Księgowe postawiły na franczyzę

Tax Care podejmuje współpracę z dwoma typami franczyzobiorców. Pierwszy to właściciele średniej wielkości biur księgowych. Drugi typ to samodzielni księgowi albo przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwinąć skrzydła pod marką Tax Care.
Sobota
03.12.2016
Tax Care otworzył pierwsze franczyzowe biuro księgowe. Mieści się ono w Mińsku Mazowieckim.
 

Tax Care w październiku ogłosił start programu franczyzowego dla biur rachunkowych. Kilka dni temu w Mińsku Mazowieckim ruszyło pierwsze biuro w pełnej franczyzie. Uruchomiły go wspólniczki, Katarzyna Dubiska oraz Marta Krusiewicz, doświadczone księgowe prowadzące samodzielne biura rachunkowe pod własnymi markami. Na pytanie, dlaczego zdecydowały się na współpracę z Tax Care, Marta Krusiewicz odpowiada:

To najbardziej rozpoznawalna marka na rynku biur rachunkowych i oferuje wsparcie nieporównywalne z innymi systemami. Poza tym kiedyś pracowałam w tej firmie i poznałam ją od środka. Bez obaw zdecydowałam się na współpracę.

Jak mówi Katarzyna Dubiska, Tax Care to nowa jakość na mińskim rynku usług rachunkowych, księgowość pełna i uproszczona, obsługa kadr i płac oraz oferta produktów finansowych. Wszystko to dostępne w wydłużonym czasie pracy biura i online przez 24h na dobę.

Jest jeszcze coś. Często słyszymy, że księgowi na lokalnych rynkach bywają zachowawczy i powściągliwi z obawy przed odpowiedzialnością. Tracą na tym klienci, którzy sami muszą rozstrzygać niejasne kwestie podatkowe. My nie mamy takich obaw. Stoi za nami nie tylko marka, ale i doświadczenie oraz rzetelna, stale aktualizowana wiedza.

Tax Care podejmuje współpracę z dwoma typami franczyzobiorców. Pierwszy to właściciele średniej wielkości biur księgowych. Drugi typ to samodzielni księgowi albo przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwinąć skrzydła pod marką Tax Care. W obu przypadkach niezbędna jest fachowa wiedza, uprawnienia i niekaralność. Od wszystkich kandydatów firma oczekuje zaangażowania w pracę biura i mówi wprost, że nie poszukuje biernych inwestorów.

Franczyza Tax Care jest urzeczywistnieniem idei „myśl globalnie, działaj lokalnie” – mówi Adam Głos, prezes zarządu Tax Care. – Jako franczyzodawca myślimy i działamy w kategoriach całego rynku. Zbudowaliśmy godną zaufania markę, kreujemy profesjonalne rozwiązania godne globalnych graczy i udostępniamy je franczyzobiorcy, który działa lokalnie, inwestując swoją znajomość rynku oraz zaangażowanie.

Jeśli kandydat na franczyzobiorcę Tax Care prowadzi już własne biuro rachunkowe, ma szansę nabyć jedną z najtańszych franczyz w Polsce. Koszty adaptacji lokalu centrala szacuje na ok. 7 tys. zł. Cały koszt wyposażenia biura ponosi centrala (wizualizacja, meble, sprzęt IT, wdrożenie systemu księgowego, etc.). Wartość wsparcia Tax Care w inwestycję franczyzobiorcy firma szacuje na 34 tys. zł.


Łukasz Michalak

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020