Propozycja dla doświadczonych
                                                                        Onet.Mój Biznes chce współpracować z partnerami, którzy już wcześniej prowadzili własną firmę w branży reklamowej lub na rynku B2B. Na wejście do sieci partnerskiej pokusił się m.in. Artur Jóźwiak. – Zdecydowałem się na współpracę z grupą Media Impact Polska, bo spodobała mi się ich oferta skierowana do małych i średnich przedsiębiorców. Miałem już doświadczenie w sprzedaży, jednak nie w branży produktów online – mówi franczyzobiorca. – Do sieci Onet.Mój Biznes przystępują zarówno właściciele firm, którzy dysponują własnymi sieciami sprzedaży i pragną poszerzyć portfolio produktów, jak i ci, którzy dystrybucję naszych pakietów marketingowych traktują jako podstawową działalność. W gronie partnerów znajdują się również agencje reklamowe czy startupy bez ugruntowanej pozycji na rynku – stwierdza Maciej Marczak, kierownik działu sprzedaży SME grupy Media Impact Polska.
Zadaniem partnerów Onet.Mój Biznes jest sprzedaż produktów spółki i pozyskiwanie nowych klientów. Robią to na dwa sposoby: nawiązują bezpośredni kontakt z przedstawicielami firm, bądź posiłkują się Call Center. Jak wygląda to w praktyce? Klient zgłasza się do franczyzobiorcy z pytaniami dotyczącymi szczegółów oferty, i jeśli decyduje się skorzystać z usługi, wypełnia formularz zamówienia. Od tego momentu realizację zlecenia przejmuje centrala Onet.Mój Biznes. W gestii partnera pozostaje jedynie bieżący kontakt z klientem. – Poznanie rynku i produktów marketingowych w ofercie Onet.Mój Biznes zajęło mi trzy miesiące. Dziś prowadzę sprzedaż poprzez e-mail i przez telefon, organizuję również kampanie reklamowe – podkreśla Artur Jóźwiak, partner Onet.Mój Biznes.
Nowy partner działa w zespole bądź w pojedynkę. Zanim rozpocznie sprzedaż wraz ze swoimi współpracownikami przechodzi szkolenia produktowe i sprzedażowe. – Otrzymałem pomoc merytoryczną od centrali firmy. Dzięki temu nie musiałem posiadać specjalistycznej wiedzy w dziedzinie marketingu online, gdy decydowałem się wejść w ten biznes – podkreśla Artur Jóźwiak. Oprócz szkoleń franczyzobiorca otrzymuje projekty graficzne do produkcji materiałów promocyjnych. Ma też dostęp do gotowych formularzy, które udostępnia klientom. Mimo wyśrubowanych procedur sprzedażowych, twórcy Onet.Mój Biznes pozostawiają partnerom pole do popisu. – Jeśli franczyzobiorca chce urozmaicić pakiet marketingowy o własne usługi bądź produkty, może wyjść z taką propozycją. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły – podkreśla Maciej Marczak.
Franczyzobiorca otrzymuje prowizję od osiągniętych wyników sprzedaży (jej wysokość jest negocjowana indywidualnie i zależy m.in. od wielkości firmy partnera i liczby zatrudnionych przez niego pracowników).
Za projekt Onet.Mój Biznes odpowiada Media Impact Polska, która scala kampanie reklamowe i sprzedażowe wydawnictwa Ringier Axel Springer Polska oraz Onet.pl. Franczyzobiorca Onet.Mój Biznes kieruje swoją ofertę bezpośrednio do właścicieli firm, którzy szukają sposobu na skuteczną promocję w sieci. Oferuje im budowę strony internetowej, dostosowanej do wszystkich urządzeń, na których będzie wyświetlana. A także dostęp do poczty mailowej wolnej od reklam czy narzędzia umożliwiającego wykonanie szybkiego połączenia do osoby, która przegląda stronę firmy. W pakiecie klient otrzymuje również wizytówki na Opineo.pl, serwisie z opiniami, oraz w serwisie Zumi.pl.
                                 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
                                             
                                                Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
                                                /11.07.2025
                                            
                                            Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
                                             
                                                Targi Franczyza – tu zaczyna się własny biznes
                                                /31.10.2025
                                            
                                            Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Żabka świętuje kolejny przełom – otwarcie 12 000. sklepu w Polsce. Firma zapowiada dalszą ekspansję – do 2028 roku chce otwierać nawet 1300 sklepów rocznie.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...