Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat.
Poniedziałek
20.03.2017
Franczyzodawca Bricks4Kidz chce pozyskać w najbliższym czasie co najmniej 10 nowych franczyzobiorców. Na inwestycję potrzeba 20-50 tys. zł. Ile można zarobić?
 

Na zajęciach Bricks4Kidz dzieci budują budowle z klocków Lego i przy okazji uczą się m.in. zasad inżynierii i architektury oraz odkrywają matematyczne i naukowe zależności. Zajęcia są przeznaczone dla dzieci w wieku 2-12 lat. – Bricks4Kidz to marka globalna, działająca obecnie w ponad 30 krajach na całym świecie. Zdecydowaliśmy się na rozwój zagranicznej marki, a nie tworzenie własnej, gdyż daje to nam gwarancję ciągłego rozwoju nowych produktów, modeli, materiałów dydaktycznych. To, co nas wyróżnia, to na pewno fakt, że nasze modele z klocków LEGO są unikalne i tworzone tylko dla nas, przez centralę firmy. Nie korzystamy z gotowych modeli stworzonych przez LEGO Education, które oferowane są przez większość innych firm na rynku. Posiadamy w 100 proc. własne know-how. Nasza oferta jest zdecydowanie szersza niż tylko robotyka, która jest dla nas jednym z wielu produktów – mówi Jarosław Nadstazik, dyrektor zarządzający Bricks4Kidz Polska.

Potencjalny franczyzobiorca marki powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję (jeśli zdecyduje się prowadzić zajęcia w wynajętych salach w przedszkolach i szkołach) lub 50 tys. zł (gdy postanowi otworzyć stałe centrum kreatywności Brick4Kidz). Jednorazowa opłata licencyjna zależy od wielkości obszaru, na który jest kupowana (co najmniej jeden powiat) i wynosi minimum 7 tys. zł. Opłata miesięczna to 300 zł. Franczyzodawca przewiduje zwrot z inwestycji po 1-1,5 roku, gdy franczyzobiorca zdecyduje się prowadzić zajęcia w placówkach edukacyjnych lub na 1,5-2 lata, jeśli otworzy oddzielną, stałą placówkę. Lokal na Centrum Kreatywności Brick4Kidz powinien mieć 100-120 m2 powierzchni i mieścić się w pobliżu centrów handlowych lub przy głównych ciągach komunikacyjnych miast. – Lokalizacja nie stanowi strategicznego punktu w prowadzeniu biznesu, gdyż na nasze zajęcia nie przyjeżdża przypadkowy klient – mówi Jarosław Nadstazik.


POPULARNE NA FORUM

Z korepetytora na dyrektora

Fajny artykuł o ciekawej historii. Trzeba przyznać, że pomysł jest dość oryginalny i na pewno jest na to zapotrzebowanie. Sama chodziłam na korepetycje z matmy, więc...

3 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Z korepetytora na dyrektora

Hm, ciekawe - i pracować z dziećmi mogą osoby bez przygotowania pedagogicznego? Trochę to dziwne...

3 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

Jasne, że się opłaca! W ogóle branża szkoleniowa daje dużo satysfakcji - i organizatorom, i uczestnikom :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Firma szkoleniowa - pomysły na aktywizację uczestników

Jest dużo metod - praca projektowa, case study. Dobre efekty daje też odrobina rywalizacji na zajęciach :)

5 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Półkolonie dają zysk

Fakt, na półkoloniach mozna się dorobić. Z tym, że sezonowo. Chyba, że ktoś myśli nad dodatkową organizacją także warsztatów całorocznych :)

2 wypowiedzi
ostatnia 05.09.2018
Szkolenia biznesowe?

The more taught we are the less demanding it is to settle on educated choices and our aptitudes and capacities are much looked for after by businesses. An a valid example would...

2 wypowiedzi
ostatnia 15.08.2018
Półkolonie dają zysk

Moja córka w tym roku jedzie na półkolonię do Warszawy, organizowana przez Akademię Nauki. Jest tematyczna 'Tytus, Romek i Atomek', są terminy na lipiec i sierpień. Jak...

2 wypowiedzi
ostatnia 22.05.2018
Szkolenia inżynierskie?

Moja znajoma kiedys korzystala i z tego co pamiętam to była zadowolona:)

1 wypowiedzi
ostatnia 24.04.2018