pytanie tygodnia

Sami swoi
- wypowiedź Jacka Cabaja, dyrektora handlowego Telepizzy

Ucierpią przede wszystkim klienci
- uważa Ryszard Kiewrel, dyrektor ds. placówek partnerskich banku BPH.

Internet w kawiarnianej sieci to pomyłka
– uważa Jasmin Soljanin założyciel sieci kawiarni Singidunum.

Okazje cenowe
Wyprzedaże i obniżki cen cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów - mówi Mirosław Kamiński, właściciel sieci Okazja.

Zachód to wyzwanie, ale realne
– mówi Michał Ozimek generalny menadżer eksportu i dystrybucji marki Diverse.

E-handel to prestiż dla sieci spożywczej
– mówi Błażej Patryn z sieci Piotr i Paweł

Robimy swoje
- mówi Krzysztof Gajewski z dyrekcji E.Leclerc.

Nie boimy się Chin, ale jesteśmy czujni
- mówi Piotr Pęszyński kierownik ds. rozwoju sieci sprzedaży marki DERRI.

Groszek jest po drodze
- uważa Dariusz Bożek, prezes sieci Groszek.