pytanie tygodnia
Lokal w centrum
O najemcach w centrach handlowych mówi Grzegorz Latała z Mayland Real Estate.
Stwórz sam swój placek
O planach rozbudowy sieci pizzerii Gruby Benek w kraju i za granicą opowiada Jacek Kępka, współwłaściciel łódzkiej sieci restauracji.
Instrukcja obsługi Europy napisana jest po angielsku
- mówi Derek Price z Grupy Linguaphone, która szuka masterlicencjobiorcy w Polsce
Większy popyt na franczyzę
- rozmowa ze Sławomirem Rogozińskim, dyrektorem regionalnym TelePizza Poland
Na rynku mikropłatności - tylko mocni gracze
- rozmowa z Pawłem Majewskim, prezesem zarządu firmy Okienko Kasowe.
Zima trzyma, ale warto pomyśleć o wakacjach
O tym, czy okres zimowy to dobry czas na podjęcie decyzji o wyborze miejsca na spędzenie wakacji mówi Aleksandra Olechnowicz z firmy Ecco Holiday.
W zimie potrzeba witamin
O klientach aptek opowiada Roman Cichoń, specjalista ds. farmaceutycznych z sieci Super+Apteka
Walka o kierowców będzie zacięta
- o polskim rynku paliwowym opowiada Magdalena Kandefer z BP Polska
Fryzjer przed balem
– o specyfice prowadzenia sieci salonów fryzjerskich opowiada Anna Kulec-Karampotis, współwłaścicielka firmy Trendy Hair Fashion.
Nie tylko we Lwowie
– o ekspansji za granicą opowiada Mirosław Mazur, dyrektor działu sprzedaży firmy odzieżowej Ravel.
Dobrze prosperująca firma nie może trwać w stagnacji
– mówi Paweł Kapłon, dyrektor finansowy Gino Rossi i prezes firmy Simple.
Kosmetyki prezentem numer jeden
– mówi Iwona Kasica, współzałożycielka firmy Taberna Saponaria.
Polski rynek goni Europę w sprzedaży telefonów
– ocenia Zdzisław Kos z firmy Prado, partnera sieci Orange.
Placówki tam, gdzie popyt
- mówi Radosław Sałata, dyrektor ds. sieci partnerskich w Polbank EFG.
Polski klimat służy skórze
- o rynku odzieży skórzanej i futer mówi Norbert Rachtan, dyrektor sprzedaży DERRI.
Internet na Bank
O rynku agencji bankowych i planach na przyszłość - mówi Marek Kłuciński, rzecznik prasowy PKO Banku Polskiego.
Najlepsi otrzymają certyfikaty
O rynku franczyzy mówi Sławomir Miłow, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców.
Małe też opłacalne
– mówi Tomasz Koczara, koordynator sieci franczyzowej Cropp Town.
Przejęcia to naturalny mechanizm
– mówi Maria Andrzej Faliński, sekretarz generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.
Gadżet z marką
O trendach w poligrafii mówi Beata Chlewicka z sieci Print Terminal