pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 25.07.2006

Na nowości najbardziej otwarta jest młodzież

- o biznesie kawowym mówi Jasmin Soljanin z palarni kawy i sieci kawiarni Singidunum.

pytanie tygodnia | 19.07.2006

Franczyza wejścia warta

W umowach franczyzowych ważna jest precyzja – mówi Karina Korczyńska, konsultant ds. franczyzy PROFIT system.

pytanie tygodnia | 06.07.2006

Nie jadę na urlop, kupię sobie prezent

Bywa, że klienci latem wybierają upominki dla siebie - mówi Paweł Klimek dyrektor ds. sprzedaży licencji Galerii Prezentów.

pytanie tygodnia | 04.07.2006

W ciągu najbliższych 3-4 lat około 100 nowych sklepów Diverse

- mówi Marek Jamroż, dyrektorem ds. rozwoju firmy Diverse.

pytanie tygodnia | 26.06.2006

Zbiorowe doświadczenie siłą sieci

- rozmowa z Wiktorem Kubiakiem, właścicielem firmy mającej licencję na budowę sieci franczyzowej Century 21 w Polsce.

pytanie tygodnia | 13.06.2006

Niszę trzeba wykorzystać

- rozmowa z Sławomirem Rogozińskim, dyrektorem regionalnym Telepizza Poland.

pytanie tygodnia | 05.06.2006

Nie do lokalu, ale do kogoś

- rozmowa z Robertem Sową, szefem kuchni hotelu Jan III Sobieski. Gotował dla piłkarskiej reprezentacji Polski.

pytanie tygodnia | 24.05.2006

U rodziny na wsi bądź na działce

- rozmowa z Bogdanem Wieczorkiem z Lufthansa City Center.

pytanie tygodnia | 18.05.2006

1,7 miliona potencjalnych klientek

- rozmowa z Krzysztofem Michalukiem, prezesem Nobilis Inwestycje.

pytanie tygodnia | 08.05.2006

Marka albo indywidualizm

- rozmowa z Jakubem Dębowskim z polskiego oddziału EXE CZ.

pytanie tygodnia | 25.04.2006

Coś nowego

- rozmowa z Derekiem Price’m z Grupy Linguaphone

pytanie tygodnia | 18.04.2006

Polacy będą bardziej aktywni

– rozmowa z Ilanem Shapirą, dyrektorem regionalnym sieci fitness klubów Holmes Place Poland.

pytanie tygodnia | 10.04.2006

Jest jeszcze miejsce na rynku

– rozmowa z Jackiem Czarnowskim, dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w firmie Semax, która jest właścicielem m.in. marki Deep, Hot-Oil i Vabbi.

pytanie tygodnia | 03.04.2006

“Konkurencja tuż-tuż”

– rozmowa z Rafałem Mitkowskim, przedstawicielem firmy Green Way.

pytanie tygodnia | 27.03.2006

Dobra oferta to podstawa

– o rozwoju sieci placówek partnerskich mówi Ryszard Kiewrel, dyrektor ds. placówek partnerskich Banku BPH.

pytanie tygodnia | 20.03.2006

Jakość jest ważna

- rozmowa z Marcinem Zachowiczem, rzecznikiem prasowym Lotosu.

pytanie tygodnia | 13.03.2006

Ptasia grypa nas nie przeraża

- rozmowa z Pawłem Łukaszem, specjalistą ds. rozwoju sieci franczyzowej Kurcze Pieczone.

pytanie tygodnia | 06.03.2006

Polskie sieci odzieżowe poza granicami kraju

- rozmowa z Grzegorzem Koterwą, członkiem zarządu Artman SA.

pytanie tygodnia | 27.02.2006

Czy jest miejsce dla kolejnej sieci supermarketów?

- rozmowa ze Zdzisławem Potempą, dyrektorem ds. franczyzy firmy Ahold.

pytanie tygodnia | 16.02.2006

Nadchodzą lepsze czasy

- rozmowa z Fabianem Brachettą, przedstawicielem firmy Subway.

  pierwsza
  poprzednia
43
44
46
47