zarządu firmy

Kasa dla zrzeszonych
O kredycie przeznaczonym wyłącznie dla sieci franczyzowych, opowiada Paweł Łukasik, specjalista ds. franczyzy w Deutsche Bank.

Będzie stabilizacja
O cenach nieruchomości w 2008 roku, mówi Radosław Machnik, analityk rynku nieruchomości w Północ Nieruchomości.

Licencja w Centrum
O doradztwie we franczyzie opowiada Anna Gawlak, kierownik działu rozwoju i współpracy Centrum Wspierania Projektów Europejskich.

Polak pyta o modne buty
O modzie na dobre buty i podążaniu za nowinkami z wybiegów opowiada Witold Ziółkowski z firmy Bagatt.

Polacy uczą się języków
O rynku szkół językowych w Polsce, walce z konkurencją i franczyzie w edukacji językowej opowiada Dominik Doliński, dyrektor zarządzający szkołami języka angielskiego Angloman

Kawa warta miliony
O tym, że w Polsce uruchomienie kawiarni to dobry biznes, przekonuje Anders Emblad, dyrektor zarządzający Wayne’s Coffee.

Klient będzie wymagać
O rynku sprzedaży nieruchomości i perspektywach na przyszłość opowiada Robert Herzig, konsultant ds sprzedaży w RE/MAX Polska.

Pralinka z tradycją
O magicznej mocy, jaką może mieć czekoladziarnia, opowiada Jacek Sikora, współwłaściciel sieci Chocoffee.

Książka w siedem minut
O wydawaniu na licencji książek, w których bohaterami są najmłodsi czytelnicy, opowiada Rafał Kwiatkowski z Niebieskiego Słonia.

Jeansy na każdym rogu
W przyszłym roku chcemy otworzyć ok. 60 nowych sklepów, dlatego wciąż poszukujemy partnerów do współpracy. O rozwoju firmy rozmawiamy z Petrą Kosoric, specjalistą ds. reklamy i PR Cross.

Unia będzie płacić
O środkach pomocowych z Unii mówi Katarzyna Gniazdek, prezes DGE Bruxelles, firmy doradzającej przedsiębiorcom w pozyskiwaniu funduszy unijnych.

Hip-hop na koszulce
O marce odzieżowej typu streetwear we franczyzie opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.

Lepsza przyszłość w sieci
O sytuacji w branży spożywczej – mówi Wojciech Kruszewski, prezes zarządu ZkiP Lewiatan’94 Holding.