Księgowy z potencjałem
Tax Care mówi o swojej franczyzie, że wprowadza globalne standardy na lokalne rynki. Czym są te standardy w rachunkowości?
Uważam, że taki proces jest w ogóle wpisany w definicję franczyzy i powinien mieć miejsce w każdym systemie. W rachunkowości mówimy po pierwsze o digitalizacji procesu obsługi księgowej, która w wielu samodzielnych biurach przebiega bardzo powoli, lub ze względu na koszty nie jest nawet rozważana. Lokalny rynek usług księgowych bardzo potrzebuje technologii i zaawansowanych rozwiązań, zwłaszcza że coraz częściej tę nowoczesność wymusza prawo podatkowe. Dlatego nasi franczyzobiorcy dostają wszystkie te rozwiązania na start. Nie bez znaczenia jest również marka oraz dostęp do rozwiązań, które umożliwiają prowadzenie pełnej księgowości i obsługę spółek, co daje pewien awans biura do wyższej ligi. Czymś, co robi na właścicielach lokalnych biur ogromne wrażenie, jest również nasz helpdesk IT, który daje wsparcie w zakresie całego środowiska informatycznego w biurze rachunkowym. A to tylko wybrane standardy, które implementujemy na lokalnych rynkach.
Czy lokalny biznes potrzebuje rozwiązań z najwyższej półki?
Oczywiście. Zacznijmy od tego, że poważny biznes nie jest zarezerwowany dla aglomeracji. Z drugiej strony ogromną siłą lokalnego biznesu jest bliskość klienta. Klienci również bardzo cenią sobie lokalny charakter usługi, jej bliskość oraz fakt, że znają usługodawcę. Nie znaczy to jednak, że w imię tej lokalności gotowi są rezygnować z pewnych standardów. A na rynku usług księgowych często tak się dzieje. Dlatego uważam, że z naszą franczyzą trafiamy w punkt - zarówno w potrzeby franczyzobiorców, jak i ich klientów. Dzięki franczyzie Tax Care, małe biuro uzbraja się we wszystkie technologiczne narzędzia, ale nie traci swojego kameralnego i lokalnego charakteru, a klient nadal cieszy się zaufanym księgowym, którego zna. Tyle że jest to księgowy, który może znacznie więcej.
Czy nowoczesna rachunkowość nie kojarzy się anonimowością?
W Tax Care burzymy ten stereotyp. Klienci naszych franczyzobiorców mają stały kontakt ze swoimi księgowymi i spotykają się z nimi, jeśli chcą. To jest wartość, którą pielęgnujemy, bo księgowa to ktoś, komu klient ufa. Z doświadczenia wiemy, że klienci wolą znać swojego księgowego, chcą się czasem spotkać i porozmawiać. Bo dla przedsiębiorcy księgowy jest nieocenionym źródłem zawsze aktualnej wiedzy. W końcu jest jednym z najczęściej dokształcających się specjalistów na rynku. Rolą Tax Care na lokalnych rynkach jest wyposażenie księgowego w narzędzia, dzięki którym jego praca będzie bardziej efektywna, a on sam będzie mógł skupić się na rozwijaniu biznesu.
Rozmawiał Łukasz Michalak
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Ekotrend zmienia rynek napojów
/01.12.2025
Rosnące zainteresowanie produktami w szklanych butelkach staje się jednym z kluczowych zjawisk kształtujących rynek napojów. W tych warunkach rozwija się również Unikat, który buduje franczyzę opartą na lokalnych dostawach.
Agnieszka Miąsek postanowiła poszerzyć ofertę swojego salonu kosmetycznego. Zdecydowała się na franczyzę Depilacja.pl. Dlaczego?
Parki rozrywki #KochamSkakać właśnie zaczynają rozwój poprzez franczyzę. Ile trzeba zainwestować w taki biznes?
W Polsce żyje około 14 milionów psów i kotów, a tylko połowa z nich jest karmiona gotową karmą. To tworzy duży, wciąż nienasycony rynek, z którego korzystają m.in. franczyzobiorcy Husse, rozwijający sprzedaż premium z dostawą do domu.
Wśród polskich inwestorów coraz wyraźniej rośnie zainteresowanie tzw. biznesami pasywnymi – modelami, które działają bez konieczności dużego zaangażowania właściciela.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...