Biznes, który pomoże sportowcom
![](https://img.franchising.pl/pl/b03/c37/functionalmed.jpg)
Podologia.pl, zajmująca się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie nóg, ma sieć ok. 170 gabinetów partnerskich w Polsce. Teraz rusza z nowym konceptem partnerskim. Functionalmed.pl to rozwiązanie sportowo-medyczne, umożliwiające poszerzenie usług np. siłowni czy klubów fitness o usługi profilaktyki i rehabilitacji aparatu ruchu.
– Naszymi klientami są osoby bardzo aktywne, które dbają o kondycję ciała i zdrowe odżywianie. Znajdują się wśród nich aktywni zawodowi sportowcy, drużyny sportowe oraz indywidualni amatorzy aktywności ruchowej. Opracowaliśmy dla nich system diagnostyki, rehabilitacji i usprawniania ciała, aby mogli poprawiać swoje wyniki sportowe – tłumaczy Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju Functionalmed.pl.
Firma chce nawiązać współpracę partnerską z trenerami personalnymi, specjalistami rehabilitacji sportowej, lekarzami oraz przedsiębiorcami, planującymi działalność w obrębie klubów sportowych, siłowni czy klubów fitness. W zależności od wybranej opcji współpracy partner inwestuje od 2 tys. zł do ok. 150 tys. zł. Najniższa kwota wiąże się z zakupem urządzenia do diagnostyki parametrów sportowych, wraz z przeszkoleniem kadry. W ramach rozwoju partner może poszerzać zakres świadczonych usług o: dobór programów do rozwoju ciała, sprzedaż produktów medycznych dopasowywanych do klienta po uprzedniej analizie biomechaniki aparatu ruchu, a także o terapię funkcjonalną oraz rozwój motoryczny. Ale nie musi.
– Oferujemy partnerom sprzęt i uczymy jak go wykorzystywać. Przekazujemy też swoje know-how i oferujemy stałe wsparcie merytoryczne – podsumowuje Marcelina Bitenc-Jasiejko.
Partnerzy marki będą mogli kupować nawet z 50 proc. rabatem produkty oferowane przez firmę i sprzedawać je swoim klientom, co pozwoli im zwiększyć osiągane przychody. Usługi Functionalmed.pl można świadczyć w każdym mieście, franczyzodawca nie wprowadził w tym zakresie żadnych ograniczeń.
– Ze względu na mniejszą liczbę partnerów ze wschodniej Polski, w szczególności w tamtych rejonach liczymy na rozwój naszych usług. W tym roku przewidujemy, że nawiążemy współpracę z 30-50 partnerami – tłumaczy Marcelina Bitenc-Jasiejko.
![](https://img.franchising.pl/pl/83a/bd5/autorka.jpg)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
![](https://img.franchising.pl/pl/6a7/a32/oaza-tlenu-komora.jpg)
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Moda na zdrowy styl życia i walkę z nadwagą to woda na młyn na biznes dietetyków. Poradnię można otworzyć również we franczyzie.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
![](https://img.franchising.pl/pl/04e/49c/partner_aliorbank_lc_4_fraj_franchising-1-2.jpg)
Czy warto dziś ryzykować etat dla własnej firmy? – Zdecydowanie warto – odpowiada Joanna Fraj, franczyzobiorczyni Alior Banku.
Zakładając własną działalność masz do wyboru dwie drogi: możesz otworzyć firmę pod własną marką albo przystąpić do sieci franczyzowej. Bez względu na to, którą drogę wybierzesz, musisz zarejestrować firmę.
Popeyes pojawi się w Poznaniu, KOKU Sushi chwali się pierwszym półroczem, a Salad Story odświeża menu. Przegląd tygodnia 13-20 lipca.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Good Chicken to nowa marka franczyzowa na polskim rynku z ofertą chrupiących kurczaków, skrzydełek, stripsów i nuggetsów.