pytanie tygodnia
Rynek podnosi poprzeczkę
– mówi Kamil Polikowski, dyrektor ds. franczyzy eurobanku.
Sprawdzony biznes
Franczyza to pomysł na biznes dla mnie – przekonuje Piotr Chudzicki, franczyzobiorca sieci Kukartka.
Dziecko wie, co dobre
O najmłodszych klientach i franczyzie z odzieżą dla dzieci opowiada Marek Woroszył z firmy Petit Patapon.
Języki są trendy
O modzie na języki obce i lingwistycznej franczyzie opowiada Paulina Kocenko, dyrektor szkoły stacjonarnej Lingua Nova.
Monopol nam niestraszny
– mówi Marek Sadowski, prezes zarządu PAF Operator Pocztowy.
Kosmetyki naturalnie
- o prowadzeniu sklepu z kosmetykami naturalnymi i zapotrzebowaniu na tego rodzaju produkty, mówi Tomasz Czarski, właściciel Organique.
Mieszczuch czerpie z przeszłości
O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.
Sprzedawca musi być fachowcem
- o rynku sprzętu komputerowego mówi Kamil Kaczmarek, prezes zarządu firmy Divicom, do której należy sieć sklepów komputerowo-multimedialnych.
Kukartka na każdą okazję
O trendach we franczyzie pocztówkowej opowiada Patrycja Brzozowska, kierownik ds. rozwoju sieci franczyzowej Kukartka.
Polacy kochają wypoczynek za granicą
rozmowa z Aleksandrą Olechnowicz, dyrektorem marketingu i PR Ecco Holiday o ulubionych kierunkach wakacyjnych wyjazdów i cenach za wypoczynek za granicą.
Turystyka - aktywny biznes
Biznes turystyczny nie lubi kapryśnej pogody - mówi Grzegorz Tryba, założyciel i prezes ACM, dystrybutora marki Bergson.
Biznes dobrze widziany
O sezonowych oprawkach i optycznym biznesie opowiada Piotr Wilczyński, dyrektor ds. rozwoju i finansów Vision Express.
Zakręceni kręcą biznes
O planach rozwoju w Europie i Polsce oraz o nowym stylu ubierania się – opowiada Grzegorz Koterwa, członek zarządu Artman SA, właściciela marki House.
Lodowy interes
O nowych propozycjach lodów oraz planowanych na ten rok inwestycjach - opowiada Mieczysław Osys, dyrektor handlowy Zielonej Budki
Zielona droga do zdrowia
O zdrowym trybie życia we franczyzie opowiada Jerzy Szkolnicki, prezes sieci Green Way Sp. z o.o.
Biznes z nadzieniem
O wyższości pasztecika nad pizzą - mówi Marcin Pawlik z sieci Pasztecik.
W kwiatki i kolorowo
O nowych kolekcjach obuwia oraz o tym, jak powinna wyglądać modna stopa latem rozmawiamy z Michałem Figurą z Heavy Duty Polska.
Zysk w skrzynce
Największą przeszkodą w rozwoju prywatnych operatorów pocztowych jest utrudniony dostęp do adresata - mówi Marek Sadowski z PAF Operator Pocztowy.
Koniunktura to nie wszystko
– mówi Mariusz Bosak, prezes BRW Wnętrza.
Pocztówkowy biznes
O franczyzie kartek okolicznościowych opowiada Ryszard Kaszubiak, masterfranczyzobiorca szwedzkiej firmy CardGroup, producenta i dystrybutora pocztówek.