Lakiery z wyspy / Koncept NeoNail rozwija się głównie na formacie wysp handlowych.
Poniedziałek
26.08.2019
NeoNail chce zamknąć ten rok liczbą 250 punktów handlowych. Biorąc pod uwagę tempo rozwoju sieci, niewiele już brakuje.
 

Rok temu w Polsce działało nieco ponad 170 punktów pod logo NeoNail. Obecnie jest ich 226: 155 własnych i 71 franczyzowych w 110 miastach Polski. Firma planuje, że do końca roku sieć sprzedaży będzie liczyć ponad 250 placówek. 
– Skupiamy się obecnie na rozwoju w mniejszych miejscowościach. W dużych miastach mamy już po kilka punktów, a te mniejsze to jeszcze nie wyeksploatowane rynki – mówi Sabina Frąckowiak, menedżer ds. sieci franczyzowej NeoNail.
Marka właśnie otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny swój trzeci showroom. To miejsce, gdzie odbywają się szkolenia z zakresu stylizacji i pielęgnacji dłoni i paznokci, na każdym poziomie zaawansowania. W showroomie można przetestować lakiery hybrydowe oraz akcesoria do manicure NeoNail. Na miejscu dostępne są też kosmetyki kolorowe marki NEO Make Up (marki należącej – podobnie jak NeoNail – do firmy Cosmo Group), zaplanowane są również szkolenia i pokazy makijażu.

Jeśli chodzi o rozbudowę sieci sprzedaży, to koncept NeoNail rozwija się głównie w formacie wysp handlowych, choć pod jej logo działa też kilka sklepów, np. w centrum handlowym Wroclavia oraz w galerii Malta w Poznaniu. Stoiska otwierane są przede wszystkim w galeriach handlowych. Każdą propozycję lokalizacji centrala firmy weryfikuje pod względem potencjału handlowego. Stoisko o optymalnych wymiarach ma powierzchnię ok. 10 m2. Jednak jego projekt można dostosować do wymogów konkretnej galerii. Koncept ma kilka modeli wysp – różnią się od siebie m.in. wielkością oraz układem punktu sprzedażowego.
Natomiast finansowe warunki inwestycji franczyzodawca zdradza dopiero na spotkaniu z kandydatem na licencjobiorcę. 
– Kwoty inwestycji są bardzo różne, zależnie od wybranej przez licencjodawcę opcji – zauważa Sabina Frąckowiak. – Nasza oferta jest elastyczna, szyta na miarę potrzeb i wymagań partnera. Może on np. zdecydować się na zakup wyspy, albo wynająć ja od nas.

Licencjodawca zapewnia, że wspiera partnerów na każdym etapie współpracy: od wyboru lokalizacji, poprzez projekt stoiska, szkolenia dla personelu, zarówno produktowe, jak i z zakresu obsługi klienta. 
– Do wszystkich punktów franczyzowych wysyłamy tzw. tajemniczego klienta, który sprawdza jakość obsługi. Co miesiąc nasz partner dostaje raport z takiej wizyty – dodaje Sabina Frąckowiak. – Znajdują się w nim wszelkie uwagi dotyczące pracy sprzedawcy, ekspozycji towaru i ewentualne wskazówki, co należałoby poprawić.
Franczyzodawca nie pobiera żadnych żadnych opłat miesięcznych, ani franczyzowych, ani marketingowych. Franczyzobiorcy zarabiają na marży od sprzedaży produktów NeoNail.


Miejsce na szkolenia / Marka NeoNail właśnie otworzyła w warszawskiej Galerii Młociny swój trzeci showroom.

POPULARNE NA FORUM

Polacy lubią prezenty

Każdy lubi prezenty ;)

8 wypowiedzi
ostatnia 26.11.2019
Paznokcie w natarciu

jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...

9 wypowiedzi
ostatnia 28.10.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....

33 wypowiedzi
ostatnia 02.08.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...

33 wypowiedzi
ostatnia 10.02.2019
Inwestycja w srebro - czy warto?

Na XTB macie możliwość inwestowania w surowce – ja działam ze złotem, srebrem i ropą. Po prostu w tych tematach mam doświadczenie. A czy warto w to inwestować?...

33 wypowiedzi
ostatnia 22.10.2018
Zastanawiam się nad Organique...

Moim zdaniem dobry pomysł, choć oczywiście musisz zrobić rozeznanie, czy w tamtym mieście nie ma podobnego sklepu z podobnym asortymentem i jak duże jest to miasto....

2 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Golden Rose - dystrybutor kosmetyków

GR ma produkty dobrej jakości, jak na ceny niektórych z nich (bardzo tanie). Można niedużym nakładem sobie skompletować dość pokaźną kosmetyczkę czy półki w...

12 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Powiedziała YES

Fajna marka, ma i bardziej klasyczną, i bardziej nowoczesną biżuterię :)

3 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018