pytanie tygodnia

POF na Salonie
O stoisku Polskiej Organizacji Franczyzodawców na Ogólnopolskim Salonie Franczyzy - mówi Monika Dąbrowska, prezes POF.

Fotografia jak ołówek
- O historii Kodaka opowiada Wojciech Czapnik z Kodak Polska.

Rośniemy stabilnie
– mówi Piotr Matluch, prezes sieci DDD Dobre Dla Domu.

Jesień i zima nam sprzyja
- mówi Staf Beems, prezes zarządu Fornetti.

Nie unikniemy zmian
W przyszłości będzie się liczyć wiedza i doświadczenie w stosowaniu rozwiązań technologicznych - o rynku IT w Polsce mówi Marek Majewski, koordynator ds. sieci Open IT.

Fortis i Dominet razem
O fuzji bankowej mówi Michał Turalski, dyrektor zarządzający pionem rozwoju sieci dystrybucji Dominet Banku SA.

Biznes skumulowany
O koncepcie Mail Boxes Etc. i połączeniu działalności poligraficznej z kurierską opowiada Dariusz Babiarczyk, dyrektor ds. organizacji i marketingu w MBE.

Każdy chce mieć coś własnego
O współpracy z siecią Logoshop opowiada Ryszard Niemietz, właściciel sklepu franczyzowego marki Logoshop.

Klient na całe życie
O programach lojalnościowych mówi Maciej Tesławski, rektor MCA.

Wyzwanie dla palaczy
O licencji na rzucanie palenia opowiada Kinga Balter z sieci klinik Allena Carr’a.

Przyszłość wchodzi do banku
O nowym pomyśle na placówkę bankową mówi Joanna Hibner, wicedyrektor departamentu oddziału bankowości detalicznej Multibanku.

Telefon dla biznesmena
O usługach komórkowych dla biznesu mówi Dariusz Kołodziejczyk, prezes zarządu Optimo.

Duże zyski przed nami
- mówi Beata Berendowicz, współwłaścicielka sieci Berendowicz&Kublin.

Promocje, wyprzedaże, przeceny
- O rynku odzieżowym i jego perspektywach mówi Mateusz Mizołek z Private Member.

Cel: franczyza
O sytuacji w Teletorium opowiada Wiesław Żywicki, wiceprezes Zarządu TelForceOne.

Jesteśmy wymagający
– mówi Grzegorz Święch, dyrektor ds. sprzedaży eurobanku.

Start w lutym lub we wrześniu
O tym, jak otworzyć szkołę językową opowiada Marta Wojcieszak-Paluch, kierownik szkoły stacjonarnej Lingua Nova.

Najważniejszy jest człowiek
O biznesie Muszkieterów mówi Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, właściciela marek Intermarche i Bricomarche.

Integracja w branży
O planach konsolidacji sieci spożywczych opowiada Artur Kawa, prezes Emperia Holding.

Franczyza na salony
O Salonie Franchisingu mówią przedstawiciele organizatora i firm franczyzowych.