Biznes, który pomoże sportowcom
Podologia.pl, zajmująca się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie nóg, ma sieć ok. 170 gabinetów partnerskich w Polsce. Teraz rusza z nowym konceptem partnerskim. Functionalmed.pl to rozwiązanie sportowo-medyczne, umożliwiające poszerzenie usług np. siłowni czy klubów fitness o usługi profilaktyki i rehabilitacji aparatu ruchu.
– Naszymi klientami są osoby bardzo aktywne, które dbają o kondycję ciała i zdrowe odżywianie. Znajdują się wśród nich aktywni zawodowi sportowcy, drużyny sportowe oraz indywidualni amatorzy aktywności ruchowej. Opracowaliśmy dla nich system diagnostyki, rehabilitacji i usprawniania ciała, aby mogli poprawiać swoje wyniki sportowe – tłumaczy Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju Functionalmed.pl.
Firma chce nawiązać współpracę partnerską z trenerami personalnymi, specjalistami rehabilitacji sportowej, lekarzami oraz przedsiębiorcami, planującymi działalność w obrębie klubów sportowych, siłowni czy klubów fitness. W zależności od wybranej opcji współpracy partner inwestuje od 2 tys. zł do ok. 150 tys. zł. Najniższa kwota wiąże się z zakupem urządzenia do diagnostyki parametrów sportowych, wraz z przeszkoleniem kadry. W ramach rozwoju partner może poszerzać zakres świadczonych usług o: dobór programów do rozwoju ciała, sprzedaż produktów medycznych dopasowywanych do klienta po uprzedniej analizie biomechaniki aparatu ruchu, a także o terapię funkcjonalną oraz rozwój motoryczny. Ale nie musi.
– Oferujemy partnerom sprzęt i uczymy jak go wykorzystywać. Przekazujemy też swoje know-how i oferujemy stałe wsparcie merytoryczne – podsumowuje Marcelina Bitenc-Jasiejko.
Partnerzy marki będą mogli kupować nawet z 50 proc. rabatem produkty oferowane przez firmę i sprzedawać je swoim klientom, co pozwoli im zwiększyć osiągane przychody. Usługi Functionalmed.pl można świadczyć w każdym mieście, franczyzodawca nie wprowadził w tym zakresie żadnych ograniczeń.
– Ze względu na mniejszą liczbę partnerów ze wschodniej Polski, w szczególności w tamtych rejonach liczymy na rozwój naszych usług. W tym roku przewidujemy, że nawiążemy współpracę z 30-50 partnerami – tłumaczy Marcelina Bitenc-Jasiejko.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Synevo rusza z franczyzą
/20.08.2025
– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.
Czy da się wycenić radość, stres i smutek? Anna Węgrzyn z Centrum Zmiany w Życiu opowiada o psychologii typowego Polaka. Otwieramy poradnię psychologiczną.
Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
AM AM Kebab zmienia zasady gry
/06.11.2025
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
W Myszkowie otwarto pierwszy supermarket Bricomarché. Placówka działa w parku handlowym i jest prowadzona przez nowych franczyzobiorców Grupy Muszkieterów – Emilię Andrysiak-Jachowską i Krzysztofa Jachowskiego. To 223. sklep sieci w Polsce i 18. na Śląsku.