Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat.
Poniedziałek
20.03.2017
Franczyzodawca Bricks4Kidz chce pozyskać w najbliższym czasie co najmniej 10 nowych franczyzobiorców. Na inwestycję potrzeba 20-50 tys. zł. Ile można zarobić?
 

Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat. – Bricks4Kidz to marka globalna, działająca obecnie w ponad 30 krajach na całym świecie. Zdecydowaliśmy się na rozwój zagranicznej marki, a nie tworzenie własnej, gdyż daje to nam gwarancję ciągłego rozwoju nowych produktów, modeli, materiałów dydaktycznych. To, co nas wyróżnia, to na pewno fakt, że nasze modele z klocków LEGO są unikalne i tworzone tylko dla nas, przez centralę firmy. Nie korzystamy z gotowych modeli stworzonych przez LEGO Education, które oferowane są przez większość innych firm na rynku. Posiadamy w 100 proc. własne know-how. Nasza oferta jest zdecydowanie szersza niż tylko robotyka, która jest dla nas jednym z wielu produktów – mówi Jarosław Nadstazik, dyrektor zarządzający Bricks4Kidz Polska.

Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję (jeśli zdecyduje się prowadzić zajęcia w wynajętych salach w przedszkolach i szkołach) lub 50 tys. zł (gdy postanowi otworzyć stałe centrum kreatywności Brick4Kidz). Jednorazowa opłata licencyjna zależy od wielkości obszaru, na który jest kupowana (co najmniej jeden powiat) i wynosi minimum 7 tys. zł. Opłata miesięczna to 300 zł. Franczyzodawca przewiduje zwrot z inwestycji po 1-1,5 roku, gdy franczyzobiorca zdecyduje się prowadzić zajęcia w placówkach edukacyjnych lub na 1,5-2 lata, jeśli otworzy oddzielną, stałą placówkę. Lokal na Centrum Kreatywności Brick4Kidz powinien mieć 100-120 m2 powierzchni i mieścić się w pobliżu centrów handlowych lub przy głównych ciągach komunikacyjnych miast. – Lokalizacja nie stanowi strategicznego punktu w prowadzeniu biznesu, gdyż na nasze zajęcia nie przyjeżdża przypadkowy klient – mówi Jarosław Nadstazik.


POPULARNE NA FORUM

Akademia Bystrzaka

Witam serdecznie Zastanawiam się nad Akademia Bystrzaka. Macie jakieś doświadczenia?

1 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2020
Wirtualna Asystentka?

Moja siostra i jest bardzo zadowolona. Z tego co wiem to swój poczatek miała po kursie Poli Sobczyk z Barand Assist. I potem zaangażowała się w to całkowicie i dziś...

2 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2020
Wirtualna Asystentka?

Czy ktoś może pracuje jako WA i może podzielić się opinią? Zastanawiam się nad taką pracą. Znalazłam kilka kursów od Poli Sobczyk właśnie dla Asystentek i wygląda...

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2020
Czy warto zainwestować w szkołę językową?

Moim zdaniem warto. Jestem pewien, że znajomość języka angielskiego na pewno ci się przyda w przyszłości. Znając jakiś język obcy możesz też starać się o lepszą...

21 wypowiedzi
ostatnia 14.11.2019
Z korepetytora na dyrektora

Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Z korepetytora na dyrektora

Hm, ciekawe - i pracować z dziećmi mogą osoby bez przygotowania pedagogicznego? Trochę to dziwne...

3 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

Jasne, że się opłaca! W ogóle branża szkoleniowa daje dużo satysfakcji - i organizatorom, i uczestnikom :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Firma szkoleniowa - pomysły na aktywizację uczestników

Jest dużo metod - praca projektowa, case study. Dobre efekty daje też odrobina rywalizacji na zajęciach :)

5 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018