Księgowe postawiły na franczyzę

Tax Care w październiku ogłosił start programu franczyzowego dla biur rachunkowych. Kilka dni temu w Mińsku Mazowieckim ruszyło pierwsze biuro w pełnej franczyzie. Uruchomiły go wspólniczki, Katarzyna Dubiska oraz Marta Krusiewicz, doświadczone księgowe prowadzące samodzielne biura rachunkowe pod własnymi markami. Na pytanie, dlaczego zdecydowały się na współpracę z Tax Care, Marta Krusiewicz odpowiada:
– To najbardziej rozpoznawalna marka na rynku biur rachunkowych i oferuje wsparcie nieporównywalne z innymi systemami. Poza tym kiedyś pracowałam w tej firmie i poznałam ją od środka. Bez obaw zdecydowałam się na współpracę.
Jak mówi Katarzyna Dubiska, Tax Care to nowa jakość na mińskim rynku usług rachunkowych, księgowość pełna i uproszczona, obsługa kadr i płac oraz oferta produktów finansowych. Wszystko to dostępne w wydłużonym czasie pracy biura i online przez 24h na dobę.
– Jest jeszcze coś. Często słyszymy, że księgowi na lokalnych rynkach bywają zachowawczy i powściągliwi z obawy przed odpowiedzialnością. Tracą na tym klienci, którzy sami muszą rozstrzygać niejasne kwestie podatkowe. My nie mamy takich obaw. Stoi za nami nie tylko marka, ale i doświadczenie oraz rzetelna, stale aktualizowana wiedza.
Tax Care podejmuje współpracę z dwoma typami franczyzobiorców. Pierwszy to właściciele średniej wielkości biur księgowych. Drugi typ to samodzielni księgowi albo przedsiębiorcy, którzy chcieliby rozwinąć skrzydła pod marką Tax Care. W obu przypadkach niezbędna jest fachowa wiedza, uprawnienia i niekaralność. Od wszystkich kandydatów firma oczekuje zaangażowania w pracę biura i mówi wprost, że nie poszukuje biernych inwestorów.
– Franczyza Tax Care jest urzeczywistnieniem idei „myśl globalnie, działaj lokalnie” – mówi Adam Głos, prezes zarządu Tax Care. – Jako franczyzodawca myślimy i działamy w kategoriach całego rynku. Zbudowaliśmy godną zaufania markę, kreujemy profesjonalne rozwiązania godne globalnych graczy i udostępniamy je franczyzobiorcy, który działa lokalnie, inwestując swoją znajomość rynku oraz zaangażowanie.
Jeśli kandydat na franczyzobiorcę Tax Care prowadzi już własne biuro rachunkowe, ma szansę nabyć jedną z najtańszych franczyz w Polsce. Koszty adaptacji lokalu centrala szacuje na ok. 7 tys. zł. Cały koszt wyposażenia biura ponosi centrala (wizualizacja, meble, sprzęt IT, wdrożenie systemu księgowego, etc.). Wartość wsparcia Tax Care w inwestycję franczyzobiorcy firma szacuje na 34 tys. zł.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...